znalazłem w innym bardzo podobnym poście co dokładnie potrzebaskrzynia, lapa pod skrzynie, kompletny wybierak do zmiany biegow, pasuje tylko od 530d albo 525d,tylni most, mozesz zostawic ten od automata ale jest on za krotki i przy predkosci 160 km/h bedziesz mial blisko 4000 rpm, wal, wal od automata jest za krotki, ja mialem dwa waly i pospawalismy oraz wywarzylem, kompletne sprzeglo z kolem dwumasowym, dlozsze sroby do zamontowania dwumasa,najlepiej kup w serwisie, musza byc o odpowiedniej wytrzymalosci, pedal od sprzegla, kaseta jest przystosowania do zalorzenia dodatkowego pedala, ten od hamulca przyciolem i po krzyku, rurki od wysprzeglika i zbiorniczek na plyn hydralliczny, wygluszenie pod wybierak zmiany biegow, mieszek i galke zmiany biegow, z i mam pytanko jak wygląda ten zbiorniczek płynu hydraulicznego i które przewody konkretnie są potrzebne abym wiedział co zawieżć do machanika...