Skocz do zawartości

mieshco

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mieshco

  • Urodziny 30.11.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 2011 M Performance

Osiągnięcia mieshco

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. BMW E90 silnik N47T końcówka 2010 od nowości w rodzinie przebieg 115 tys. Pompa padła całkiem w środku zimy. Pierwsze objawy hałas z przodu silnika wprost proporcjonalny do obrotów nasilajacy sie wraz z rozgrzaniem silnika. W końcowym etapie hałas zamieniał sie w pisk i pojawił sie ubytek wody w chłodnicy. Pompy nie udało sie uratować.
  2. Ok, dzięki za podpowiedź. Spróbuję. Link do aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=5524496705 Lampa jest firmy TYC, faktycznie zupełnie nowa. Widać delikatne różnice między ORI szczególnie od wnętrza - nieco gorsza warstwa uszczelniacza, słabszej jakości i słabiej przyklejona. Świeci bardzo ładnie, kolor też jak ORI. Jak by ktoś chciał ORI z przepalonymi diodkami do naprawy to tanio oddam :)
  3. Dziękuję za odpowiedzi!!! Zgodnie z poradą kupiłem nową lampę (TYC), założyłem i wszystkie światła działają OK. Jest tylko jeden problem - wyskakuje błąd w komputerze. Zakładam, że to z powodu nie ORI, lecz TYC. Czy ktoś wie co z tym można zrobić? Pozdrawiam
  4. Witam Forumowiczów! Czy miał ktoś z Was podobny problem? Mam problem z tylnym prawym migaczem LED w E90 320xd z 2009. Czasem działą bez zarzutu, czasem diody świecą bardzo słabo (kilka skrajnych nie świeci wcale), a komputerze pojawia się błąd oświetlenia zewnętrznego. Do tego migacze z prawej strony migają szybciej - zmniejszenie obwodu elektrycznego. Link do zdjęcia migacza w trakcie pracy http://zapisz.net/images/713_unnamed.jpg Czy winna jest tylko lampa i powinienem kupić nową, czy możliwie, że problem leży gdzie indziej? Nie chcę kupować drogiej lampy (zamiennik od 400 zł), założyć i przekonać się, że to jednak coś innego. Proszę o radę.
  5. Udało się znaleźć problem :cool2: Był nim nieoryginalny alarm podpięty pod CAN, który przy niskiej temperaturze dawał dziwne sygnały. Po jego odpięciu i zamontowaniu nowego, porządnego alarmu wszelkie błędy zniknęły na dobre!! Solved
  6. Sprawa okazała się dużo bardziej skomplikowana. Jednak przypadkiem było to, że błędy pojawiały się tylko przy użyciu jednego z kluczyków. Błędy pojawiają się niezależnie od tego, który kluczyk używam. Regułą jest to, że pojawiają się tylko gdy samochód jest zupełnie zimny i przy dużej wilgotności (np. po nocy spędzonej na deszczu). Po przejechaniu kilku km i restarcie wszystkie błędy znikają. Po ich wykasowaniu z pamięci, znowu się pojawiają przy pierwszym uruchomieniu po długim postoju. Obecnie samochód stoi u dobrego elektryka, specjalisty BMW. Dam znać jak coś znajdzie. Ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem?
  7. Problem nie powtórzył się ani razu. Wszystkie kluczyki zaczęły działać poprawnie , nie ma już żadnych błędów. Wygląda, że był to jednorazowy błąd komunikacji kluczyka z modułem stacyjki. Dziwne jest tylko, że trwał aż kilka uruchomień (sesji) z tego feralnego kluczyka. Ktoś miał coś podobnego?
