Skocz do zawartości

Krzycho

Zarejestrowani
  • Postów

    497
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Krzycho

  • Urodziny 29.01.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E36 316i '95.
    Jest: E46 318iT '02.
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia Krzycho

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Nadaje się pod warunkiem, że ktoś kompetentny i doświadczony zajmuje się montażem instalacji. Wysłane z mojego Venue 8 3830 przy użyciu Tapatalka
  2. Jeśli z vanosami jest coś nie tak to na inpie może wyjść błąd któregoś z czujników wałków rozrządu... także z doświadczenia. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  3. Chrobotanie zaraz po odpaleniu silnika może powodować chwilowy brak oleju którego powodem może być nie trzymający zawór powrotny w podstawie filtra oleju. Można to sprawdzić wykręcając filtr oleju po dłuższym postoju np. po nocy tylko najlepiej nie raz a kilkukrotnie. Jeśli po odkręceniu dekla i wyjęciu filtra nie będzie oleju to mamy winowajce. Jeśli uszkodzone byłyby vanosy to odczuwalny mógłby być także spadek mocy, drgania na biegu jałowym. Piszę to z własnego doświadczenia. Jeździłem na valvo i na motulu ale na chrobotanie to nie pomagało. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  4. Wymiana podstawy oleju.
  5. Kup oryginalny napinacz. Febi jest w zbliżonej cenie. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  6. Nie jestem pewny ale zamiennik odmy do silnika N42/46 chyba nawet nie występuje. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  7. To teraz tylko profilaktycznie wymienić napinacz łańcucha rozrządu jeśli nie był ruszany, odmę wraz z przewodami i cieszyć się z jazdy (poza innymi elementami eksploatacyjnymi). Pamiętaj też żeby auto zalać dobrej klasy olejem syntetycznym i kontrolować jego stan. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  8. Oryginał na prawdę nie kosztuje dużo... możesz kupić zamiennik Febi który kosztuje prawie tyle samo... nie warto. Polecam www.czescidobmw.pl albo każdy serwis BMW.
  9. A coś bardziej optymistycznie? Wymiana tego napinacza pozwoli mi zniwelowanie tego rzężenia? Ważne, by silnik pracował do połowy tego roku, jak go sprzedam to się niech martwi następny właściciel ;p Jedź do konkretnego mechanika żeby zdiagnozować skąd dochodzi ten dźwięk bo to niekoniecznie musi być dźwięk napinacza/łańcucha.
  10. Jeśli dość długo było jeżdżone na oleju mineralnym :duh: to już może być po silniku.
  11. Ale silnik to masz chyba M54B30 Wysłane z mojego HTC One V za pomocą Tapatalk 2
  12. Oby tylko przewody od odmy były w porządku i uszczelniacze zaworowe też ;-) to tak z autopsji. Wysłane z mojego HTC One V za pomocą Tapatalk 2
  13. Oprocz japonczykow, jezeli ktos czegos nie mowi w olejach to znaczy ze jest kiepskie... lub srednie. oba oleje sa w pelni syntetyczne. Czyli jednak lepszy będzie valvoline? Jak to rozumieć?
  14. A jakby porównać oleje MILLERS XF LONGLIFE C3 5W30 oraz VALVOLINE SYNPOWER XLIII 5W30 4L... wszystkie parametry podobne z tym, że Valvoline ma współczynnik lepkości 170 i temp. krzepnięcia -42st.C a Millers odpowiednio 162 i <-30st.C. Nie wiem tylko jak wygląda TBN w przypadku Millersa. Poza tym valvo chyba nie jest w pełni syntetyczny?
  15. Na początek porównaj karty charakterystyki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.