Skocz do zawartości

tomek0503

Zarejestrowani
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek0503

  • Urodziny 05.03.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 150KM 2002r
  • Lokalizacja
    Starachowice

Osiągnięcia tomek0503

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Mamy te same silniki, z której jest umiejscowiony strony jak stoisz przodem do maski ?
  2. Witam. Posiadam BMW E46 Compact 320td CR oraz E92 330XD 231KM. Czy jest opcja wymiany sterowników od góry ? Z której strony się znajdują te sterowniki, głownie w E92 ?
  3. Jak zamknąć tylną część ręcznie.
  4. Panowie do śmiesznych to nie należy, ale postanowiłem wystawić w tym dziale żeby jak najwięcej osób zobaczyło, możecie umiescić fotki gdzieś na serwerze. Osobiscie takiej wersji nie widziałem i myślę że nawet Komor...ki takiej nie miał :) Na Allegro wisiała całę 2h i ktoś kupił, wcale mnie to nie dziwi. E65 760Li http://allegro.pl/bmw-760-li-i-long-full-opcja-individual-polecam-i5686673413.html
  5. Może to nie BMW, ale je***m :D http://allegro.pl/oslona-obudowa-kolumny-kierownicy-bmw-e90-e91-wro-i5040399682.html
  6. A zanim przestał działać miałes takie objawy jak moj ?
  7. Witam. Auto BMW E91 325d Touring Mam problem z centralnym, mianowicie wszystko jest ok tylko przestały działać jedne tylne drzwi -prawe, wcześniej słyszałem tak jak by jakiś tryb przeskakiwał (takie "trrrrrrr" kilka razy) i padł do konca, teraz słychać jakieś działanie w drzwiach jak ryglowanie, ale nie ryglują się. Szukam na allegro siłownika ale nic nie widzę, co trzeba wymienic ? Cały zamek ? A może po rozebraniu da się to naprawić ?
  8. Podłaczam się do tematu, mam to samo co kolega wyzej. Panowie po zakupie BMW E91 325d 145KW wszystko było ok, na chwilę obecną pala sie kontrolki jak w temacie, błedy INPA: 5df1 - pump unit plug faulty 5df0 - pump unit faulty Podejrzewam ze jest to nie stykające do końca gniazdo na pompie ABS lub Sterowniku o czym świadczył by pierwszy błąd 5df1 - pump unit plug faulty, oraz to ze kontrolki zapaliły się od razu po wyjechaniu z myjki gdzie auto porządnie myłem karcherem. Gdzie znajduję sie pompa ABS w tym modelu ? Gdzie znajduje się sterownik pompy ABS ? Poza tym mam do wymiany klocki z tyłu, czy to nie może mieć z tym jakiś związek ? Chcę to wszystko sprawdzić żebym darmo nie wymieniał pompy. A może jest ktoś z Poznania lub okolic kto potrafi to ogarnąć ?
  9. Moim zdaniem coś chyba jest, bo co decyduje o tym czy to jest poduszka czołowa, kurtyna czy w drzwiach. Chyba ze o wystrzeleniu czołowej decyduje własnie napinacz pasa który wywala przy uderzeniu ?
  10. Witam. Mam pytanie odnoscie poduszki kierowcy, piszecie ze po wystrzale trzeba wymienić: -klema -poducha -napinacz pasow Czy pod maska błotnikiem ogólnie z przodu nie ma jakiegoś czujnika który nalezało by wymienić, który powoduje wystrzał poduszki ?. A moze pytanie: Co powoduje wystrzał ? Czy to nie jest jakiś element który zostaje uzyty tylko raz ?
  11. Panowie obczytałem sie tego wątku i mam jedno konkretne pytanie: Czy to prawda ze lepiej jest kupic E38 740i przed 98r. poniewaz tamte silniki sa trwalsze, a te po 98 posiadają silnik na podwójnym wanosie który sie sypie po 200tyś przebiegu a jego naprawa idzie w koszta rzedu 5 tysiecy ?
  12. Witam. Mam pytanie. Posiadam BMW E46 2002r: Radio BMW Business CD system H/K 10 głosników + zmieniarka na 6CD, telefon BMW pod podłokietnikiem, zasuwany taka mała roletka, oczywiscie całe sterowanie radia i telefonu w kierownicy. Co trzeba zakupić żeby zmienić Radio na navi 16/9 -Bardmonitor ? Wiazka? Czytnik DVD ? Czy moze wiazki juz mam ? Z tego co zauwazyłem czytnik DVD jest w miejscu zmieniarki CD. Gdyby ktos mógł opisac jak to zmienic, i czy jest to bardzo pracochłonne ?
  13. Ja gdzieś czytałem, że są dość awaryjne, a koszt niektórych części zamiennych ponoć kosmos - i dostępne tylko w ASO :mad2: . Jak znajdę gdzieś te artykuły to później tu wkleje. O gazie w przypadku 320si lepiej zapomnij, pozostałe wersje 4 cyl z wtryskiem bezpośrednim też średnio sie chyba nadają. Jak szukasz benzyny do 2 litrów pojemności to weź wersje przedliftowe z wtryskiem pośrednim. Przy oszczędnej nodze spalanie nie jest takie złe, więc nie wiem czy warto się pakować w gaz i dodatkowe problemy ( ja na trasie zszedłem do 5,9 - 6,2 l/100 km , miasto 10,5-11.3 lato , i 12-13.3 l zima krótkie odciniki do 3-4 km korki, automat, opony 225) Więc wydaje mi się ,że bez tragedii. :) Własnie nie szukam nic o pojemnosci 2 litrow, chce 325i zeby te minimum 200Km bylo, ale tak przegladałem allegro i zauwazyłem ze sa dobre wercje wyposarzenia te 320si, myslałem ze moze jakos lepiej to jezdzi niz zwykła 2 litrówka. A ze spalaniem 325 licze ze bedzie 15-18l dlatego mysle o gazie
  14. Witam. Mam pytanie. Co wiadomo o silnikach w BMW E90 320si (2.0 benzyna 173 czy 175KM jakos tak bylo). Jak jest z awaryjnością, osiagami i czy te silniki nadają sie do gazu ? Możecie się wypowiedzieć w tym temacie ?
  15. Jedyne jaki bład zrobiłem wywalajac kata za turbo, to to ze wspawałem rure ciut mniejszej srednicy i tam moge miec zwezke, ale niewiem czy to az tak zawarzy na mocy, i tak po remapie potem czysciłem cały intercooler i rury. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.