  8. Witam Proszę o informację czy ktoś się spotkał z sytuacją jak moja. Rano, po nocy po włożeniu kluczyka, wyskoczyły mi wszystkie alarmy: Airbag+brak zapiętych pasów (mimo, że były zapięte), ABS, hamulce, kontrolka silnika. Mimo tego samochód normalnie jeździł. Kilka razy go wyłączałem, zamykałem, włączałem ponownie - wciąż pojawiały się błędy, choć nie zawsze te same i w innej kolejności. Włożyłem drugi kluczyk - zero błędów, samochód zachowuje się idealnie, żadnych problemów. Dodam, że auto jest bardzo zadbane, miało tydzień temu pełen serwis, nie miało w komputerze żadnych błędów. Samochód, którego to dotyczy to E90 320d Xdrive z 2009 roku. Ktoś coś wie?
  9. Znalazłem problem. W moim przypadku był to oczywiście akumulator. Po sprawdzeniu profesjonalnym testerem w warsztacie okazało się, że nie trzyma napięcia i ma już tylko około 30% pojemności. Wymiana załatwiła problem. Swoją drogą mogli bawarscy programiści postarać się trochę bardziej i wyświetlać w takich przypadkach odpowiednią kontrolkę na tablicy, a nie ciągłe resety czasu i przebiegu. Życzę wszystkim kolegom dobrych akumulatorów :roll2:
  10. Witam Właśnie pojawił mi się ten sam problem w tym samym aucie (E91 320d, 177 KM) . Po wyłączeniu samochodu na dłużej niż około 5 minut kasuje się licznik kilometrów i zegar. Jeżeli samochód jest wyłączony tylko kilkadziesiąt sekund problem nie występuje. Zacząłem od odkręcenia i ponownego dokręcenia klem akumulatora. Akumulator ma wskaźnik zużycia, pokazuje, że jest mniej więcej w połowie swojego życia. Sprawdziłem też napięcie przez ukryte menu i przy wyłączonym silniku jest między 12,5-13 V, po włączeniu alternator podładowuje do około 14 - 14,5 V więc ładowanie jest OK. Dodam jeszcze, że samochód odpala idealnie, krótko i szybko kręci. Jednak usterka pojawiła się po raz pierwszy teraz gdy temperatura zaczęła spadać na tyle, że przed odpaleniem auta na kilka sekund włączają się świece żarowe więc może jednak słaby aku? Czy udało się komuś rozwiązać problem?
  11. Polecam użytkownika dziqsek z naszego forum. Jestem z Trójmiasta i skorzystałem z jego pomocy zdalnie przez TemViewer - bardzo sprawnie, miło i profesjonalnie. http://www.bmw-klub.pl/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=18503 Jak ktoś chce pożyczyć to mam kabel K+DCAN do INPA, NCS
  12. To jak nie będzie innego wyjścia to niech koleś zrobi zdjęcie tej naklejki. Przy okazji zweryfikujesz czy na zdjęciu będzie się wszystko zgadzać. Jak nie wiesz gdzie jej szukać mogę zrobić zdjęcie u siebie i Ci podesłać.
  13. Jak masz dostęp do tego samochodu to kod silnika jest na naklejce z VIN u dołu słupka przy drzwiach kierowcy.
  14. Jeżeli masz xenon to powinienes miec fabrycznie, jeżeli halogenowe to można zrobić na przygaszonych długich. Pogadam z kolegą z Sopotu czy będzie miał czas wolny w niedalekiej przyszłości A czy w E91 LCI bez xenon można zakodować DRL na przygaszonych przeciwmgielnych, jak w samochodach grupy VW? Szukam w necie informacji na ten temat ale na próżno.
  15. Świetny trop!! Jako, że w VMware uruchamiałem po kolei różne wersje wirtualnych maszyn trandolfa, podczas konfiguracji VMneta nieświadomie konfigurowałem V1, a w V3 karta sieciowa pozostawała wyłączona. Wystarczyło wyedytować maszynkę V3 w VMware, dodać odpowiedni network adapter i wszystko zaczęło śmigać. Bardzo dziękuję za pomoc :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.