Cześć może ktoś z was spotkał się z takim problemem mianowicie, w aucie była rozpinana maglownica i podłączana z powrotem po zrobieniu tego kierwonica przy jezdzie na wprost była skręcona o 1/4 obrotu z taka kierownicą pojechałem na zbieznosc po ustawieniu zbieznosci jak auto przekroczy 20 km/h wyskakuja takie bledy jak pozniej po zrobieniu zbieznosci pojechalem na kalibracje ale komputer nie mogl sie polaczyc z dolem maglownicy? bo sa chyba dwa czujniki jeden przy kierownicy a drugi przy maglownicy? i ten przy kierownicy sie laczyl ale przy maglu nie - tu sie moge mylic bo nie bardzo wiem jak to wyglada, wiec wczoraj pojechalem na rozpiecie maglownicy i spiecie jej ponownie tym razem powinna byc ok (wczesniej bylo tak ze po ustawieniu zbieznosci auto do 20/30 km/h sciagalo w prawo a powyzej tej predkosci jechalo jak po sznurku), ale bledy dalej sie swieca, wiec sie zastanawiam czy komputer w ogole cos tu da? czy zostal moze zerwane czujnik kalibracji skretu przy kolumnie kierownicy? bo po wyjechaniu ze zbieznosci kierunkowskazy nie odbijaja