maryo88
Zarejestrowani-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia maryo88
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
e91 320d pali prawie 10l/100km co robic ?!
maryo88 odpowiedział(a) na ka0s temat w E90, E91, E92, E93
Niestety chyba się trzeba z tym pogodzić, moje zdziwienie tez bylo wielkie gdy e90 320d pokazało mi 8,7 średnio, gdzie tak samo użytkowane e46 330d pokazywalo na komputerze 7,5. pozdrawiam mariusz -
Karviter, odnośnie Twojego problemu z komfortem to powiedz na jakich oponach jeździsz i czy to ROF? Jeśli tak to proponuję zmienić opony na normalne, dodatkowo jeśli kupisz oponki Michelin lub Conti (te są chyba najbardziej miękkie) komfort powinien powrócić. Oczywiście istotne są również ciśnienia ja osobiście jeżdżę na ciut niższych niż zaleca producent (np zamiast 2,4 pompuje 2,2) dopompowuje jedynie przed dłuższą trasą (np wyjazd na wakacje) i naprawdę daje się żyć. Oczywiście Wrocław tez nie ma najlepszych dróg ale te szczególne np tęczowa we Wrocławiu po prostu omijam. To co mnie się rzuciło w oczy po przesiadce z 330d z 225/45/17 na 320d 235/40/18 to to, że auto jakoś bardziej podskakuje ale to już chyba kwestia samej masy auta a nie felg/opon. Odnośnie X3 zmieniło się w 2010r, moim skromnym zdaniem wygląda teraz dobrze. Oczywiście są ładniejsze suwy ale źle nie jest. X1 - dla mnie auto zagadka nie bardzo rozumiem jakie to auto i po co zostało stworzone, ale przyznaje, że nie miałem okazji się nim przejechać może zmienię zdanie o tym modelu. Moja kobieta jeździ Landroverem Freelander - bardziej miękkiego zawieszenia nie miałem okazji doświadczyć i powiem Ci, że na miasto auto ideał, zero przejmowania się dziurami czy krawężnikami – dla kobiety nie ma lepszego, ale jak kiedyś chciałem nim w góry dojechać to każdy zakręt z dusza na ramieniu (przechyły jak na statku). Ale są tacy co tak lubią, tylko oni nie kupują BMW bo w BMW nawet SUVy są dość twardo zawieszone. pozdr. mariusz
-
kaviter, nie ma sprawy podjedziesz, wymienimy sobie tarcze i zaciski i będziesz mógł sobie 16' założyć. a moje 16' oddam w promocyjnej cenie. :) mario
-
cześć, podzielę się swoimi uwagami bo niedawno miałem dokładnie ten sam problem, swoją drogą zapraszam do mojego wątku. Uznałem, że 17' to standard, jeżdżą na nich najprostsze wersje czy auta flotowe, a 19' to już odrobinę za dużo na Wrocław i polskie drogi, wiec zacząłem poszukiwania 18tek. Niestety ilość dostępnych wzorów od BMW i ich ceny mnie zaskoczyły. BMW do serii e9x przewidziało raptem 3 czy 4 rodzaje felg w rozmiarze 18', chyba 19tek jest więcej. Wzór 193 mnie się opatrzył a pozostałe tez jakoś nie powalają a na allegro bywają bardzo rzadko. Wiec chcąc troszkę odróżnić auto od innych e9x wybrałem felgi nie BMW, trafiło się że są czarne choć nie planowałem tego (i już miałem je przemalowywać), ale po założeniu się przekonałem i teraz mi się bardzo podobają. Jeżdżę na nich dopiero parę tygodni ale moim zdaniem komfort jest ok (nie ROF) no i wygląd tez może być. pozdr. Mariusz
-
a jednak mam 18'tki i chetnie poznam Wasze opinie. http://img13.imageshack.us/img13/1041/p1230726.jpg http://img30.imageshack.us/img30/1323/p1230727s.jpg http://img31.imageshack.us/img31/843/p1230732s.jpg http://img269.imageshack.us/img269/9173/p1230779s.jpg
-
Clip, Problemem nie jest tarcza a zacisk http://moto.allegro.pl/profesjonalny-alu-uchwyt-rowerowy-lapie-za-widelec-i1725857825.html - w tym przypadku musiano wyciać fragment rynny żeby zacisk się zmiescił. coraz więcej wiem :). pozdr. Mariusz
-
bolej1, mozesz powiedziec jak się nazywają te twoje uchwy, bo nie mogę znaleźć a widzę, że są srebrne i montowane na wsówki (a to chyba wymagane przy bagazniku Whispbar - belka 85mm). Mam jeszcze jedno wymaganie do uchwytu - musi pasować do rowerów z tarczówkami, bo takie posiadam. pozdr. mariusz
-
