Skocz do zawartości

Mirage

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Saab 900 402KM & 564Nm -> BMW w poszukiwaniu
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Mirage

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A co tam się może popsuć typowego dla BMW poza standardowymi elementami typu dwumasa/wtryski?
  2. Nawijaj.... ile co paliło?
  3. Wychodzi na to, że najlepiej kupić 325d
  4. Gdzieś mi wcięło posta. Jeżdżę 10-12tys rocznie w 90% po Wawie nie stojąc w większych korkach. Do tego powoli, rozsądnie. Jak widzę czerwone w oddali to nie pędze jak głupi. Chyba więcej niż 9L nie spali, nie? Jaki ubezpieczyciel jest związany z BMW? Jak z zabezpieczeniem antykradzieżowym i statystykami policyjnymi? Kradną? Łatwo ukraść BMW E90?
  5. Jako, iż oglądam ogłoszenia intensywnie od miesiąca, widziałem ten samochód. Nie brałem go pod uwagę gdyż nie miał ksenonów. Brak nawigacji bym przeżył...
  6. A w takim 330d można wstawić 2,75-3" przelot na jednym tłumiku? Podnosi to moc i zmienia charaterystykę silnika? Nie bawiłem się nigdy w dłubanie traktora(poza softem). Dźwięk na pewno będzie ładniejszy bez utraty komfortu w użytecznym zakresie obrotów
  7. Nie połknie niestety 911 turbo
  8. Miałbym dla Ciebie klienta - Seat Leon 1.8 T ;) Wiem którego.....
  9. BMW będę porównywał do mojego Volvo więc looz, i jeden i drugi będzie szybszy. Co do Saaba to ośka, w której wszystko zostało wymienione na inne. Robotę robi megadobrą. Nie ma takiej seryjnej fury poza 911 Turbo, która ucieknie z rolki. Ale o tym może kiedyś powiem szerzej.
  10. A to będzie lipa? http://otomoto.pl/bmw-330-klima-navi-234-km-C19401351.html Ajcek, Twoja fura jest w wymarzonej przeze mnie specyfikacji. Nie kupię jednak fury za 80 dyszek bo przeznaczyłem mniej. Kolor lux, środek lux(uwielbiam mieszany kolor wnętrza), motor i skrzynia git, zenon, navi.
  11. Panowie, spokojnie. To tylko dyskusja. Po pierwsze nie jestem maniakiem wielkości. 5 odpada. 3 to i tak max. Lubię małe wozy ale 1 niestety mi się nie podoba. Pracuję od około 7-8 lat w motoryzacji i nabić się w butlę nie dam. Mogę też sprowadzić furę pokontraktową z Niemiec/Belgii/Francji. Tylko one tam są droższe. To pierwsze podejrzenie co do stanu polskich fur z komisu. Gdzieś je handlarze kupują i jeszcze muszą zarobić. Kupują je pewnie z tego samego źródła bo prywatni użytkownicy wołają więcej. Skoro mają tańsze z tego samego źródła to pewnie bardziej poobijane albo powypadkowe. Sam już nie wiem. Co do przebiegu to dla diesla średnioroczny przebieg to 30tys. U Niemców pewnie 40-45tys. Kupując z 06-07r. będzie miała około 150tys. Oczywiście są wyjątki. Lepiej z kolei kupić od niemca czy nawet francuza przelot 150tys. km niż polskiego 150tys. km. Drogi inne i polak skąpszy na serwisie. Same problemy...........................
  12. czyli szukać niemca?
  13. Panowie nie chodzi tu aż tak o przyspieszenia. Jak chcę je mieć wsiadam w Saaba i 100-200 mam w 9,27s. Jednego trochę nie rozumiem. Skoro można sprawdzić historię z przebiegiem w BMW w serwisie i piszecie, że jest od groma szrotów to znaczy, że co? Że Ci handlarze mimo, iż prawda wyjdzie na jaw cofają szafy z nadzieją, że klient nie pojedzie do serwisu?
  14. To pali Ci praktycznie niewiele więcej. Z tego co widziałem w budżecie 60 000PLN można kupić 320d 06-07r. albo 330d 05r. Są i tańsze ale to pewnie szroty. Zmieniając na 320d będę miał ciut szybszy samochód na codzień, zmieniając na 330d kupię trochę więcej niż samochód ale jest mniejszy wybór przez co większe prawdopodobieństwo trafienia na szrot
  15. Spokojnie, nie jestem erotomanem gawędziarzem. Budżet to około 60tys. ale jeśli będzie coś super za 70 to ok. Z drugiej strony nie muszę wydać całego budżetu. Najchętniej ok 60. Ostatnio jeździłem furami na gwarancji i dlatego teraz chcę kupić coś, co się nie popsuje. W sumie mogę zacząć od 320d, a potem się w razie co przesiądę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.