Snap
Zarejestrowani-
Postów
110 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E61 520D
-
Lokalizacja
Karczew
-
Zawód
Społecznik :D
Osiągnięcia Snap
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
A czy ma to wpływ na skrzynię ?
-
tomus_82 dokładnie wiem co trzeba zrobić na stronie roeloem, ale pisałem już wcześniej iż, nie chce wiedzieć jakie przełożenie powinno być u mnie(dokładnie to wiem) ale jak sprawdzić przełożenie mostu gdy nie ma naklejki na nim , gdyż człowiek który sprzedaje części ma taki most ale bez naklejki. Czy mógł byś coś bliżej w temacie "Po za tym przełożenia oblicza sie chyba przes stosunek trybów..."? tomus_82 dobrze że zostawiłeś sobie ten 1% gdyż w originale było u mnie przełożenie 3.23, ale w zeszłym roku zmieniałem most gdyż poprzedni również wył i założyłem 3,46 , według roeloem również był montowany w moim modelu/roczniku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR41&mospid=47554&btnr=33_1041&hg=33&fg=05&lang=pl MateuszCHUDY już o tym słyszałem i nawet sprawdziłem ten sposób, i teoretycznie wychodzi coś w granicach 3,46 , niestety nie wiem czy jest to dobra metoda :) dlatego pomyślałem że jest sposób by sprawdzić most po jakimś numerze wybitym na obudowie :)
-
dyzio255 dzięki za odpowiedź Nie mogę sprawdzić po Vinie , gdyż jak pisałem, most jest od chłopaka który handluje częściami , i to auto już jakiś czas temu zostało rozłożone , więc nie ma skąd spisać vinu . A to że rozkodowanie po winie to nie problem to wiem już dawno , gdyż można to zrobić najłatwiej na realoem.com. Może ja źle napisałem albo Ty źle zrozumiałeś :), ja wiem jakie powinienem mieć przełożenie w mojej BMW , 3,23 , ew. 3,46 , poza tym pisałem w pierwszym poście jakie mam BMW , tylko nie dopisałem że kombi. Naklejki nie ma na moście który chce kupić , most był od 3.0 sedana , po lifcie . Na moście wbity jest taki numer, 1214331J , szukałem po nim w necie , to rozpiętość jest zbyt duża , gdyż numer powtarza się na mostach z przełożeniem 3.07. 3,23 oraz 3,46 dlatego też może pytanie jw. Pozdrawiam
-
Witam, Czy ktoś z Was orientuję sprawdzić przełożenie mostu gdy nie ma na nim naklejki i nie można tego sprawdzić po vinie ? Opisze po co mi to potrzebne , posiadam BMW e39 2,3IA 99r, Jakiś czas temu zaczęło coś wyć z tyłu , myślałem na początku że to opony, więc zamieniłem koła , ale nic to nie dało, następnie sprawdziłem hamulce , okazało się że są na wykończeniu, więc wymieniłem cały komplet , i również zero efektu , został więc dyfer. Udałem się do znajomego który handluje częściami do BMW , powiedział że ma most 3,46, ale nie ma na nim naklejki. Dlatego też moje pytanie brzmi , jak sprawdzić jego przełożenie, gdyż w słowo sprzedającego nie bardzo wierzę . Pozdrawiam
-
emir55 właśnie chodzi o koszta, nowa sonda kosztuje 140zł a za podłączenie pod komputer muszę zapłacić 50zł :duh: tylko po to żeby im udowodnić że jest popsuta, jakaś paranoja ... dlatego też miałem nadzieje że ktoś zaradzi w tym temacie :? M-technic masz rację że można by tak zrobić, ale oni nie grają fear .. ja kupie od nich drugą sondę , będę chciał oddać i znów będzie zabawa bo nie będą chcieli przyjąć , i zostanę z dwoma gó**** sondami , zgłoszenie sprawy na policję nic nie da bo za niskie koszta,... żeby oni byli gdzieś niedaleko mnie to bym ta sprawę inaczej załatwił... Więc może ktoś jednak znajdzie zapisany screen z programu diagnostycznego z uszkodzonej sondy ??
