Skocz do zawartości

czarny226

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 535d
    f34 330ix

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czarny226

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mechanik kilka godzin posiedział przy aucie. Okazało się, że było coś namieszane podczas programowania/ kodowania w FEM (tak powiedział mechanik). Po odebraniu auta, nadal lampa rozładowuje akumulator. Został ustalony nowy termin u mechanika na koniec lutego. Ale postanowiłem sam jeszcze trochę pogrzebać i przy pomocy telefonicznej mechanika okazało się, że winowajcą był przełącznik świateł. Wymiana na inny pomogła i przez 3 dni już nie ma komunikatu o spadku napięcia akumulatora. Auto naprawione !!! 🥳
  2. Lampy zamienione stronami - nadal te same błędy. Jutro oddaję do mechanika.
  3. Nie wiem dlaczego działa i jednocześnie brak komunikacji. Spróbuję zamienić lampy stronami, ale to może za jakiś czas.
  4. Małe zmiany. Popiszę "sam ze sobą" 😪🤣 -sprawdziłem instalację obu lamp - ok -czekam na wolny termin elektomechanika, aby spróbował jeszcze raz kodowania.
  5. Auto z USA, lampy kupione EU. Kodowanie na EU prawa bez problemu, lewa brak komunikacji w E-Sys. Obie święcą prawidłowo ringi, kierunki, mijania, drogowe . Dodatkowo auto "ciągnie prąd". Po wyjęciu bezpiecznika nr 40 (30A) odpowiedzialnego za lampę lewą, nie rozładowuje aku. Nie mierzyłem dokładnego poboru, ale po 2 dniach akumulator (nowy-tygodniowy) jest poniżej 12v.
  6. Mam podobny problem, ale trochę szukałem i dalej nic nie wiem. Zamieniłem moduły lamp stronami i ... nic się nie zmieniło. Sprawdziłem przewody, które idą do FEM: -A173*4B pin 53 biało-czerony -ok -A173*4B pin 48 niebiesko-ziolony -ok -A173*8B pin 49 żółto-brązowy -ok -a173*8B pin 50 żółto-czerwony -ok
  7. Rozwiązałeś problem ?
  8. D90D16 jakie było rozwiązanie błędu?
  9. Możesz odpisać czy udało się rozwiązać problem i gdzie była usterka ?
  10. Ma ktoś może jakiś jeszcze pomysł ? Udało się tylko wyłączyć komunikaty spalonej żarówki. :?
  11. Próbowałem kilka razy i lipa. NCS coś chyba świruje bo zapisuje jak bym kodował pusty plik.
  12. Kodowanie działa, po wgraniu pustego nic się nie zmienia, nadal błąd spalonej żarówki stopu. Próbowałem cały Twój plik kodować to dalej błąd pokazuje. :mad2:
  13. Plik wygląda teraz https://drive.google.com/open?id=1o4X1qZiDW3wA-JAAAPz-M2L7VeNhMutV
  14. Próbowałem i wywala błąd Error in CABD! Look at CABI.ERR and ERROR.LOG! COAPI-2060: Codierung fehlerhaft (allgemein) LM_ahl,c_c auftrag. Auto e60 05r 535d lampy lci tył były wcześniej dołożone i działały prawidłowo. Któregoś pięknego razu bawiłem się Launch diagun i zakodowałem światła na nowo (tj. ustawień fabrycznych). Od tamtej pory wywalało błąd światła stopu lewy prawy. https://drive.google.com/open?id=1F2GPmqnSd0UC_7d1cpU0BQsmhwrTrHfd Tak wygląda po włączeniu świateł, przy naciśnięciu stopu palą się tylko jaśniej, ta jedna w ogóle się nie pali i chyba ją komputer widział jako nie działającą. Druga str tak samo. Oczywiście żarówki są zmienione. NCS udało się tylko wyłączyć sprawdzanie świateł spotu (przed wywalaniem błędu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.