Skocz do zawartości

janek459

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 318d 122 (150) km;

Osiągnięcia janek459

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Super efekt:) masz może jakies foto story od a do z? jakiej folii użyłeś?
  2. na tyle, że z czujnika temperatury przy wejściu do egr kapie olej...
  3. odma nowa:), wtryski nowe:) czyli klasycznie teraz turbina
  4. Wiem wiem ale olej w dolocie o czymś świadczy:)
  5. ok czyli turbina do wymiany:/
  6. Panowie co robić, auto straciło moc, odcinka przy 3500 obrotów, jezdzi jakby miał 30 koni, na kompie wyskoczył błąd jak w tytule plus P0112??
  7. up up
  8. Witam, jeśli działa ci czujnik cofania to prawdopodobnie padł ci moduł sterowania komfortem. Częstą przyczyną są przecierające się kable w wiązce która wchodzi w klapę bagażnika. Koszt modułu ok 1150zł w aso +koszty wymiany i programowania najlepiej już nie w aso:) Pozdrawiam
  9. Dzięki wielkie! A czy mógłbyś lub ktoś mógłby rozwinąć temat tej regulacji w disie?
  10. Panowie, okazało się że problem nie jest rozwiązany. Wymieniłem pedał, problem pozostał. Jeśli jest wciśnięte sprzęgło wszystko jest ok odpuszcza momentalnie, ale bez wciśniętego sprzęgła czuć opóźnienie z odpuszczeniem gazu... help help
  11. zastanawia mnie to 1.5 na 1 wtryskiwaczu
  12. http://s5.ifotos.pl/img/201111022_rppewhn.jpg oto moje wyniki wtrysków po komputerze
  13. Kacper, miałes wtedy inne objawy jak mocne kopcenie, zwiększone spalanie?
  14. Ok, wiec pierwszym krokiem będzie sprawdzenie wtrysków, rozumiem, że test przelewowy tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.