Skocz do zawartości

CZUBI_LBK

Zarejestrowani
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2004 218KM
  • Lokalizacja
    LĘBORK

Osiągnięcia CZUBI_LBK

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Jeśli w Niemczech nie ma dziur na drogach jak w Polsce to będą dobre :)
  2. Witam. Podłączę się pod temat: http://www.audiosklep.pl/mb-quart-qm200-3-bmw-p-3779.html http://allegro.pl/bmw-e60-e90-mb-quart-qm200-3bmw-dedykow-wroclaw-i3108238141.html Według opisu sprzedawcy wygląda całkiem, całkiem. Wszystko ładnie, pięknie opisane. Ale czy ktoś fachowy może się wypowiedzieć na ten temat? Przyznam szczerze, że nie znam się na sprzęcie lecz chciałbym również coś zmienić.
  3. Jeśli ktoś robi 15-20 tyś km w ciągu roku to wymiana oleju nie jest dużym wydatkiem. Owszem, możliwe że nic z silnikiem się nie stanie jak wymienisz olej za 50 albo 100 tyś km. Ale na pewno skracasz jego żywotność. Trzymaj się instrukcji obsługi :norty:
  4. Ma ktoś numer do Rogera? Pisałem do niego priv ale nie odpowiada :] Mam do zregenerowania sterownik ;)
  5. Naklejki brak natomiast posiadam płyn koloru czerwonego.... a raczej strasznie ten czerwony kolor jest zmęczony. co to może być za płyn? ktoś jeszcze poleca jakiś płyn?
  6. Witaj. U mnie były podobne problemy. Przeczyszczenie EGR i wymiana uszczelki na turbinie pomogła. Powietrze uciekało mi przez nieszczelną uszczelkę przy turbinie i miałem dziwne odgłosy. Po wymianie jak ręką odjął, być może zerknij na przepływomierz i przepustnicę.
  7. Witam, czytałem trochę na temat oleju do wspomagania. Mój problem polega na tym, iż przy skrętach kierownicą słychać skrzypienie "łamanie kości w obojczyku" lecz jest to tylko na zimnym silniku.Gdy jest ciepło skrzypienie jak ręką odjął. Do tego dochodzi... hmmm kierownica chodzi ciężko, powinna chodzić lżej. Myślę, że olej może być za gęsty lub po prostu stary. Na korku mam napis ATF, lecz nie wiem dokładnie jaki jest najlepszy olej. http://czescidobmw.pl/kategorie/Plyny-ATF,12979.html -> tutaj jest trochę przykładowych płynów. który mogę zakupić? Ktoś poleca jakiś płyn?
  8. Dołączam się do tematu, okolice Słupska, Lęborka, Wejherowa i 3miasta????
  9. Aczkolwiek posiadasz kabel za który zapłaciłeś 60zł z allegro. Kable, które obsługują wszystkie moduły kosztują około 250zł i różnią się funkcjonalnością od tych tańszych. Pozdrawiam :D
  10. Witam. Wczoraj rozkładałem tylne siedzisko wraz z tylnym oparciem. Również mam nieskładane oparcia. Spokojnie się do tego dostaniesz i odblokujesz sobie. 1)siedzisko z tylu jest na dwa klipsy. Łapiesz dwoma rękoma z jednej strony "wyrywasz" siedzisko, potem druga strona i wyciągasz siedzisko na bok. 2)gdy siedzisko usuniesz będziesz miał pewnie dużo śmieci i monet od numizmatyków :)ogarnij sobie ten temat i przy mocowaniach klem od pasów na samym dole są 2 śruby.Odkręć je. 3)z oparciem trochę się namęczyłem. w bagażniku są 4 wkręty ( po dwa na jedną stronę ). Wkręty są na końcu bagażnika u góry. 4)najlepiej jakbyś miał drugą osobę do pomocy. przy wyciąganiu i wciąganiu oparcia. Ja przeprowadzałem zabieg smarowania wszystkich elementów metalowych, haczyków, zatrzasków, wazeliną K2 bo powiem szczerze, skrzypienia w aucie nie toleruje. Teraz jak ręką odjął. Przy składaniu było męczarni dużo najgorzej z dwoma mechanizmami, które wchodzą w dwa otwory, w których są miejsca na 4 wkręty opisane wyżej. AD.1, 2 http://img851.imageshack.us/img851/4524/edce5d920009a5174e668d7.jpg AD.3 http://img220.imageshack.us/img220/6184/5284f8a0f4048b1f.jpg Po wyjęciu oparcia będziesz miał dostęp do podłokietnika ZDJĘCIA NIE MOJEGO AUTORSTWA LECZ WUJKA GOOGLA
  11. podobny kabel jest w halogenach.
  12. Dokładnie nie wiem gdzie zajrzeć, ktoś pomoże gdzie mam prysnąć, co zrobić?
  13. Dlatego dobrze, że się wstrzymałem z kupnem. Kupiłem gumy OE jedna za 65zł, więc powinny wytrzymać wiele dłużej.
  14. Jeśli są trzęsiawki w czasie jazdy, z hamowaniem i bez przyczyną może a raczej jest guma wału, przegub wału lub jak kto woli tłumik drgań. Ja jestem właśnie przed wymianą tego elementu czekam na część. Mam bardzo duży luz, guma wyrobiona, ręką można całym wałem ruszać. Koszt różnie znalazłem nawet od 280zł, 370zł do 450zł. Firma Lemforder. Mi udało się zamówić tej firmy za 360zł z czescidobmw.pl Pozdrawiam
  15. Witam, jak w temacie. Czy mogę skorzystać z usług firmy FEBI kupując gumy przednie drążka stabilizatora? Czy materiał jest dobry jakościowo do Lemfordera? Czy nie robi to w gumach żadnej różnicy? Robię zakupy dziś i części mogę dostać w poniedziałek z gumami FEBI, lub w piątek po długim weekendzie z Lemforderem. Drugie moje pytanie brzmi: Jaki płyn, olej wchodzi do układu kierowniczego? Często się go wymienia? Moja kierownica chodzi w miarę ciężko, mam 245/18 z przodu. Proszę o poradę. Pozdrawiam :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.