Skocz do zawartości

exeq

Zarejestrowani
  • Postów

    366
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 2005r 530d 218km
    było: e46 316i 1.9 105 km 1999r
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia exeq

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. exeq

    dpf i blad 480a

    Poki co wlalem dwie albo trzy puszki dpf cleanera bezposrednio przez rurke czujnika cisnienia od dpfu i jest lepiej.zrobilem tez reset adaptacji czujnika cisnien i wymiane dpfu. Zobaczymy na jak dlugo pomoze.
  2. exeq

    dpf i blad 480a

    pisalem w poscie. cisnienia w normie. czesto zalewalem jakiegos specyfiku do baku na dpf - stp, liqui moly etc. ale to chyba sciema. kilka dni temu wpadl mi w oko preparat do zapodania bezposrednio na filtr, przez czujnik cisnienia czy temperatury. w M57 rurka od czujnika cisnienia jest pod maska, zdjalem wezyk i wpsikalem puszke tego szuwaksu. na razie jest jakby lepiej, cisnienei po wypalaniu bylo na poziomie 3-4hpa, przejechalem poki co 200km i nie bylo wypalania, gdzie po miescie po 150km bylo wypalanie. jak to nie pomoze to albo dam dpf do prania albo wstawie downpipe, wyprogramuje dpf - a stara puszke z katem i dpf zostawie w razie wu.
  3. exeq

    dpf i blad 480a

    Cześć, ostatnio trapi mnie blad 480a ktory jak wiadomo oznacza zbyt wysokie cisnienei przed DPF. autem jezdze juz 6 rok, posiadam kabel i interfejs na bluetooth. aplikacją bimmer-tool monitoruje regularnie wypalanie i cisnienie przed dpf. dpf wypala sie, w zaleznosci od jazdy miejskiej/trasy co 150-400km. cisnienie po wypalaniu na biegu jalowym oscyluje w granicach 7-10 hpa czyli na moj stan wiedzy bardzo dobrze. Dzisiaj po 200km wlaczyl sie proces wypalania dpf, cisnienie było okolo 100-150hpa podczas jazdy. Nagle proces wypalania sie zakonczyl ale stan kilometrow od ostatniego wypalania nie spadł do 0. w bledach sterownika silnika pokazal sie blad 480a co jak wiadomo przerwalo proces wypalania, po skasowaniu bledu proces wypalania sie dokonczyl. 100-150hpa to nie jest nie wiadomo jakie cisnienei zeby wyskoczyl blad 480a - tak mi sie przynajmniej wydaje. auto ma przebiegu 360k km - realne. to co wplywa na wypalanie dpfu mam sprawne a mianowicie: 1. termostaty sprawne, dodatkowo zalozony termostat na wyjsciu z chlodnicy automatycznej skrzyni biegów - szybko osiaga 90 stopni. 2. klapa gaszaca sprawna 3. swiece sprawne, niedawno notabene wymieniane na nowe 4. egr ograniczony na maksa aby silnik jak najmniej zaciagal swoje spaliny. 5. korekty wtrysków maja max -0.7 do +0.7 6. turbina sprawna gdzie szukac, co zrobic ...
  4. czesc, jako ze padlo mi radio mask przedliftowe z nawigacja postanowilem kupic radio mask bez nawigacji bo i tak z nawigacji nie korzystalem. czy wystarczy w VO/FA usunac $606 przeleciec mask pustym plikiem man aby bylo dobrze? + zmiana vinu w mask.
  5. to sam sobie odpowiem, wtyczka ta jest od zasilania ori ekranu i tylko od tego.
  6. Cześć, dość mocno zastanawiam się nad kupnem androida do auta i dzisiaj dla pewnosci chcialem sprawdzic jaka mam wtyczke do ekranu. niestety ktos tam grzebał, wtyczka 12 pinowa do ekranu jest polutowana i obok wtyczki jest kilka ucietych kabli(chyba 8), ktos wie od czego one sa? do wtyczki 12 pinowej wchodza tylko 4 kable.
  7. Dla potomnych, od dluzszego czasu grzechotalo/terkotalo tak jak na filmie, z dnia na dzien coraz czesciej. Od wczoraj zaczeło tak walić jakby most chciało wyrwać przy mocnym przyspieszaniu. Wszystko było czuć pod łokciem na podłokietniku. A więc zawiozłem do mechanika by sprawdził podporę i wygląda na to że to będzie to bo ponoć cała rozsypana. Oprócz podpory od razu wymieniam łacznik elastyczny wału. jak odbiorę to dam znać czy to było to :cool2:
  8. Hej, od jakiegoś czasu mam problem ze swoim bmw. bmw to e61 530D z 2005roku w automacie. Czasami zanim auto się nie rozgrzeje, ale już nie jest zimne mam takie grzechotanie/metaliczne stukanie. Zawsze występuje one na drugim biegu, a w sumie to zawsze zaraz po przerzucenie na drugi bieg przez automat. Dzwiek wydobywa się jakby z przodu auta z prawej strony, na "ucho" wyglada jakby z kola. udalo mi sie wczoraj to zlapac na filmiku choc na filmie to jest leciutko, bywa ze stuka/grzechota mocniej. Dane dzwieki nie wystepuja kiedy auto jest zimne lub rozgrzane do te,mperatury roboczej, czasem po zgaszeniu i odstaniu auta 30-60 minut zagrzechocze raz i potem juz tak nei robi. Ktoś może się spotkał z podobnymi dzwiekami? na filmie slychac to od 6 sekundy do 10 sekundy, takie grzechotanie/stukanie, na filmie slychac jeszcze moja szeleszczaca kurtke ;)
  9. a napisali ile kosztuje u nich modyfikacja na evoxr? bo tez sie nad tym zastanawiam. tez mam skretne bixenony.
  10. exeq

