Skocz do zawartości

ksionc

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Białystok,Bielsk Podlaski

Osiągnięcia ksionc

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. e39 520d (M47) z kwietnia 2001r, kupiona w maju 2004r z przebiegiem 124tys, teraz ma 185tys. wymienione dwa wahacze z przodu (były jeszcze oryginalne) i ostatniej zimy padła wiskoza.
  2. ksionc

    Carsoft 6.5

    kurcze troszkę się pospieszyłem z zakupem fejsa i mam już na usb ale byłem zmuszony zdiagnozować golfa i nie mogłem czekać. gdybym wiedział to chyba wybrałbym na COM`a bo taki też chyba podejdzie pod programy diagnostyczne VW. dzięki za odpowiedz :grin:
  3. ksionc

    Carsoft 6.5

    mam takie pytanko, czy carsoft działa z fejsem na usb czy tylko na com? mam u siebie OBD II wiec nie trzeba kombinować z pinami czy tak? bo tak się zastanawiam czy fejs OBD II KKL z dwoma liniami K podejdzie pod carsofta i pod VAG COM żeby podpiać golfika (też ma OBD II)
  4. ksionc

    Kopci 320D???

    też miałem problem z silniczkiem M47, brakowało mu mocy i łatwo go było zadusić przy ruszaniu. po podłączeniu pod kompa (nie w ASO) pokazało że przepływka działa ok i że niby jest za duża temp paliwa co mogło być spowodowane padniętym czujnikiem w pompie. po podłączeniu pod drugiego kompa też nie w ASO przepływka nadał niby była ok. kompy nie pokazały żadnych błedów. zajechalem do znajomego który miał takie przepływki i wsadziłem dobra... i auto nie do poznania. śmiga aż miło. może jedynym kompem który coś pokaże konkretnego jest komp w ASO? koszt przepływki firmy BOSCH to 350zł netto. to że masz syf w dolocie i na zaworze EGR to nie musi byc oznaka padającej turbiny. to "zasługa" EGR. u mnie na EGR też jest syf i muszę zabrać się za wyczyszczenie. w moim golfie IV zaślepiłem EGR i wyczyśliłem kolektor dolotowy i jest spokój. nie wiem jak wygląda sprawa z zaślepieniem EGR w bmw i coś tam już kombinowałem tylko nie wiem czy nie będzie wywalało błędów.
  5. witam, chodzi mi o podłączenie i sprawdzenie autka e39 520d z 2001r. kto mógłby mi to zrobić, gdzie i za ile? z wiadomych względów nie uwzględniam ASO.
  6. w serii 5 był oferowany dieselek 2.0 136KM (M47) na pompie VP 44 sterownik EDC BOSCH`a. natomiast w serii 3 e46 był od marca lub kwietnia 2001 silniczek 2.0d 150 KM (M47N) common rail. jeżdże 520d i autko do normalnej codziennej eksploatacji wystarcza. takie autka najczęściej były kupowane do trzaskania sporych przebiegów po autostradach. mało palą a do jazdy po autostradzie nie potrzeba szalonej dynamiki. sprinter to to nie jest ale idzie wytrzymać.
  7. ksionc

    Kopci 320D???

    właśnie tak jest, że jak turbo ssie olej to z rury kopci na niebiesko. jeżeli kopci na czarno tzn że z paliwkiem coś jest nie tak. albo wtryski padaja, albo dawka na pompie podkręcona. dawka paliwa jak pisałeś jest ok, a jak z kątem wtrysku?
  8. no właśnie słyszałem za na Narbutta mają tańsze częsci. Ja znalazłem w sklepie po 148zł/sztuka, mam tam 40% rabatu więc wychodzi 90zł. chyba nie jest to aż taki słaby zamiennik skoro kosztuje 148zł a w ASO 160zł. Mechanik powiedział dla ojca że są potrzebne 4 tulejki ale z rysunku wynika że 2 (po jednej na strone). Z resztą to samo mi powiedzieli w ASO. To jak w końcu jest? Jeżeli jest problem z wymianą to nie jest dobrze. W B-stoku nie znajdę zakładu od BMW, wiec pozostaje strasznie drogie ASO! Na dodatek pewnie jeszcze trzeba będzie sie umawiać z tygodniowym wyprzedzeniem :?
  9. to jest autkjo mojego ojca i ja tylko mam się zorientować co do cen. nie wiem z jakiego zrodla zdecyduje sie kupić cześć. co do tulejek w serwisie to ok, jeszcze da sie przeżyć 300zł za dwie nie jest jeszcze ceną zaporową. ale już np. łącznik w tylnym zawieszeniu do regulacji zbierzności w serwisie kosztuje 600zł. w zaprzyjaźnionym sklepie ceny tych łączników zaczynają się od 220zł. biorąc pod uwagę mój rabat u nich (40%) wychodzi 140zł. wiem że pojeździ krócej ale wątpie żeby w okresie pracy oryginału padły 4 zamienniki. tak jak pisałem, to nie jest moja decyzja a właściciela auta. sorki że tak się rozpisałem bo nie o tym miało byc w tym poście. znam już nr vin i sprawdzę sobie nr tej tulejki.
  10. dzięki, zupełnie zapomniałem o tej stronce. pozdro
  11. tak jak w temacie potrzebuje nr katalogowy tulejek dolnych w tylnym wachaczu od strony koła. w serwisie kosztują 160zł/sztuka a jak będę znał nr to może wytrzasnę gdzieś taniej. widziałem na allegro po 65zł/sztuka. http://images2.fotosik.pl/65/a73tzfrp6dptvwyjm.png na tym rysunku jest to część nr 2. aha gdyby były potrzebne informacje to jest to rocznik 2001 520d. P.S. zna ktoś może jakiś katalog części do bmw na kompa?
  12. cieszy mnie to że jak na razie M47 zbiera dobre opinie na swój temat :D a to że trzeba stosować dobre paliwo to norma przy nowoczesnych dieslach i dość wysokim ciśnieniu wtrysku.
  13. M47 jak i M47N moża kręcić za pomocą chipa jak i modułów. wiadomo że im większa moc wyjściowa to przyrost także większy. jak podaje stronke firmy vtech moduł do M47 podnosi moc o 20KM i moment o 50Nm chip natomiast 30KM i 60Nm. teraz mały OT: czy pompy vp 37 nie były wkładane do silniczków tds?
  14. z tego co sie orientuje to bosch vp37 to sprawdzona konstrukcja, az poszukam czegos o vp44. ja mam M47 a autko jest z 2001r... szkoda ze sie nie zalapalem na M47N :oops: moze gdybym zrobil lepszy wywiad przed kupnem byloby bardziej dynamicznie:) a jakie problemy sprawia ta pompa? pada calkowicie czy wariuje w inny sposob?
  15. ksionc

    emblemat na maskę

    dzieki za instrukcje. zakupiłem dziś znaczek w serwisie bmw w białymstoku i kosztował mnie 70zł. cena w sumie do przełknięcia :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.