Skocz do zawartości

radek8505

Zarejestrowani
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E63
    BMW F11

Osiągnięcia radek8505

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Serwis w DE - klapki na listopad. Ja mam na razie usunięte i auto się z dołu nie zbiera .
  2. Ja już czekam dwa miesiące na części , masakra jakaś :mad2:
  3. Kolego rozbierz lewe nadkole rozepnij wtyczkę od czujnika ściągnij izolacje i sprawdź czy wiązka na odległości około 20 cm nie jest przerwana lub przetarta. U mnie był lekko przetarty jeden przewód , dostała się do niego woda i zrobiła swoje. Wymiana 10 cm przewodu załatwiło sprawę.
  4. A w Italii to już totalny bajzel. :duh:
  5. Lenistwo to jedna rzecz. Ale ja miałem na myśli to że jak auto jest w wynajmie długoterminowym to taką historię często posiada leasing który sam serwisuje auto dla klienta . W wielu przypadkach miałem problem uzyskać historię auta z Belgii i Francji i nie dotyczy to tylko BMW i nie chodziło tu o lenistwo. Po prostu serwisy nie udostępniają historii do centrali . Jedyne wpisy to gwarancyjne naprawy. Ostatnio miałem przypadek auta które nie miało żadnego wpisu po sprawdzeniu VIN w ASO . Po rozmowie z dealerem w Belgii miałem całą historię na mailu za godzinę bez żadnych opłat i proszenia się jak u nas w Polsce .
  6. :nienie: Tutaj nie masz racji. Zdarza się że auto które było cały czas serwisowane w Belgii nie posiada wpisów w centralnym komputerze i dlatego trzeba zwracać się do dealera gdzie było serwisowane o historię serwisową. Takie przypadki są przeważnie w tych trzech krajach co napisałem wyżej.
  7. Jedź obejrzyj , umów sie do serwisu na wizytę przedzakupową i masz problem z głowy. Zainwestujesz parę stówek a auto ci prześwietlą od A do Z. Sprawdzą historię z tym podejrzanie niskim przebiegiem :cool2: . , chyba że auto z Włoch, Francji lub Belgii. to nie będzie historii w BMW w Polsce . Ale na to też jest sposób :D . Bierzesz książkę serwisową dzwonisz do serwisu gdzie było auto serwisowane i pytasz lub piszesz maila o ostatni wpis lub całą historię aby potwierdzić jej oryginalność( wystarczy po angielsku). Jeżeli ci powiedzą że auto nie było serwisowane u nich to od razu wiadomo że ktoś podrobił książkę .
  8. Nie wiem czy była konieczność zmiany uszczelki przy okazji liftu. U mnie do momentu sprzedaży (110tys km) nic nie stukalo i było cicho! :cool2: U mnie też nic nie stukało , tylko szumiało podczas jazdy z większą prędkością . Może u ciebie już ktoś wymienił uszczelkę lub w 2009 roku ten problem wyeliminowali. Co do problemu z zamykaniem to pojawia się tylko podczas zamykania uchylonego do góry dachu. Jeżeli zamykam dach który był cały odsunięty, zamyka się bez problemu.
  9. Haczy nadal przy zamykaniu dachu,ale nie robilem adaptacji komputerem.
  10. Witam Czy możliwe aby posypała się skrzynia biegów manualna ? BMW E91 lift 318d. Od jakiegoś czasu na drugim biegu strasznie coś stuka jakby coś waliło o obudowę skrzyni biegów. Mechanik wyeliminował dwumasę i powiedział że to skrzynia biegów . Powiedział że to normalne w silnikach serii 3 i serii 1 2.0 diesel 143 KM. Auto ma przebieg 140.000 km oryginał. Najgorsze że nikt nie chce się podjąć naprawy.
  11. Raczej przez spinki blendy... Jeżeli masz wszystkie spinki oryginalne ( z gumowymi podkładkami ) i nie połamane to nie ma szans żeby woda dostała się przez nie .
  12. Dzisiaj próbowałem wyciągnąć ten przycisk bez demontażu blendy i nie dało rady. Listwa oświetlenia z przyciskiem tak ciasno siedzi w blendzie że nie ma możliwości jej wyciągnąć bez ściągania blendy na klapie. Po demontażu blendy listwa tak prosto nie odeszła , trzymała się na zatrzaskach. Nowa listwa kosztuje w ASO 320 zł brutto , na Alledrogo 200 zl używka w niewiadomym stanie. A woda wydaje mi się że dostała się przez co chwila otwierającą się klapę bagażnika podczas jazdy .
  13. A jest możliwe aby woda lała się przez tą wtyczkę ? Dzięki za podpowiedzi zabiorę się za tą listwę . Nie wiecie ile kosztuje taka listwa nowa w ASO ?
  14. Witam wczoraj podczas kilku dniowych opadach deszczu zauważyłem że samoistnie otwiera mi się klapa bagażnika podczas jazdy . Po zamknięciu klapy po chwili znowu się otworzyła. Wydaje mi się że zalało przycisk od otwierania klapy. Następnego dnia gdy otworzyłem klapę z pilota bo przycisk już nie funkcjonuje zobaczyłem wodę pod akumulatorem . Było jej około pół szklanki. Miał może ktoś taki problem ? Którędy ta woda wleciała ?
  15. Teoretycznie nie różni się niczym , jest tylko grubsza tzn ma większy "brzuch" przez co szyberdach nie ma żadnych luzów i nic nie szumi. Dziwi mnie tylko że BMW w wersji poliftowej nie wyeliminowało takich błędów. :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.