Skocz do zawartości

radE46cki

Zarejestrowani
  • Postów

    439
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radE46cki

  • Urodziny 03.02.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    była Alfa Romeo 33 90
    M.B. A170 98 Opel Corsa C01
    teraz E46 320i '98 + Audi A2 02
  • Lokalizacja
    dolnyśląsk

Osiągnięcia radE46cki

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. radE46cki

    PROBLEM Z DSC

    ten z niebieską wtyczką.
  2. Znam swój wóz i miałem racje kamyczek wpadł między zębatkę półosi i czujnik niszcząc go poprawianie wtyków nic niedawało. Do kolejnych dziwactw awarii tego czujnika można doliczyć ściszanie i podgłośnianie się ori radia (speed volume) i zwalnianie wycieraczek :mrgreen: kto by pomyślał czujniczek za 30 pln a ma wpływ na kontrole trakcji, abs, radio, wycieraczki, prędkościomierz,komputer pokładowy(zliczanie przebiegu zużycia paliwa.) i samopoczucie kierowcy :mad2:.
  3. Jednym słowem jeden do ASC drugi do DSC.
  4. Z doświadczenia z moim autem wiem że jedyne rozwiązanie to nowy i to nie ten najtańszy , dlatego pytam bo upały straszliwe i nie widzi mi się czołganko pod autem tylko w celu ustalenia koloru wtyczki. Zazwyczaj jest różnica między częściami do bmw E46 R4 a R6, może dla rozróżnienia dla R4 np niebieskie dla R6 popielaty (ale nie jestem przekonany).
  5. Witam Podobny błąd u mnie wystąpił po podpięciu do kompa okazało się ze czujnik na ABS lewy tył padł. jeszcze nie wymieniłem bo nie mogę się zorganizować :mad2:
  6. radE46cki

    PROBLEM Z DSC

    320i ma zaledwie 190 Nm przy 150KM kiedyś się "ścigałem" z 320d i ani ja mu nie odszedłem ani on mnie nie łyknoł przy 160 km/h obydwoje odpuściliśmy.
  7. radE46cki

    PROBLEM Z DSC

    W sumie to sam jestem ciekawy co mu padło .
  8. radE46cki

    PROBLEM Z DSC

    W mercedesie A-klasa CDI podczas gwałtownego ruszania kontrola trakcji pomimo wyhamowywania kół dławiła bardzo mocno moc silnika max 3000obr/ min .z ta różnicą że w meśku nigdy nie wyłączysz w 100% TC w BMW bez problemu a gdy komputer policzy że za mocno się ślizgasz włączy Ci ją z powrotem a w bmw nigdy! Ja podobne problemy mam zimą albo po deszczu ,mój silnik niema tyle momentu obrotowego co Twój i nie zrywa na suchym asfalcie na każdym biegu . Pisałeś że podrasowałeś silnik, duży przyrost mocy powoduje uślizg kół i stąd reakcja DSC jak wyłączasz to najnormalniej na świecie DSC nie reaguje a co ma wywalać błędy jak wszystko jest OK? Ja często wyłączam u siebie ale ASC i korzystam z tylnego napędu chciałbym mieć tyle momentu obrotowego żeby każde wciśnięcie gazu powodowało załączanie się kontroli trakcji , stąd moje pytanie czy pytasz poważnie . zainwestuj w szerokie opony na tył ja mam 235/45/r17 i trzymają dobrze.
  9. radE46cki

    E46 320i stuki

    Witam Pisałem gdzieś kiedyś jak w silniku, najprostszym sposobem można zlokalizować usterkę . potrzebny jest stetoskop profesjonalny ale kto go ma? albo kij od szczotki jakieś 50cm i przykładasz poprzez dłoń do ucha i w miejsce które cię interesuje ważne jest żeby silnik pracował (nieruchomy raczej nic nie pokarze) sposób jest prosty : _kij przykładasz do bloku silnika (uwaga na paski rolki wentylator i inne wirujące elementy) _druga stroną poprzez dłoń do ucha (nie wkładaj kija do ucha ). _zmieniasz miejsca na bloku i nasłuchujesz im bliżej np. uszkodzonej panewki tym głośniej stuki po kiju idą . niby śmieszne ale sam wielkie :shock: gały zrobiłem jak posłuchałem silnika w corsie żony . niestety w bmce możesz mieć mało miejsca na kij .
  10. radE46cki

    PROBLEM Z DSC

    Pytasz poważnie?? :mrgreen:
  11. dzięki :cool2: Na ALLEdrogo znalazłem nowe czujniki ale teraz, który jest do mojej buni z szarą wtyczką czy niebieską ? możecie coś polecić ? Czy prawy jest taki sam jak lewy ?
  12. Brawo ! Dziękuje za pomoc po podpięciu pod kompa okazało się że masz rację ,pogmerałem wtyczką i prędkościomierz zaczął działać . Już zamawiam i kolejna robótka się kroi .
  13. Ja już dawno przekroczyłem próg opłacalności gdybym sprzedał i to co włożyłem, dołożył to było by e90 . a tak mam e 46 z purchelkami ale na nowym zawiasie hamulcach i sprzęgle . jestem pasjonatem i lubię sobie podłubać .
  14. Jeszcze nic w temacie nie zrobiłem ,(tyram i czasu mi brakuje) jutro będzie kolo z kompiuterem , czy to możliwe żeby jeden czujniczek takie spustoszenie robił , czym w BMW E46 mierzy się prędkość . Tak przez mgłę nie przypominam sobie żebym wykręcał coś ze skrzyni biegów jak wymieniałem sprzęgło.
  15. Witam Po krótkiej przejażdżce na parkingu podczas ostatniego hamowania (jazda na wprost później ręczny , kluczyk ze stacyjki....) .Kątem oka zauważyłem kontrolki wyłączyłem silnik ,odpaliłem ponownie. Niestety zapaliła się kontrolka od ASC ( '98 ) ta między zegarami na żółto, kontrolka ABS też na żółto i wykrzyknik w kółku (O) na czerwono. Miałem robioną zbieżność i : -uszkodzili czujnik ABS albo -posypał się czujnik na maglownicy bo na 100% była kiera ściągana albo -?????????? Kolega mi mówił żeby pojeździć może zgaśnie i wtedy zauważyłem że nie działa tez prędkościomierz. Poza tym wszystko działa silnik OK hamulce bez ABS'u OK klima OK wszelka pozostała elektronika też OK. w niedziele jadę na kompa pytam bo chciałbym skoncentrować się na konkretach auto jest mi potrzebne (Zimą miałbym przechlapane bo to ASC robi robotę) .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.