Skocz do zawartości

azi1

Zarejestrowani
  • Postów

    163
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O azi1

  • Urodziny 15.03.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 320d LCI
  • Lokalizacja
    Bolesławiec
  • Zawód
    Inżynier budownictwa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia azi1

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Hej. Wymieniam zamek w e92 LCI, Mam problem z wyjęciem już wykręconego zamka - przeszkadza mechanizm szyby. W e90 mozna go przesunąć odkręcając dolna śrubę ale tutaj jej nie ma, ktoś wie jak to ogarnąć? Nie widzę nigdzie jak odkręcić mechanizm szyby od dołu.
  2. Tak też robiłem, po resecie jakis czas było ok ale problem wracał.
  3. azi1

    [E9x] Dystanse

    Panowie, proszę o podpowiedź jakie dystanse. Autem jeżdżę dużo więc nie może mieć to odbicia na komforcie itd. E92 lci, zawieszenie fabryczne, koła Styling 342, 18 cali, szerokość 8 i 8.5, et34 i 37, opony 225/40/18, 255/35/18.
  4. Czujnik okazał się padnięty, sypał błędami, mimo że stalo auto cała noc w ciepłym garażu. Bo zaczęło się to też u mnie przy wodzie/mrozach. Chłopaki mieli czujnik na miejscu więc zrobione.
  5. Witam. Zauważyłem dzisiaj ze podczas jazdy strumien światła lata mi bez ładu i składu w górę i w dół podczas jazdy... Wiadomo nie non stop, ale kilka razy na minutę, jest to uciążliwe (szczególnie na pewno dla innych kierowców). Po włączeniu świateł test poziomowania przebiega normalnie. Jakieś rady co mogło się wydarzyć? E92 lci, bixenon zwykły, nie skrętny.
  6. Panowie, jakies sugestie?
  7. Cześć kolego , TAK ma to wpływ na te wibracje , często spotykana przypadłość przy "słabym" chipie w automacie :oops: Mam gwarancję na ten program... Jakieś rozwiązanie tego problemu? Po prostu pozbyć się programu? Czy da się zrobić go dobrze aby problemu nie bylo?
  8. Dodam, że stało się to chwile po zrobieniu chipa. Czy to może mieć wpływ?
  9. Witam. Pacjent to moje E92 lci 320d N47, 110tys przebiegu, automat. Z dnia na dzień zauważyłem następujący problem. Przy mocniejszym przyspieszeniu na 3cim biegu, dokładnie miedzy 2 a 2.5tys obrótów z tyłu czuć dudniące wibracje z basowym echem. Jest to slyszalne w okolicach moim zdaniem mostu. Objawia się tylko przy przyspieszaniu od niższych obrotów, jeśli np przy 2.1tys wcisnę gaz objawów brak. Również jeśli DTC złapie objawów brak. Jeśli zwalniam z wyższych obrotów na niższe - brak objawów. Jedyny przypadek w jakim owe wibracje występują to gwałtowne przyspieszenie od obrotów poniżej 2tys. Najlepiej objawia się jak manualnie wbiję 3 bieg i od dołu wcisnę gaz. Dzisiaj wymieniliśmy podporę wału, nic to nie dalo. Wał i ogólnie wszystko pod spodem wygląda jak nowe, podpora wału też była jak nowa ale wymieniliśmy... Jakieś pomysły? Mnie najbardziej dziwi, że tylko w tym zakresie obrotów i tylko na 3cim biegu to występuje. Skrzynia odpada bo dźwięk wydobywa się z tyłu...
  10. Czyli handlarz to sciagnal pewnie oczywiscie z rajchu, jeszcze musi na tym przyciac niemala marze, a szkopki to przeciez za darmo oddaja auta ze smiesznie malym przebiegiem... ...i ten korek nieszczesny :duh: edit: i to z niemcowni na drugi koniec polski ciagnal, czyli jeszcze transport dochodzi, na prawde nie widzisz tu zadnych podejrzen?
  11. Cena nie adekwatna do przebiegu... Takie auta jeśli sa warte uwagi schodzą w moment.
  12. Z Niemiec lepszeee, czy to auto czy proszek do prania :lol: Myślę że kupno w Polsce od rzeczywiście pierwszego właściciela niewiele się różni od kupna od Niemca. Polaka który kupuje BMW w salonie tez stać na serwis.
  13. Potrzebuję wiedziec jaki jest nacisk na osie w bmw e92 320d n47 184km lci - najlepiej z tabliczki znamionowej. Chodzi o to ze jestem za granicą, a auto jest w domu. Ktoś posiadający takie samo może pomoże?
  14. Panowie, mam e92 320d 184km lci, chciałem wrzucić eibach pro kit, wyslalem maila do nich jakie sa odpowiednie sprężyny (podałem vin itp), dostałem odpowiedź zwrotną taką Niestety jestem za granicą a auto w Polsce. Mógłby ktoś podpowiedziec jakie sa te naciski na osie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.