WITAM mialem dokladnie ten sam problem przerywal i szarpal itp itd pojechalem do mechanika i stwierdzil ze fajki , rozebralismy i fajki w dobrym stanie wiec zobaczylismy swiece no swiece do wymiany wiec wymienilismy i sie ucieszylem bo przestalo ... na 15 minut jak sie rozgrzal bylo spowrotem brak mocy przy przyspieszaniu i duszenie sie . do mechanika i diagnoza ze jakas cewka "kupic jedna nowa bendziem sprawdzac" no wiec ja do aso a tam 15o pln :duh: wiec zrezygnowalem i na allegro zakupilem 3 szt po 35 pln :) ale pomyslalem poszukam na forum i tu czytam to sama lista swiece, cewka krokowiec, sonda L, przepływka, czujnik walu nieszczelnosc . :mad2: :mad2: :mad2: wiec mysle sprawdze to co moge sam bez kompa i podjazdu i sprawdzilem szczelnosc dokladnie gumy miedzy przeplywka a spustem i na oko wyglada normalnie ale mowie zdejme i zobacze od spodu i BARDZO DOBRZE ZE TAK ZROBILEM okazuje sie ze pekniete bylo to male wejscie od spodu do tej rurki. wymienilem gume na nowa i ..... wszystko w normie obroty ladnie sie wkrecaja i smiga jak strzala. mowie wam sprawdzcie dokladnie uklad dolotowy 90% akcji z sielnikiem to LEWE POWIETRZE.. Pozdrawiam ULECZONY.