Skocz do zawartości

pete_wwa

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    3 802
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    WA69817
    DY52681
    KR15340
    PF96067
    マツダ・アテンザ
  • Lokalizacja
    Śródmieście Północne Po(L)ska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pete_wwa

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Szanowni mogę prosić o rozkodowanie : WBAAT310X0FV40686 szczególnie interesuje mnie jaka skrzynia. podobno fabryka manual 6b
  2. ktoś podpowie czy warto? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-ID6FiedU.html WBAJC51040G949451 Vehicle Options Images Manuals BMW 520d xDrive VIN WBAJC51040G949451 Code / Type G30 / JC51 Chassis Sedan (4 Doors) Market Europe(left Steering) Engine 2.00 l / 140 kW (B47O) Drivetrain All Wheel-Drive Transmission manual Color Sophistograu Brillanteffekt Metallic (A90) Upholstery Leder Dakota/schwarz/exklusivnaht (LCFK) Start of Production Friday, May 12th 2017 Manufacturer Dingolfing, Germany / BMW AG
  3. nie możesz podpatrzyć u jakiegoś mechanika? :mrgreen: używam serial to USB adapter w innych dziedzinach i programy rozpoznają. może skonfigurować nie umiesz?
  4. Cześć. niedawno zacząłem zabawę z cabrio R6 plus skrzynia SMG2. po adaptacji skrzyni wyskoczył taki błąd : FC no CAN Identification (SMG) ktoś miał coś podobnego?
  5. akcja serwisowa na roczniki 1997-2000 czyli przedlifty. to oficjalne info ze strony BMW : WEZWANIE DO NAPRAWY SAMOCHODÓW BMW SERII 3 E46 PRODUKOWANYCH OD LISTOPADA 1997 R. DO CZERWCA 2000 R. W celu zastąpienia przedniego modułu poduszki powietrznej kierowcy, wyposażonego w generator gazu-TAKATA (NADI), który może wybuchnąć i spowodować poważne obrażenia lub śmierć. Pojazdy, których to dotyczy: BMW serii 3 E46 Okres produkcji: listopad 1997 r. - czerwiec 2000 r Jeśli Twój pojazd został wyprodukowany w wyżej wymienionym okresie, Twoje BMW może mieć wadliwą poduszkę powietrzną kierowcy - TAKATA (NADI). Bardzo ważne jest, aby niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą BMW w celu wyjaśnienia, czy dotyczy to Twojego pojazdu i czy konieczne są dalsze kroki. Należy pamiętać, że każda zamienna poduszka powietrzna zainstalowana w pojeździe po kolizji lub innym zdarzeniu może być również wadliwa. Szczegóły W ramach trwających analiz jakości przeprowadzanych w BMW pojawiły się przesłanki, że tego typu generator gazu (NADI) może nie być szczelny w dłuższej perspektywie. Nasz dostawca poinformował nas o dokładnym okresie produkcji generatorów gazu, w przypadku których może pojawić się ten problem. Ta nieszczelność umożliwia pochłanianie wilgoci przez czynnik w generatorze gazu. Zgodnie z niniejszym założeniem, wysoka absorpcja wilgoci i występujące ponowne suszenie w dłuższych okresach czasu w połączeniu z obciążeniem mechanicznym (na przykład nierówne nawierzchnie) może prowadzić do rozpadu tego czynnika. W takim przypadku w czasie wyzwolenia poduszki powietrznej może dojść do bardzo wysokiego ciśnienia wewnętrznego w generatorze gazu, a w najgorszym przypadku może pęknąć generator gazu, a części metalowe mogą spowodować obrażenia.
  6. w jakich dokumentach? z dekodera wynika tak: Aktualne Seria: 3' E91 (2004 — 2008) Nadwozie: Touring Model: 318i Region świata: EUR Miesiąc produkcji: 10/2007 Silnik: N43 Układ kierowniczy: Samochód do ruchu prawostronnego
  7. to dziady nie serwis. części nie sprzedają jak nie zamontują sami. nawet śruby nie sprzedadali bez montażu. to ko mojej pracy. 5 sztuk na krzyż mają na placu do naprawy. chyba od jakichś desperatów :mrgreen:
  8. witam Panie i Panów z forum. nie znalazłem żadnego info o nim. prośba o sprawdzenie volvo YV1AH992981055049 https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-s80-volvo-s80-3-0-t6-awd-executive-ID6EM6x5.html? dzięki
  9. ja testuję teraz full syntetyk nie żaden HC. Penrite HPR 5 5W40 nie nadaje się do dpfa , ale u Ciebie widzę tego problemu nie ma :mrgreen:
  10. Witam wszystkich. wpadło trochę wolnego grosza i przymierzam się do zmiany silnika w swoim kompakcie. nie znalazłem na forum żadnego spisu części potrzebnych do wymiany ew tutoriala. skrzynia 6 biegów n47 204D4 150KM. nowe sprężyny amory rozpórki i sprzęgło z dwumasą do 330d już mam. hamulce na razie stare zostaną. jaki silnik będzie najmniej inwazyjny plug@play i pasujący do tej skrzyni? 330d 184Km, 325d 177Km czy M57 204D4 218Km? potrzebuje komputer kluczyk i co jeszcze? to nie fantazja tylko realny temat z budżetem więc proszę o konkretne info. dzięki za poradę lub linka albo priv bo przód już wstępnie rozebrany i nie wiem jakiego silnika szukać.
  11. https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502&start=80
  12. pete_wwa

    Hamulce

    34 52 1164458
  13. pete_wwa

    Hamulce

    c1e24 czujnik ciśnienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.