Skocz do zawartości

karbo

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 076
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f32, 428i
    f48, 25d
    Kona Electric 24
  • Lokalizacja
    Michałowice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karbo

  1. Operujesz intelektualną kalką, na której jest kilka punktów, które w swych wypowiedziach bezrefleksyjnie łącznie powtarzasz. Tak zostały wychowane całe powojenne pokolenia. Oczywiście możesz mieć rację. Ale to tylko jedna z wielu możliwości i nie ma dowodu na to, że najbardziej prawdopodobna.
  2. I to wszystko wiemy o Musku bo nie zgiął ręki w łokciu?
  3. No tak a to wszystko dlatego, że ktoś kiedyś podniósł rękę do góry...
  4. Kim jest Musk to tylko Wasze skromne rozumienie istniejącej sytuacji będące wynikiem wpływu na Was wszelkiej maści propagandy, Waszych wierzeń, doświadczeń i ograniczeń. Ale możecie mieć rację, tylko dziwi mnie Wasza stanowczość, która nie ma żadnego uzasadnienia.
  5. Poważni faceci rozmawiają o innym co podniósł rękę do góry. Jak ktoś popatrzy na ten gest to się zarazi faszyzmem i będzie zabijał. Dla mnie to niepoważne.
  6. Na takich krótki /6 km/ trasach cały czas jest podgrzewana bateria, więc to nie jest dobry odcinek testowy w zimie. Z tego może brać się duże różnica w zużyciu energii.
  7. Wszakże filozofia Muska polega na tym, żeby pozbawiać auto wszystkiego co zbędne.
  8. Ktoś kto jeździe 90% wokół komina nie kupuje abonamentu na ładowanie i faktycznie płaci te 3 PLN.
  9. Wszystkie BEVy ponadnormatywnie tracą na wartości. Te najdroższe i najbardziej prestiżowa najbardziej. Może jednak nie są wystarczająco prestiżowe, a może w ogóle nie są prestiżowe. Sprawa ocenna.
  10. Bo nie są prestiżowa i tracą ogromnie na wartości. A do tego mają ograniczenia o których tu już wszystko napisano. Do tego jak kogoś stać na wydanie 500 tys na samochód to nie po to by stać w krzakach i się ładować na trasie. Mocna benzyna jest w trasie prawie tak przyjemna w jeździe jak BEV.
  11. Generalnie masz 100% racji. Jeśli jednak poddać Twoje twierdzenia zawarte w pierwszej części postu głębszej analizie to stwierdziłbym tak. Napęd elektryczny jest pod każdym względem lepszy od spalinowego. Aktualnie jednak z uwagi na problem z gromadzeniem energii na pokładzie samochodu oraz cen energii elektrycznej napęd taki nie jest konkurencyjny we wszystkich warunkach z napędem spalinowym.
  12. A rynek pokazuje, że jeszcze przez kilka lat będą mieli popyt. Ale może to się skończyć szybciej niż zakładają i obudzą się jeszcze w głębszej d...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.