Skocz do zawartości

haker151

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Touring 320D 1999

Osiągnięcia haker151

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Żadnych błędów nie ma. Nic się nie świeci. W INPIe i DISie też błędów nie ma, po za takimi drobnymi, które co jakiś czas się pojawiały i je kasowałem. Dzisiaj sprawdzałem znowu. Zapaliłem po pracy i jadę to nawet na 2 biegu było, na 3 i 4 std również ale na 5 też i to już przy 2000 obrotów. Dokładam gazu i buczy i identyczne uczucie jak w zimie mieliłoby kołami, bo delikatnie puszcze gaz to jest zryw do przodu. A jak pulsuje gazem tj. ujmuje przy 2500 i dokładam i tak znowu kilka razy to buczy i zrywa przy puszczaniu itd. Dyfer okazał się dobry, a mechanik mówi mi teraz o piaście i łożysku tylnego koła. Tyle że gwarancji nie daje i jak to nie będzie to efektu nie będzie a kasy mi nikt nie odda.
  2. Witajcie, Jakieś 1.5 tygodnia temu pojawił się dziwny objaw podczas jazdy. Przy obrotach ok. 2300 - 2400 na biegu 4 (czasem również na 3, na 5 nie sprawdzałem) wciskam gaz i auto nie ciągnie słychać głośne buczenie w okolicach tylnego siedzenia, samochód przestaje ciągnąć (tak jak w zimie opony obracają się na lodzie - identyczne odczucie), obrotomierz staje na tą chwilę w pozycji przed 3 tys obrotów (przecież przy ślizgającym sprzęgle obroty rosną a nie zatrzymują się). Przy puszczeniu gazu nawet delikatnym delikatnie zerwie i ciągnie, najdziwniejsze jest to że na 1, 2 takich objawów zupełnie brak. Mechanik wymienił mi dyfer (kupiłem na auto złomie z identycznej bmki) i nadal to samo. Wlał mi jeszcze (używając igły) przez meszki na półośkach oleju przekładniowego (podobno mogły się krzyżaki wysuszyć ??) Kazał pojeździć tydzień i zobaczyć czy jest coś lepiej, bo jak nie to piasty w kołach się kończą. Co wy na to ?? Spróbuje nagrać to komórką i zapodać tutaj. Mam nadzieje że mi coś pomożecie.
  3. Jestem cały czas zalogowany, coś jest nie teges
  4. Od jakiegoś czasu w ogóle nie mam możliwości założenia nowego tematu. Nie wiem czym to się je, ale może zostały mi ograniczone uprawnienia ??
  5. Proszę o zamknięcie tego tematu. Dlaczego nie mogę założyć nowego ??
  6. Proszę o zamknięcie tego tematu
  7. Ten silnik tak ma bez przepustnicy projektu trandolfa. Bez przepustnicy zawsze każdy egzemplarz gasł tak samo telepało tak że aż bolało. Sprawdziłem ok. 15 egzemplarzy (na giełdach, u sprzedawców i znajomych) Po zainstalowaniu przepustnicy gaszenie silnika to bajka :P POLECAM jeszcze raz !!!!
  8. A to przepraszam zwracam honor :)
  9. Nie żebym miał pretensje czy coś :P ale ta wypowiedź mnie trochę zirytowała. Jakbym miał jechać na hamowanie do Was do Poznania z Nowego Sącza(ponad 550 km w jedna stronę) ?? Przecież tam i z powrotem mam ponad 1100 km :P na ON wydałbym min. 400 zł opłacalność żadna :P Więc hamownia jest ale dla tych co mają w miarę blisko :P Pozdrawiam
  10. Marcin możesz coś napisać na temat kosztów?? Skala +/- 100 zł
  11. To kiedy jedziemy ??
  12. Poczytaj sobie wcześniej post, ew. napisz do trandolfa na priv.
  13. Kup sobie zestaw od trandolfa
  14. Mod od TC wgrany samochód jeździ zupełnie inaczej od dołu podobnie jak było ale przy ok. 2 tys. to dzieje się dobrze. Polecam taką modyfikację za tak małe pieniądze można mieć tak długo uśmiech na twarzy :P. Pozdrawiam
  15. Również jestem zadowolonym posiadaczem tego kompletu i z czystym sumieniem powiem że uśmiecham się od piątku od 23 (kiedy to zainstalowałem w swojej E46) do teraz. Gaszenie teraz to przyjemność a nie operowanie potencjometrem radia :P. Nie pożałujcie tej decyzji a trandolf to pełen profesjonalista i super człowiek. Tutaj co prawda ubogie ale są zdjęcia z po montażu: http://zapodaj.net/65b5a1d265367.jpg.html http://zapodaj.net/9be7e519eaab3.jpg.html POLECAM !!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.