Skocz do zawartości

przemo01

Zarejestrowani
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemo01

  • Urodziny 01.07.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525d 2004

Osiągnięcia przemo01

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. ostatnie zdjecie zegarow rozbraja...14km rezerwy :norty: chyba wlasciciel ma cisnienie na sprzedaz skoro az taka bieda w baku, czy na takich oparach da sie wogole jezdzic tym samochodem...
  2. http://www.czescidobmw.pl/Wahacze/Tuleje/Tuleje/Silentblocki/Wahacze-Meyle,2412.html wydaje mi sie ze to jest to, nie zaden drazek tylko wahacz.. :mrgreen:
  3. no wiec kola nie zdjalem (strasznie zapieczone) ale podnioslem na lewarku polozylem sie pod autem i ruszalem kolem luz zauwazlem na jakims gornym drazku koncowka z guma wydaje sie byc zuzyta... patrzac od przodu kola z prawej strony gorny nie duzy drazek...czyli rozumiem ze to jest przyczyna naglego zuzucia bieznika?
  4. czyli najłatwiej teoretycznie zdjac kolo i popatrzec gdzie tam sie luzno zrobilo...dobra ide zobaczyc :mrgreen: bede pisal jak cos zauwaze :D
  5. cisnienie na tyle po obustronach 2,4-2,5 ale jednak mam jakis delikatny luz... z flustracji chwycilem solidnie te kolo i zaczalem ruszac lewo- prawo ile sil i jest minimalny luz...z lewej strony kolo nie drgnelo. :norty: Wiec co tu moze byc przyczyna?
  6. Cisnienia nie sprawdzalem....komp by aalarmowal o zbyt niskim cisnieniu....ale sprawdze i wrzuce. Byly pompowane azotem ....poprzednie tylne opony starly sie zdecydowaniee mocniejj po wewnetrznych stronach ale po sporej ilosci km....
  7. Witam W bardzo krotkim czasie tylna prawa opona zrobila sir lysa dokladnie na srodku bieznika....lewa strona jest Ok. Opony prawie nowe kupione pol roku temu....zbienosc i geometria rowniez sprawdzanaa okolo pol roku temu. Wszystko bylo wporzadku. Zuzycie jest nagle gdyz pprofilaktycznie ogladam opony dosc czesto, a jeszcze 2 tyg temu bylem w Pl na weekend i opony byly w dobrym stanie obydwie...nie zauwazylem jakis luzow, stukow pukow czy czego kolwiek co by moglo wzkazywac na problem z zawiesze iem..
  8. specjalista zadnym nie jestem ale z tego co zaobserwowalem na forum czytajac tematy, problemy innych uzytkownikow E60 przewaznie cos sie dzieje z maglownica mozna rowniez regenerowac ale nie zawsze pomaga lub na krotko...i wszystko wiaze sie z sporymi kosztami, ja mialem szczescie ze to byl tylko drazek tania czesc wymiana latwa i szybka i po problemie skrzypienia :D
  9. w moim przypadku koncowka drazka kierowniczego byla do wymiany...
  10. ja mam 525d z 2004r 300tys na latane, dwumas szykuje sie do wymiany a po za tym wszystko OK silniczek zdorwy turbinka w brdzo dobrek kondycji, bezwypadek (jeden element malowny po wandalizmie) i ile moge za nia dostac na chwile obecna patrzac na nasz marny rynek samochodow uzywanych...z takim przebiegiem na blacie samochod w Pl prawie nie do sprzedania...bede chcial sprzedac to jak nie zrobie bardzo niskiej ceny to w zyciu nie sprzedam..
  11. jest to najtansze e92 na alleszrot wiec czego tu sie mozna spodziewac... :norty: az strach myslec :lol:
  12. zapytaj o zdjecia, skoro jest taki przekonany ze obie strony przerysane powiennien miec na to dowod..
  13. handlarzyna zawsze mowi ze przygoda parkingowa, przerysany itp itd... wracajac do samochodu wyglada dobrze przynajmniej na zdjeciach :)
  14. Prosze o rozkodowanie:) z gory dziekuje W0L0TGF07YB002461
  15. kompletny wahacz ten dolny kosztuje nie cale 300zl a ten gorny mniejszy nie cale 200zl ceny nie sa duze wiec warto oszczedzac pare groszy i sama tuleje wymieniac...hm :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.