Witam, Dzięki za Wasze opinie, wszystkie bardzo cenne i chyba juz mi sie klaruje co powinienem kupić. bolej1 dzieki za foto, bardzo mi sie podoba Twoje rozwiązanie. Hak sobie odpuszczam, mimo wszystko więcej zalet będzie miał w moim przypadku bagażnik dachowy, więc ide w tym kierunku. Co do samego bagażnika to znalazłem coś takiego: http://www.whispbar.co.nz/roofracks/whispbar jest dostepny na allegro w cenie porównywalnej do Thule ale zobaczcie sobie jak wyglada (nic nie wystaje ani w górę ani na boki) i jak wypada w porownaniu głośności z Thule (jest na stronce film). Aktualny faworyt. ;) Mocowanie rowerów, zgodnie z tym co pisałem na początku mocowanie za widelec wyddaje mi się zdecydowanie stabilniejsze, wiec takie poszukuję. Tu jet naprawdę wiele możliwości: Od mocowań za 50zł http://moto.allegro.pl/uchwyt-na-rower-za-widelec-inter-pack-rzeszow-i1728770332.html - ciekawe rozwiązanie, głównie dlatego, że nie trzeba wozić na dachu tych rynienek bez ustannie, wiec pewnie nie ma chałasu na dziurach i widok przez szyberdach ładniejszy. Tylko chyba nie do zamocowania na opływowych listwach :(. Przez mocowania Mont Blanc - te które ma bolej1. Po mocowania za kilka stów (Thule 561), które ładnie wygladają (aerodynamiczne jest nawet zapięcie widelca) ale czy warte tych pieniędzy? W przyszłym tyg. dam znac jakie mam wnioski po rozmowach ze sprzedacami, lub jakie kupilem ;) pozdr. mariusz
-
eXiDe, oczywiście zacząłem od wpisania w wyszukiwarkę "bagażnik+rowery" ale niewiele informacji się pojawiło. Poszukam jeszcze na innych forach. Głównie interesuje mnie jaki typ uchwytu jest najlepszy (stabilność rowerów na zakrętach, możliwość podróżowania z wiekszymi predkościami)? Tak zdroworozsądkowo wydaje mi się, że najlepiej będzie łapać rowery za widelce, ale wiekszość bagażników, które widzę na ulicy to takie, gdzie oba koła stoją na dachu. Z zakupem samych belek raczej nie powinienem mieć problemu (czytałem dyskusję dot. długości 108 i 120), czy się mylę? pozdr. Mariusz
-
prmax, dzięki bardzo za odpowiedź. Cześci kompletowałem sam, część jako używki z allegro. pozdr. mariusz
-
Witam, potrzebuję pomocy bo jestem kompletnie zielony w temacie, chcę do mojej e91 dokupić opcję przewozenia 2 rowerów. Nie mam haka, wiec bagażniki na hak odpadają, mam relingi, wiec naturalne wydaje się kupić bagaznik + dwa uchwyty. Macie jakieś doswiadczenia w temacie, co polecacie a co omijac szerokim łukiem? pewnie w okolicach weekendu wybiore się do jakiegoś sprzedawcy ale nawet nie wiem jakie mu pytania zadawac. pozdr. mariusz
-
nie mam przy sobie papierów od niej ale po nr vin (KY32714) realoem twierdzi, że to: 07/2006 E91 320d Touring M47N2 Europa pozdr. mariusz
-
model z 2006, vin potrzebny? pozdr. Mariusz
-
Vermilion, stary pełen jestem podziwu dla twej wiedzy i chęci pomocy, szacunek! Postanowiłem przesunąć temat do wiosny a na razie kupić 17’ (za połowe ceny 18'), które będą docelowo na zimę i pozbyć się tych koszmarnych 16’ (154). Będą to najprawdopodobniej: 188, 194 lub 284, stwierdziłem że aktualnie bardziej niż 18’ potrzeba mi bagażnika na rowery, roweru , fotelika, dvd na tylnym siedzeniu itp. ;). Będą raczej 8,0x17 + 8,5x17 i 225+255 zgodnie z Twoja radą Vermilion ;) Choć ta 4 x 8,0x17 też kusi. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=411848&page=3 na Felgi.pl zaglądalem i najbardziej mi się spodobala (18x8, do 750zł) ANZIO Vision Graphit, tylko nie wiem czy to nie dlatego, że przypomina bbs? Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki. mariusz
-
ja wlasnie w przyszłym tygodniu przeprowadzam tą operację, i co do zamontowania lamp i sprawienia żeby działały mój mechanik powiedział, że nie bedzie miał z tym problemu (mogę dla Ciebie zdobyć tą informację) jednak zadal mi pytanie: jak podpiąć pompke do spryskiwaczy xenonów? (robie wiekszą zmianę: lampy, zderzak, zbiornik, pompka, wężyki i spryskiwacze). ktoś zna odpowiedź? a, i jeszcze jedno co podpiąc pod potencjometr pozycjonowania lamp? ;) pozdr. mariusz