Skocz do zawartości

kubik

Moderatorzy
  • Postów

    1 283
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    .
    e30 320 coupe '86
    e81 130i '07
    e87 118d '05
    e90 320xdA '09
  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kubik

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Na pewno są ciekawe, ale jak dla mnie już za agresywne. To nie jest już zbyt świeże auto i jak dla mnie trzeba je powoli trzymać bliżej serii i oryginalnym elementom. Take felgi mogły dobrze robić te 10-15 lata temu, jak model był świeżutki i takie felgi dodawały jeszcze więcej krzyku... w stylu "patrzcie na mnie" teraz to by już tak nie działało ;) Ale sam nie wiem... może się mylę i naprawdę byłoby git. Ja w każdym razie nawet przy jakiejś dobrej ofercie chyba bym nie zaryzykowałbym.
  2. Felgi M Double Spoke 208 bym zrobił coś w ten kolor Właśnie coś takiego chodzi mi po głowie :cool2: To co piszesz o 313 i 208 jak najbardziej ma sens i pewnie też tak bym zrobił, ale 313 kupiłem nówki sztuki w super cenie bo były już tylko dostępne w rozmiarze 7,5". Stwierdziłem, że z tą szerokością na zimę może być :cool2: Na lato to już jednak odpada, bo musiałbym na tył dać oponę 225, a na 208 wjedzie 255 :D Także sam rozumiesz... ;)
  3. Tylko chodzi o malowanie felg na lato ;) a nie tych z ostatnich zdjęć... sorry - trochę zamotałam ;) Na lato biorę opony 255, wiec chyba dystanse nie są potrzebne, a odnawiam felgi ze zdjęć z pierwszej strony i tutaj myśle czy by ich nie dać ciut ciemniej niż oryginał.
  4. OK. Wstawiam zaległe zdjęcia na set'cie zimowym. Sorry za jakość i zafajdane auto. Opony dzisiaj zakupiłem. Pytanie czy zrobić coś z kolorem felg. Widzi mi się przyciemnienie ich ze srebrnego w grafit. Co wy na to?
  5. Dzięki za podpowiedzi. Ostatecznie zostaję przy opcji szerszej: 255/35/R18 + 225/40/R18, ale jednak zrezygnuję z Michelin Supersport i wezmę Michelin Sport 4. Strasznie żałuję, że nie ma w moim rozmiarze opony Michelin Sport 4s :( Bo z tego co poczytałem to ta opon jest miazga i strasznie by mi podeszła do moich potrzeb. Supersport jednak jest trochę starszym modelem i stwierdziłem, że zbyt nastawionym na suchą nawierzchnię - na mokrym robi się tam już zdecydowanie gorzej, a że jest droższa to jednak w tym zakresie rozsądek zaczął brać górę ;)
  6. Ok... dzięki za info :)
  7. To może powinienem zrobić przymiarkę na starych gumach i sprawdzić ile cm jest zapasu? Waszym zdaniem trzeba liczyć, że ile cm szerzej opona będzie?
  8. No fakt. Wyobraź sobie, że od założenia nawet nie mam zdjęcia w dzień :oops: Co najlepsze nadal mam założone zimówki, bo auto prawie cały czas stoi pod domem (i od 2 m-cy raz tylko tankowałem :)), także nic straconego i może w końcu trochę się zajmę autem, a wtedy zrobię te zdjęcia. No właśnie... muszę kupić letnie opony. Postanowiłem nie zmienić oryginalnych felg i zostanę na lato na 18" (M Double Spoke 208) - jedynie chcę je odnowić (przed zmianą opon) - tutaj zastanawiam się czy zostać przy oryginalnym kolorze, czy pójść może np. w trochę ciemniejszy kolor - jakiś graficik. Będę wdzięczny za sugestie. I teraz... pytanie jakie w ogóle opony kupić :| Bardzo chciałbym wybrać moją ulubioną markę opon - Michelin. Tylko mam problem z rozmiarami. Standard dla mnie to: 215/40R18 (przód) 245/35/R18 (tył) Tylko raz, że szerokość 215 jest mało popularna i droższa. A dwa, że przy tym rozmiarze zostaje mi praktycznie tylko model Pilot Sport4. Wychodzi mi na to, że na przód rozsądniej byłoby wejść w 225/40/R18 i wtedy mogę kupić opony Pilot Supersport. Ale idąc już w 225 na przód to może na tył: 255/35/R18? Nie będzie wtedy ponad 1% różnicy w rozmiarze koła pomiędzy przodem i tyłem, no i będzie lepszy kocur ;) Poradźcie coś please.
  9. kubik

    E30 2.5ix kilka problemow

    Bardzo fajny! Z usterkami to wiele nie pomogę, bo nie jestem mechanikiem i ani oleju w dyfrze nie zmieniałem, ani podsufitki nie zdejmowałem. Przewody mam ciągle takie jakie były przy silniku, a świece kupiłem jakieś standardowe ngk z tego co pamiętam. Odnośnie przegrzewania to jeszcze częstym problemem jest wiskoza - warto sprawdzić. Zakładaj temat w galerii. Wszystko w oryginale - z zewnątrz wygląda, że brak udziwnień - więc super :)?
  10. Zrób galerię :cool2: Pewnie jakiś remont będzie trzeba zrobić, albo bardzo ciekawy egzemplarz.
  11. No właśnie nie wiem co ja zrobię z latem... nie wiem czy nie zostawię jednak tych 18”, na których kupiłem. No i faktycznie wyjdzie, że auto ciekawiej będzie wyglądało w zimie :)
  12. PS Poprawiłem zdjęcia. To czy ktoś widział, czy nie prawdopodobnie zależało od tego czy był zalogowany do Google. Teraz powinni wszyscy widzieć. No to jeszcze zostało pokazanie zawartości drugiego pudełka. Nowa gałka zmiany biegów, bo stara była bardzo sfatygowana: Felgi będą moim setupem na zimę :D Do tego kupiłem opony: Michelin Pilot Alpin 5 225/40R18 XL 92V Dobre zakupy? :)
  13. Bardzo dobry traf :) Nówki sztuki na żywo wyglądają obłędnie:
  14. oli niezły cel, dość blisko, ale to nie to :) OK... ktoś rozpoznaje model? :)
  15. Węgiel? niee :) Dodam, że oprócz tego pierwszego kartonu są jeszcze takie same 3 inne ;) i jest to rzecz na zewnątrz auta. A w tym papierze z drugiego zdjęcia jest rzecz do wnętrza auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.