Skocz do zawartości

mir84

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d 2009 LCI

Osiągnięcia mir84

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ja też dla tego się gryzę, ale 3k piechotą nie chodzi, dlatego zdanie robert26 jest tym bardziej cenne Z tego co się jeszcze dowiedziałem to że w serwisach BMW nie przekładają czujnika z lusterkiem tylko zamawiają nowe, ktoś może to potwierdzić? Czy podczas takiej zamiany czujnik może gorzej działać? @robert26: Czy Ty miałeś z czujnikiem deszczu?
  2. Jest tu moze ktos z autoryzowanych serwisow, kto wie jak to wyglada?
  3. Koledzy! Zlapalem dwa odpryski na przedniej szybie w e91 z 2009 z czujnikiem deszczu. Dzwonilem juz serwisu i zdziwil mnie rozstrzal cenowy w serwisie bmw i nordglas. W tym pierwszym koszt wymiany to ok 4,5k zl, a w tym drugim niecaly 1k. I tytaj moje pytanie skad ta roznica? Warto wydac wiecej? Ktos jezdzil na nordglasie 2 lata i moze cos napisac? Z gory dzieki za pomoc!
  4. zanim zaczely pojawiac się te objawy na autostradzie to bylem u mechanika i podpinal pod komputer i mowil ze to czujnik jest uszkodzony i troche to wtedy olalem, ale teraz mnie zaniepokoilo. jestem z waw
  5. Minął rok od mojego pierwszego postu w tym temacie i błędy zaczęły się pojawiać na nowo. Poza tym objawy trochę podobne jak u Tifoo, czyli błąd po włączeniu silnika, który gasnie po ok. 10 minutach jazdy. Pojwił się tez następny objaw. Jak jadę autostradą powyżej 140km/h - błędu nie ma, następnie zwalniam (przed bramkami lub tirem), błąd pojawia się przy prędkości <90km/h lub poniżej 2000 obr/min. Gdy 10 minut pojadę na wyższej prędkości (obrotach), to błąd znika. Nie mam kabelka żeby podłączyć pod komputer. Ktoś wie co to może być?
  6. próbowałem vpower i nie vpower i różnicy nie widzę. Gadałem też ze swoim mechanikiem i on potwierdził tylko to co w instrukcji BMW jest napisane, czyli żeby tankować zwykłego diesla. (wszystkie tankowania robiłem na dużych, sieciowych stacjach)
  7. zgadza się
  8. mir84

    iPhone i E91

    W mojej e91 cic, pendrive 16gb patriot czyta bez problemu
  9. no nic, samochód odebrałem, "wyczyścili" filtr cząstek stałych i żeby niby jest jak nowy. Wszystkie moduły i czujniki są ok. Pojeździmy zobaczymy :)
  10. Dzisiaj w końcu przyszedł termin umówionej wizyty w serwisie w celu podpięcia pod komputer. Zostawiłem samochód rano i po 5h dzowni do mnie serwisant, ze nie może sprawdzić powietrza na wylocie po filtr cząstek stałych jest zapchany... Trochę tego nie rozumiem, przecież gdyby powietrze nie wylatywało to bym raczej nie mógł nigdzie pojechać, a auto było na chodzie. Zasugerował że oczyści filtr i zadzownie po oczyszczeniu. Jak go zpytałem czy oczyszczenie oznacza wypalenie to potwierdził. Czy ktos spotkał się z taką sytuacją, albo rozumiem coś z tego?
  11. Czyli rozumiem, że ważniejsza jest zaufana stacja niż marka stacji, a generalizując lepsze są stacje w dużych miastach i markowe od noname'ów na trasie. Natomiast paliwa z dodatkami uszlachetniającymi dodawanymi przez stacje (v-power, ultimate, verva) są lepsze dla aut z dpf'em jeżdżących częśniej po mieście niż w trasie. Zgodzicie się z tym? Jeśli to się zgadza to mam teraz kolejne pytanie które trochę wypłynęło już w dyskusji: czy dodatki wspomniane w tym wątku (np. LIQUI MOLY), pełnią tę samą funkcję co dodatki dolewane przez stacje do swoich paliw premium?
  12. Orientujesz się czy taka benzyna wychodzi z rafnerii czy bio jest dodawane na późniejszym etapie? Chodzi o to czy są stacje na których można dostać paliwo bez bio?
  13. A próbowałeś kiedyś dla porównania coś w stylu v-power? Ciekawi mnie czy poczułeś róznicę np. w spalaniu lub w pracy silnika (głośność, rytm)...
  14. Dlaczego miałby być problem? W instrukcji BMW E91 jest napisane że ma być zgodnę z normą i nie ma nic mowy ponad to, a na Neste paliwo spełnia tę normę: http://neste.pl/default.asp?path=14391,14543,16095,16113,16270 Poza tym stacje Bliska to de facto Orlen, tylko z mniejszym sklepem...
  15. W instrukcji jest napisane że ma być zgodne z normą DIN EN 590 i z tego co czytam to wszystkie stacje zapewniają na swoich stronach że ich ON jest zgodny z tą normą. Jeśi tak to po co tankować na Statoil czy BP i przepłacać jak można na Neste lub Lukoil? Czy jest sens tankować verve lub inne v-powery? Jakie macie doświadczenia z paliwem w swoich dieslowych trójkach? Ja narazie tankuje ON na BP i wszystko jest ok, ale zastanawiam się czy nie powinienem BP Ultimate...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.