Skocz do zawartości

marcin-lewandowski7

Zarejestrowani
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e38 728

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcin-lewandowski7

  1. Panowie walczę z białym dymem po odpaleniu trwa to bardzo długo.Sprawdzalem korekcję ale inpa pokazuje tylko na dwóch cylindrach 2 i 4.Z racji tego że mialem kiedyś E90 m47n 163km i mam wtryskiwacze od tego silnika postanowiłem 1 na próbe zamontować,wiem że to są euro 4 i 7 cyfr ima więc sterownik nie przyjmie kodu.Zamontowalem odpaliłem ,włączyłem inpe i teraz pokazuje na tym cylindrze czyli pierwszym korekcję ok +4 a na reszcie zero,dymi dalej i teraz mam myśl że zamontować wszystkie 4 tylko co z kodami ima
  2. Korekcji nie sprawdzę,bo pokazuje tylko dwa cylindry ,no chyna że idzie coś z tym zrobić
  3. Kupiłem go prosto z lawety , przyjechał z Niemiec więc jakoś trzeba było sprawdzić czy wogóle zagada a nie brać w ciemno ,od razu wyszło że wtrysk nie trzyma wymieniłem i odpala od strzała teraz tylko martwi mnie to że długo kopci na biało do momentu aż chwyci wlasciwą temperaturę
  4. Auto odpala już normalnie winny był ten wtryskiwacz o którym pisałem.Teraz kolejny problem strasznie dymi na biało tak długo aż się porządnie nagrzeje,dodam że nie działa grzanie świec uwalony starownik zapewnie bo błąd 4 świec
  5. Robiłem test przelewowy i jeden wtrysk puszcza przelewem przy samym kręceniu rozrusznikiem więc myślę że to on jest winien że nie odpala
  6. Witam kupiłem compacta z usterką że odpala tylko na plaka potem jeździ normalnie bład 4b90 ,sprawdziłem korekcję wtryskiwaczy i na 1 i 3 pokazuję 0 nie wiem czy coś nie tak z inpa czy z wtryskami .Po przekręceniu kluczyka słychac pompę w zbiorniku i podprogową .Od czego zacząć
  7. 400-500 podczas wypalania to troszkę za mało powinno dobijać pod 600.Wyciągnij DPF zalej go płynem Mobil medic zostaw go na parę godzin potem przelej go wodą wysusz i będzie ok.Mam f31 wypalał co ok 80 km po temu zabiegu jest zdecydowana poprawa
  8. Mam f30 n47t ,u mnie DPF wypalał się nawet po 60 km .Wymontowałem zalałem płynem na 7 godzin i wypłukałem wodą ,Teraz wypala się po ok 250-300 km a nie robietzadnych tras ,w niedzielę 25 km do pracy i w piątek powrót więc myślę że jest w miarę ok tym bardziej że przebieg 340 tyś i DPF okazało się że jest zamiennik Walker.Co do czujnika różnicy ciśnień polecam Delphi ,żaden Hella czy febi bo są bardzo czułe na temperaturę
  9. Nie raz u mnie też wyskakuje zablokowana regeneracja ale spokojnie odblokuje się sama
  10. Miałem tak w N47T że coś mi cyklicznie cykało a po odpaleniu w aplikacji korekcji wtryskiwaczy znikało nie doszedłem do tego co to może być .Auto sprzedane
  11. To forum pomału umiera, 15 lat temu służyło pomocą i pomagało zaoszczedzić kasę na mechanikach,dzisiaj słabo to wygląda
  12. Auto mam od roku ,jedna wymiana oleju za mną u zlałem 5.1 litra a zalałem 5.2 wymiana po 9 tyś.Silnik odpala bez zająkniecia nawet jak było -20 i zaraz chodzi równo .Korekty też wyglądają ok
  13. Jest jakiś sposób na sprawdzenie oprócz wyjmowania i danie do sprawdzenia?
  14. Hej.Panowie mam problem z piskiem ,gwizdem z pedału hamulca wystarczy delikatnie nacisnąć pedał i przestaje naprawdę delikatnie.Dzwiek wydobywa się z serwa od strony kabiny spod tej gumowej osłony siłownika.Idzie coś z tym zrobić czy tylko wymiana serwa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.