Przepraszam, ale czy urodziłeś się wczoraj? P.S. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale sam filtr kabinowy antysmogowy kosztuje bez promocji ok. 1000zł. No, ale wątpię, że taki filtr wzięto do Twojej wyceny. Dokładnie :P co by było jakby kupił Bugatti, gdzie wymiana oleju to chyba z 16k, a klocki hamulcowe na jedno koło kosztują pewnie z 50k :) swoją droga, te filtry mana o których mówi MrMK nie maja znaczka BMW, wiec są tańsze, bo to filtry Mana, a nie oryginalne BMW. Różnica między jednymi, a drugimi (pomimo iż producent może być ten sam) może być nawet całkiem spora. Dla przykładu: klocki/tarcze hamulcowe ze znaczkiem BMW do f10 oryginalne działają spoko (klocki nie piszczą, tarcze się nie krzywią), a te wyprodukowane niby w tej samej fabryce co wyżej wymienione wręcz przeciwnie (nie wiem czy w g30 też tak się zdarza). Albo też opony do xDrive, człowiek kupi bez gwiazdki trochę taniej, to będzie reduktor do remontu ;) Oczywiście nie wolno zapomnieć o smacznej kawie, która jest w cenie i miłej obsłudze, smart video communication itp. :D P.S. Seria 3 z takim samym zakresem serwisu, będzie tańsza pewnie z 300-500zł :) fakt , dawno prywatnie nie robiłem serwisu w BMW,bywałem swego czasu i z e60 i z f10 co do wątku ... ta sama usługa i ten sam zakres materiałów i pracy w innym ASO w tym samym mieści -> 1400 PLN, 35% mniej to raczej istotna różnica przynajmniej dla mnie nie warta ich kawy :) co do różnić pomiędzy filtrem mana za 300 PLN a BMW za 900 nie wiem, nie znam się . to element oparty na niezbyt zaawansowanej technologii papieru i czegoś tam jeszcze, czy faktycznie cena x3 ma uzasadnienie ? nie znam opracowań i badań, które by to potwierdzały. bugatti z pewnością ma z glazurą ze złota :) ps. serwis umówiony w innym ASO