Skocz do zawartości

szkudi

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 520 d '08 power by v-tech
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia szkudi

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dziwne ze ma srebne relingi. W oryginale to to nie jest...
  2. szkudi

    chip 520 N47

    dzisiaj V-tech zrzucil 5 km i 15 NM i wibracje ustaly... widac za wysoki moment...
  3. szkudi

    E61 panormadach

    Czy miał ktoś problemy z panaramą swoim Bmw? Przy predkości 60 km/h slychac juz wiatr i nie pomaga nawet zasłonięcie rolety, może troche ciszej ale dalej słychać. I te stuki, puki trzaski. Wykryłem ze od stron posażera jest luz na szybie bo jak przytrzymam ręką to czuje jak ta szyba chodzi, ma poprostu luz. Dodam jeszcze,że kolega ma rowniez panoramę w swojej E61 ale tam jest cichutko jakby jej wogle nie bylo. Może ktoś pomoże w tej kwestii....???
  4. szkudi

    chip 520 N47

    we czwartek jestem umowiony w ASO. Gdzie wymieniales te sprzęglo i jaki to jest koszt...?
  5. AO ja tez mam panoramę i juz nie mogę wytrzymać tak mnie drażnią stuki i puki od tego dachu szczegulnie przy otwartej rolecie... Jak z tym sobie ty poradziłes???
  6. witoold92 ja w listopaniedzie 2011 kupilem bardzo podobny samochod i zapłacilem za niego 84000 brutto. Auto tez z polskiego salonu bezwypadkowe,pierwszy wlasciciel, z troche lepszym wyposazeniem i podobnym przebiegiem. Ja kupilem w BMW ZDUNEK w Gdansku.
  7. szkudi

    chip 520 N47

    w porownaniu do tego co ty wkleiłeś to rzeczywiście słabszy. Nie wiem ale Panowie Vtechu nie byli skłonni kręcić go badziej. Dyskutowali to z technikami i stanelo na tym co jest. Obawiali sie ze jak w serii tak slabo to zeby go mocniej nie kręcić nawet ze względu na skrzynie aut.
  8. szkudi

    chip 520 N47

    link do wkresu z hamowni... http://www.off-roadsport.pl/foto/vtech.pdf
  9. szkudi

    chip 520 N47

    Andrzej Ja mam skrzynie automat. Myślicie ze w ASO mogą mi sprawdzić ten przepływomierz i szyne CR? Jadę w następnym tygodniu do Zdunka na przegłąd to bym im zlecił żeby to posprawdzali...
  10. szkudi

    chip 520 N47

    Andrzej to masz podobne parametry po chipie jak ja. Diagnoza jest taka że poprostu sie takie urodzily nasze samochody. A nie zauważyłes po chipie przy niskich obrotach i wysokim biegu podczas przyśpieszania ale takiego delikatnego ze auto wpada w wibracje (drżenie) nie wiem jak to nazwac...
  11. szkudi

    chip 520 N47

    Dziwna sprawa z tą mocą fabryczną. Niby o tym slyszałem już wcześniej i chłopaki z Vtechu też ale nie aż tak duża róznica. Przebieg mam 127 tkm. Wykres postaram sie wrzucić w weekend.
  12. szkudi

    chip 520 N47

    No i po wszystkim. Pierwsza niespodzianka jaka wynikła po zmierzeniu na hamowni to seryjnie 157 koni i 320 NM. :shock: Drugie Hamowanie 157 koni 320 NM, :shock: dalej trzecie hamowanie 159 koni 321 NM :( . Wiec dużo za mało tego co ma mieć fabrycznie. Sprawdzili filtr DPF bo było podejrzenie ze może jest zadymiony ale nie, jest w normie. Blędów żadnych nie ma, auto czyste. Wynika z tego, że poprostu fabrycznie tyle dostała i koniec. Natomist po chipe jest teraz 187 koni i 385 NM. Czy jest różnica? Na pewno odczywalna przy wyższych prędkościach najlepiej to czuć od 100 km/h do 180 km/h. Chociaż do 100 km/h też jest dużo lepiej. Jest za to inny problem, przy prędkości do 100 km/h na wysokim biegu wściskam gaz skrzynie nie redukuje biegu, idzie z dołu ale pojawiają sie drgania gdzieś na ukladzie przeniesienia napędu. Mniej wiecej wygląda to tak jakbyśmy wjechali na tarkę... Jutro znowu do V-techu na sprawdzenie tego objawu, dodadam że wcześniej tego nie bylo... P.s. Bylismy na dwie Beemki kolega moj 530D 218 koni. Po pierwszym hamowaniu wyszlo tyle co podaje producent 218 koni i 520 NM. Natomist po programie wyszlo 258 koni i 575 NM. U niego wszystko w pożądku pięknie wciska w fotel :D
  13. szkudi

    chip 520 N47

    Za cholerę nie mogę znaleźć tematu, chociaz wiem ze kiedys czytałem... nawet wyszukiwarka mi za wiele nie pomaga. W środę jestem umowiony w olsztńskim V-techu, chciałem coś poczytać a tu nic. Możę ktos pomoże?
  14. Jestem właśnie po jazdach nową testową F30 328i. Muszę napisać że na prawde jestem pod wrażeniem tego silnika z jaką chęcią wkreca sie na obroty i ciągnie do przodu. To jest majstersztyk inżynierii silnkowej. Zakochalem sie w tym aucie podobno pod koniec roku ma wyjśc turing i od razu go zamawiam... no i te spalanie... nadzwyczaj niskie jak na takie osiagi. Mocne katowanie za miastem na odcinku 5 km dwa razy rozpedzałem sie do 200 km/h i spalanie 12 litrów :) Zauważylem jeszcze że miejsca na nogi z tułu jest tyle samo co w miom E61... :cool2:
  15. Ogladalem te auto na przelomie września i pażdziernika. Wtedy jeszcze nie było zarejestrowane w PL. Ogólnie stan auta był nie zły, odbyliśmy jazdę próbną. Nie miałem se sobą czujnika lakieru ale nie widać zeby gdzieś było malowane trochę się na tym znam. Silnik procowal bardzo ładnie w środku nie było widać jakiś nadmiernych śladów złużycia. Na pewno wtedy nie otwierała sie szyba w klapie bagażnika. Jak zaproponowałem wizytę w ASO właściciel od razu sie zdenerwował, powiedział że nie ma na to czasu, że kosztuje go dojazd itp,itd... Pochwalił sie że ma jeszcze taką samą tylko że w x drivie. PO 3 tygodniach ktoś wkleil ją na forum i sprawdził po VINie w ASO okazalo sie ze miała cofniety licznik juz teraz nie pamietam dokladnie ale cos ok 50 tkm. Nasuneły mi sie od razu przypuszczenia, dlaczego nie chcial jechać tym autem do ASO. Ogolnie auto wyglądalo ładnie, wiadomo BMW ma dobre materiały w środku i cieżko rozróżnić auto które ma przebiegu 150 tkm czy 220 tkm. Ja sobie je odpuściłem może nie ze względu na sam samochód a na jego wlaściciela.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.