    panorama dach

    Jak już pisałem, mała szybe unieruchomiłem zanim napisalem temat i szyberdach dalej nei chce sie zamknac z uchylnej pozycji.
  11. exeq

    panorama dach

    Własnie teraz troche sie boje grzebac przy tej panoramie bo wczoraj az zwichrowalem imbusy krecac silnikiem recznie ... pozatym reset z guzika nie dziala, chyba ze nie umiem go zrobic, inpa chyba mozna zrobic. Poki co pada wiec nie dotykam :)
  12. exeq

    panorama dach

    Wlasnie zdezaktywowalem druga szybe i dalej uchyl nie chce sie zamknac z jedna szyba...
  13. exeq

    panorama dach

    Cześć, wykonałem dzisiaj modyfikacje panoramy aby tylna szyba się nie podnosila w nadziei ze rozwiaze to moj problem niemozliwosci zamkniecia dachu z pozycji uchyłej. Jakież było moje rozczarowanie, gdy tylko przednia szyba się uchyliła cały w nadziei chciałem zamknać dach, a szyba tylko zjechala 1 cm w dół i wrocila do pozycji 'uchyłej' - czyli w sumie tak samo jak było przed modyfikacja.. mam wrazenie ze im cieplej tym gorzej to chodzi, dzisiaj aż imbus się pokrzywił przy próbie zamknięcia tego, tak cięzko to chodzi.. pelne otwarcie dachu działa dobrze, bez zgrzytow piskow, otwarcie do pozycji uchylej tez, zamykanie idzie również sprawnie tylko wraca do pozycji uchyłej. Co można jeszcze zrobic sprawdzić zeby uchył działał? bo na tym mi w sumie najbardziej zalezy...
  14. exeq

    e61 silowniki tylnej klapy

    Troche szkoda placic 600zl ponad za dwa silowniki..tylko ori maja 340N,reszta po 600
  15. Cześć, mam u siebie problem z silownikami od glownej klapy, strasznie ciezko podniesc klape. Klapa teoretycznie nei opada ale ciezko to idzie w gore. Na realoem sprawdzilem i mam takie silowniki: https://oryginalne-czesci.pl/silownik-pneumatyczny-pokrywy-bagaznika-bmw-e61,id4793.html w srodku na dodatek mam sprezyne. ich wyrzut to 340N na allegro widze ze sa silowniki o sile wyrzutu 680N! https://allegro.pl/oferta/silowniki-teleskopy-klapy-tyl-bmw-5-e61-kombi-7438674068 nie wyrwie to klapy ... ? ktos montowal takie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.