Skocz do zawartości

yannkes

Zarejestrowani
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330xd
  • Lokalizacja
    Ząbkowice Śląskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia yannkes

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. bylem u rogera-nysa i mowil mi ze wtryski maja tolerancje dobrej pracy od -5 do 5. a to ze w xd wrzicasz D i masz wibracje na postoju to wina tylko i wylacznie polosiek przednich - luzy. mialem to samo.
  2. Generalnie podczas jazdy (samej, bez hamowania) dgrania moja powodowac najczesciej niewywazone kola, Felga felerna natomiast przy hamowaniu gdy zaczyna dopiero drzec to wlasnie tak jak pisa powyzej - drążki, koncowki, jakis tam luz w wahaczu, tarcze, magiel itp
  3. nowej turbiny nie ma sensu kupowac bo ona i tak jest regenerowana, tak tak tak, fabrycznie nowe brane z salonu nawet. Kupujac nowa w salonie, chca od ciebie stara lub placi sie dodatkowo kaucje. Z reszta nie tylko w salonie..
  4. wiem ze w e36 pod tylna kanapa ciagnelo sie z taka linke, ktora zwalniala na zawiasie 2 silniczki elektryczne ( jeden od otwierania włazu a drugi od skladania dachu). Rzecz jasna potem trzeba bylo dostac sie do tych silniczkow i spowrotem je wcisnac na swoje miejsce.
  5. yannkes

    320d tuleje tylnego mostu

    ja robiłem kapitalke tyłu. łącznie jest ich 17szt . 4 wielkie tuleje kołyski + 3 Tuleje dyfra +10 tulejek wahaczy. Robilem jeszcze dodatkowo wymiane łącznikow stabilizatora i oraz jego gum. Cena czesci cos ok 1300zł a robota 500. Tylko oryginal Lemforder
  6. ASB - Dlugoleka. profesjonalny zakladad pod wroclawiem. Kontakt - ASB-Długołęka http://www.asb-dlugoleka.pl. hmm a teraz moge niektorych lekko zaskoczyc.... otoz te wibracje dominuja wlasnie w automatach tylko i wylacznie ale to nie zawsze jest wina skrzyni a brak pewnego odważnika na tylnym moscie... chodzi o to ze ja mialem jeden, lewy, to z prawej mi wibrowalo, przekrecilem go na prawo, to z lewej mi wibrowalo. Kupilem drugi, zalozylem oba i spokoj :D kurde remonty wchodzace w tysiące a tu wina ciezakra..... macie tu link do real oem i popatrzcie sobie. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AR91&mospid=47674&btnr=33_0839&hg=33&fg=30. Pewnie nie macie czesci nr 17
  7. mialem to samo, tez mam automata. Wymienilem wszystko, buczenie usąpiło dopiero po wyminaie wszystkich półosi na fabrycznie nowe - jak reka odjal. Wina byly zbyt duze luzy. Jednak po 10 000 km luzy znow sie porobily i buczy znow lecz troche mniej. Mam na to wyebane.. Fakt automat moze do tego sie jakos przykładać, ale samą skrzynie równiez mam zrobiona od a do z..
  8. zrob chipa i zaloz magnesy, ja tak mam i dlatego spalanie spadło.
  9. yannkes

    E46 330d 2000 rok

    no to masz cos nie tak tez, bo moj to 330xd automat kombi i w miescie pali 9 a po za miastem 6-7
  10. Powiem Ci kolego, że zrobiłem rozeznanie z tymi automatami i fakt, czasmi tak jest ze skrzynia sie nie zaadaptuje prawidło z tąd takie skutki - niskie obroty, wysoka prędkość, gorka, ciut więcej gazu i brrrrrrrrrrr. Mi przy adaptacji pomogło, wgrał od razu najnowszego softa
  11. problem rozwiązalem. Po prostu hmmm... jak by"naciągnełem" wkład lampy poprzez porkęcenie regulacją wkładu. A teraz zaś mi zaczął ciec spryskiwacz lewej lampy... co ja z nim mam:P
  12. Cześć. Przednia prawa lampa drga mi podczas jazdy, a w zasadzie jej wkład, podczas jazdy gdy wjade w większą nierówność potrafi tak trzepnąć ze ksenon zgaśnie nawet:/ macie na to jakies sposoby by wkład lampy tak nie latał?
  13. Odkopie by jednym tu co nieco uswiadomic. Jak sypie sie sprzeglo hydrokinetyczne - czyli zaczyna sie mielić itp, jego opiłki lecą dalej niszcząc wszystkie popychacze, gumowe uszczelki, tłoki dociskowe koszy itp.. Wtedy zrobic najlepiej kapitalke i ona kosztuje ok 6000zł - co prawda mi się upiekło za firko z remontem (zdiagnozował własnie ze to wibracje przez sprzęgło ale sie pomylił). Miałem wgląd do starych części i widziałem ich uszkodzenia przez te wiury.(jednak sprzęgło sie konczyło ale nie wyleczło objawu) Ponoć w automacie by zdiagnozować uszkodzenie sprzęgła wystarczy zlać olej, rozciąć filtr i analizować smieci ktore w nim są. Sprzęglo wykonane jest z jakiegoś złotawego metalu - znajdziesz to tam, sprawa jasna co sie psuje.
  14. trzeba zrobic programowanie kluczyka : 1) bierzesz ze sobą wszystkie kluczyki z pilotem jakie masz, 2) wsiadasz, zamykasz drzwi (nie ryglujesz) 3) włączasz zapłon dosłownie na 2 sekundy jednym z kluczyków i zaraz go wyjmujesz ze stacyjki 4) wciskasz na pilocie przycisk otwierania i nie puszczasz 5) 3 razy klikasz przyciskiem zamykania i puszczasz zamykanie 6) zamki powinny zaryglować się i odryglować- programowanie poprawne 7) powtarzasz na wszystkich pilotach operację od pkt. 4 bo inaczej pozostale nie beda dzialac
  15. swoja teze opieram na tym chocby ze w jeepach da się odpiąć napęd przedni za pomoca reduktora i nie widzialem roznicy w spalaniu. Kolego wyzej prosze nie porownuj 1.5 tonowego auta do ciezarowki 40 tonowej. Co do oporów np w mostach czy reduktorach - uwierz mi ze jednnym palcem jestem w stanie zakręcic reduktor czy dyfer, ktory mam w zimnym garazu tak ze dla takiego silnika to raczej pikuś :lol: a co do spalania to jak sie umie jezdzic automatem to takie sa wyniki :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.