Skocz do zawartości

marcars

Zarejestrowani
  • Postów

    561
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O marcars

  • Urodziny 08.11.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i M43 1998 - Automatic
  • Lokalizacja
    Wrocław/Neuss
  • Zawód
    IT Developer, IT Networks CISCO, Pan BMW "złota rączka"

Osiągnięcia marcars

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, od wczoraj mam następujący problem z układem chłodzącym. Mianowicie rano auto uświadomiło mnie na komputerze OBC że mam mało płynu chłodzącego. Sprawdziłem i rzeczywiście było ledwo na dnie w zbiorniczku wyrównawczym. Auto trzyma temperaturę, ogrzewanie działa. Problem polega na tym że dolny wąż ten za termostatem strasznie puchnie i jest zdecydowanie zimniejszy od górnego jak już auto się nagrzeje. Silnik trzyma temperaturę, nic się nie przegrzewa ani nie spada podczas jazdy. Próbowałem już kilka razy odpowietrzać układ i dalej to samo. Kupiłem nowy korek zbiorniczka wyrównawczego i dalej to samo. Po dłuższej jeździe puchnie dolny wąż, mocno twardnieje i cały płyn ucieka ze zbiorniczka tak że prawie nic w nim nie ma. Górny wąż też jest lekko spuchnięty i bardzo twardy. Głowica jest kupiona używana regenerowana i rok temu wymieniana. Jak auto ostygnie parę godzin i odkręcę korek to płyn wraca do właściwego poziomu. Sprawa jest świeża i stało się to tak z dnia na dzień. Czy głowica walnięta/UPG? czy może termostat? Chłodnica ma niecałe 2 lata od NRF. Pompa wody SKF też ma ledwo 3 lata. Jutro zrobię test na co2. Jakbyście mieli jakieś rady albo podobne doświadczenie to prosiłbym o radę. P.S Na kompie sprawdziłem że przy temperaturze wody 95 stopni nie otwiera się termostat od razu. Musiałem go "poklepać" żeby puścił.
  2. Siemka i co było przyczyna problemu bo mam to samo u siebie. Górny waż chłodnic puchnie. Wszystko tez nowe i silnik po kapitalnym remoncie 1,5 roku temu. Chłodnica nowa termostat nowy, węże nowe.
  3. Szkoda, miejmy nadzieje że nowy właściciel zadba odpowiednio o auto :)
  4. Szkoda. No nic, powodzenia z pozostałymi BMW. Miejmy nadzieje, że nowy właściciel zadba o auto.
  5. Wychodzę z założenia że jesteś początkującym modderem. Ok każdy jakoś zaczyna. Następnym razem sprawdź dokładnie kodowanie ncs a nie piszesz że masz to co Ci napisaliśmy na activ a później piszesz że jednak nie miałeś czegoś z tych opcji na activ i po poprawce nagle zaczęło ci działać Co do multifunkcji to kodowanie nie jest potrzebne. Najwidoczniej u ciebie jest problem z przełącznikiem pod kierownicą.
  6. siedzenia nic nie maja do składania lusterek. co do multifunkcji to masz w ogolę pająka (przełączniki pod kierownica) który ma dodatkowe wejście (kontakt/wtyczkę) na multifunkcje? jak widzisz tutaj masz wejście na dwie wtyczki i jedna z nich obsługuje multifunkcje. Wersje bez MFL miały ten kontakt pusty bez pinów. Byc może u ciebie jest właśnie ten problem?
  7. Nic nie rozbieraj. Musisz LIN_BUS aktywować w module CAS: ASP_LIN_VERBAUT aktiv KOMFORTSCHLIESSUNG_FB aktiv a modul FRM: KOMFORTSCHLIESSUNG_FB aktiv ASP_LIN_VERBAUT aktiv SPIEGEL_EINKLAPPEN aktiv SPIEGEL_HEIZUNG aktiv SPIEGEL_KOMFORT_EINKLAPP aktiv SPIEGEL_MEMORY aktiv multifunkcja powinna działać od razu bez konieczności kodowania.
  8. 205/45 R16. Tak tył stoi wyżej bo całe tylne zawieszenie zostało zrobione na nowo. Oraz podkładki pod sprężyn dałem grubsze 10mm. Fabrycznie jest 5mm. Tu masz numer części jak coś 33531136387.
  9. U mnie jest jest b4 i eibach pro kit i jest idealnie a wręcz przód siedzi trochę zbyt nisko i muszę bardzo uważać na wszystkie wniesienia i krawężniki.
  10. sportline to daj b8 chyba ze kupiłbyś eibacha pro kit to wtedy możesz zachować b4 i tez będzie ładnie siedzieć.
  11. Siemka mam taki sam problem. Tylko że u mnie raz działa a raz nie? Czy może to mieć coś wspólnego z napięciem Akumulatora? Kiedy jest za niskie to nie załącza Przewietrzania? Kiedyś dołożyłem i zawsze mi działało. Jedne co zauważyłem to to że ręcznie nigdy nie mogę włączyć 2 razy pod rzad przewietrzania. Za pierwszym razem zadziała za drugim już nie. To jakaś blokada klimatronika?
  12. Tak Auto ma się dobrze. Na bieżącą prowadzę update tutaj https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131903&start=320 Także serdecznie zapraszamy do odwiedzenia.
  13. hmm, no to raczej kompas jest uszkodzony albo coś zakłóca jego działanie.
  14. spróbuj skalibrować kompas na nowo.
  15. Fura została sprzedana. W międzyczasie oczywiście zostało sporo naprawione. Ale nie będę się rozpisywać co i jak. Nowa fura to Citroen C4 Cactus 2019. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.