-
Witam wszystkich. Czy możecie mi jakoś pomóc ?? chodzi o wydruk a dokładnie skan programu diagnostycznego z wykresem popsutej sondy , najlepiej w bmw e36 320i :) A teraz napisze po co mi to potrzebne : Kupiłem sondę na allegro niby NTK z 12 miesięczną gwarancją, zamontowałem i było wszystko ok , po około miesiącu samochód zaczął wariować, obroty falowały że się jeździć nie dało ,więc pojechałem do mojego mechanika , on podłączył samochód pod kompa i okazało się że sonda w ogóle przestała działać :( , wyjął ją i założył mi na razie swoją (oryg. używaną) i samochód chodzi jak nowy , ale... próbowałem zareklamować tą popsutą sondę bo przecież jest na nią gwarancja , napisałem meila do sprzedawcy ,opisałem wszystko (oczywiście odpowiedzi nie dostałem) i następnego dnia wysłałem sondę , po 2-ch tygodniach dostaje paczkę , już taki happy że mam nową sondę , otwieram i .... okazuje się ze odesłano mi tą sondę która ja wysłałem, nawet jej do końca nie rozpakowano , więc piszę do nich email o co chodzi ?? to mi odpisali że muszę im dołączyć wydruk z kompa diagnostycznego i dopiero wtedy uznają reklamację ! :mad2: i teram zaczyna się problem , czy jest opłacalne znów zakładać tą sondę , jechać na komputer i zapłacić 50zł tylko po to by ją za chwilkę wyjąc ?? :duh: (nowa sonda kosztuje 140zł)ł , więc pomyślałem że może ktoś ma gdzieś u siebie na kompie zachowany wykres z programu diagnostycznego z popsutą sondą i mógł by mi wysłać, to bym sobie wydrukował i bym mu to dołączył do paczki, może wtedy uznał by mi reklamację. Pewnie nie będzie Wam się chciało tego czytać, ale musiałem wszystko dokładnie opisać :) _______ Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss
-
No i zaczyna sie problem.... Rozmawiałem teraz z kolegą (mój mechanik) i on twierdzi ze próbował to ustawić właśnie tak jak w opisie.... ale mówi ze tam jakiś problem jest bo to automat... i mówi ze nie może czegoś tam zablokować bez blokad :/ a więc... ponawiam pytanie, czy ktoś posiada z okolić Warszawy takie blokady i był by w stanie mi to zrobić ? Ew.Może ktoś posiada schemat takich blokad z dokładnymi wymiarami?? bo kolegi ojcieć robi takie różne rzeczy z metalu i mówi ze jak by był schemat to by wykonał takie blokady...
-
Ehhh tak podejrzewałem.... Słuchajcie z tego co wiem to do ustawienie rozrządu w 320i potrzebne są blokady? czy znacie jakiś magiczny sposób na ustawienie go bez nich?? bo pytałem i u mnie chyba nikt ich nie ma..... Ew moze ktoś jest z okolic otwocka na forum kto ma blokady i za niewielką opłata ustawił by mi rozrząd?
-
Witam Wszystkich ponowsnie :) Od razu napisze ze szukałem coś na ten temat ale nic sensownego nie znalazłem więc postanowiłem założyć nowy temat. Mój problem polega na zbyt dużym podciśnieniu w kolektorze ssącym , podobno powinno być do 0,30 a u mnie wskazuje od 056 do 0,60! 2-ch mechaników rozłożyło ręce i nie wie jak mi pomóc więc może znajdzie się tu mądra głowa która coś podpowie. Powiem ze nie dawno została wymieniona uszczelka pod głowica, i przy tej operacji została głowica sprawdzona ,splanowana ,przytarte zawory i wymienione gumki.... została też wymieniona sonda bo okazało się ze była nacięta... i można powiedzieć ze od tamtej pory samochód wariuje ! obroty falują, rzuca silnikiem i w ogóle wydaje mi sie ze nie ma siły tak jak wcześniej... nie daje sie jeździć. Może ktoś podpowie czym może być spowodowana ta usterka??bo już nie wiem co mam zrobić :/
-
piotr520 dzieki za pomoc... sprawdzę może akurat.... a może ktoś jeszcze ma jakieś pomysły ? co to może być??
-
Moze Wy mi pomożenie bo juz mnie coś trafia... problem mój polega na tym ze w mojej e36 z 1992r 320i(bez vanos-a) falują obroty a dzieje sie tak gry zatrzymuje sie np. przed światłami , naciskam hamulec i obroty na hamulcu nie stoją w miejscu tylko falują , oraz w czasie jazdy czuje ze samochód tak jak by był słabszy....zaczeło się to po zamontowaniu gazu (sekwencja). kilka dni temu naprawiałem głowice gdyż w płynie chłodzącym pokazała sie biała maż... przy okazji głowica została splanowana i sprawdzona ciśnieniowo, oraz zostały wymienione jakieś tam gumki... ale falowanie nie znikło.... to polecieliśmy za ciosem i wymieniliśmy sondę gdyż po odkręceniu jej okazało sie ze jest nacięta , świece i podmieniliśmy komputer ale falowanie jak było tak jest... :/ Moj mechanik odkręcał też korek chyba oleju ale nic sie wtedy nie działo ..... z tego co mi powiedział to delikatnie obroty powinny spaść i wróciś do normy a u mnie nic... żadnej reakcji ... Czy macie pomysł co jeszcze powinnem sprawdzić, co może być tego przyczyną ??? bo juz nie mam siły a jeździć sie tak nie da :/ Aha , cisnienie na cylindrach zostało sprawdzone i jest dobre, Pozdrawiam ___________ Zakładając nowy temat proszę wziąć pod uwagę strukturę działu Seria 3 i umieścić temat w odpowiednim subforum. Tymczasem przenoszę do E36 [mattiss]
-
9911 lub 1911 jest program, :)
-
Prosze. 7516 lub 1516 Pozdrawiam ziomków z Otwcka :)
-
0341 dzięki ..... działa :) :cool2: