Skocz do zawartości

bugi81

Zarejestrowani
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1998

Osiągnięcia bugi81

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki koledzy i pozdrawiam.
  2. Witam potrzebuje informacji jakim momentem dokręcać stopę korbowodu w silniku n43.
  3. Dziękuję bardzo za pomoc i temat uważam za zamknięty ps.pozdrawiam
  4. Wiatm mam takie dziwne pytanie odnośnie E91 silnik n43 czy trzeba wyciągnąć rozrząd żeby zdemontować tylko pompę oleju w celu weryfikacji panewek? Auto straciło ciśnienie oleju a przyczyną była że odpadła część smoka od reszty i leżała w misce po demontażu miski jest trochę złota na dnie. Rozrząd i panewki na korbach były robione około 20-30 k km. Czy nakrętka na kole zębatym na prawy czy lewy gwint w pompie?
  5. Witam problem już rozwiązany z elektryka a mianowicie były przekaźniki zwarte w module komfortu i zasiedziale rozruszałem je spsikalem elektro solem i przedmuchałem. auto wróciło do żywych dziękuje i temat zamykam.
  6. Wlasnie centralka jest dokladana a kluczyki nie dzialaja i wszyatko bylo ok tylko tera otwieraja sie drzwi kierowcy i nic nie dziala wycieraczki fotele radio szyby.
  7. Witam mianowicie mam problem z elektrykaa dokładniej postawiłem auto na zimę w garażu i oczywiście rozładował mi sie aku naladowalem zapiolem a tu otwierają sie tylko drzwi kierowcy z pilota - cetralka dokladana. Nie ori.- i nie działają żadne inne drzwi elektryczne fotele wycieraczki radio nie można dostać sie do wlewu paliwa bezpieczniki pod kanapa wszystkie oki pod maska tez z lewej strony gdzie szukać problemu? Sa jakieś przekaźniki luz blaszki odpowiedzialne za komfort a jak tak to gdzie szukać w wersji z aku pod kanapa auto odpala .
  8. oki dzieki tak zrobie
  9. niemam ews i petelki oraz kluczyka a soft bedzie zmieniony z 2.0 na 2,8 kompa mam z b28
  10. Witam robie swapa e39 i bede zmienial mape wtrysku na kompie od m52 b20 i chcem wlasnie przełożyć silnik z wtryskami zostawiając kompa i wszystko inne od b 20 i dlatego pytam bo kiedys jedna osoba mi mowila ze mozna spalic kompa takim zabiegiem czyli wtrycki od 2.8 a komp 2.0 i dlatego pytam ? skoro nic sie nie stanie to ok dzieki za info.
  11. Witam was serdecznie czy cos sie stanie ja wloze wtryski od 2,8 do kompa 2.0 silnik m52 słyszalem ze mozna kompa uwalic czyli spali czy to prawda bo szukalem wszedzie i nic nie moglem znales w mojim temacie
  12. Witam was panowie i panie problem rozwiązany przełożyłem cewkę z 1 cylindra na 2 i pokazał mi się ten sam błąd na 2 cylindrze- więc wymieniłem uszkodzoną cewkę i po kłopocie błędów nie ma, autko pracuje pozdrawiam i zamykam temat
  13. Witam was jak w temacie mam problem z oto tym błędemhttp://238 burning fail Cylinder 1Auto BMW 7er 2.8i m52 2xvanos a dzieje sie to tak ze po skasowaniu błąd znika i jak jadę i zaczynam przyspieszać zapala się na desce rozdzielczej silniczek i brak mocy trzęsie silnikiem jak zaczynam przyspieszać a jak skasuje go to dopóki błąd się nie pojawi jest ok mam moc i równa pracę silnika. pozdrawiam ------------------------------------------------------------- 238 burning fail Cylinder 1 Error frequency : 25 Logistic counter: 40 temperature cooling water 96.75 Grad C revolution upper limit 2464.00 1/min Airmass upper limit 610.06 mg/Hub Airmass under limit 577.38 mg/Hub appear before (rel.) 97.00 h Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: EE B1 19 28 C1 4D 70 6A CD C0-------------------------------------------------------------
  14. witam ponownie was koledzy problem rozwiazany z falowaniem obrotow na gazie oczywiscie po wymianie swiec . parownika . prawie doszlo do wymiany cewek ale uporalem sie juz za wczas z falowaniem glopio sie przyznac ale powodem falowania byl przerwany przewod podcisnieniowy od regulatora listwy wtryskowej benzynowej :mad2: ten o srednicy 3.5 mm co idzie od kolktora sacego do regolatora na bezynie chodzila dobrze a na gazie chodzila zle 'falowala' po wymianie wężyka wszystko wrocilo do normy jak dawniej . i dobrze ;p zamykam temat pozdrownienia.
  15. no wiem juz ze to nie jest przeplywomierz bo wsadzilem od kolegi co ma takie same auto i tez ma gaz i jego przeplywka nic nie dala dalej to falowanie wlozylem moja przeplywke do kolegi i jest ok u niego a jego umnie nic nie zmienila a na inpie zero bledu na mojej czy na kolegi tylko od czasu do czasu mam na silniku w inpie blad tachosignal i niewiem co to za blad po skasowaniu nie wraca odrazu tylko po paru dniach ale dokladnie niewiem kiedy, wtryski mam valteka a parovnik zavioli sterownik stag 300-8 i to wszystko smigalo jak mazenie przez dwa i pol roku istalacja ma przejechane okolo 50tys.km gazownik mowi ze wszystko ok z jego strony sady niby tez chodz umnie sady na inpie maja warkosc 4.88 ale jak przygazuje to spada do 0.8 i wskakuje na 4.88 stoji i po jakims czsie zaczyna skakac ta wartosc czyli pracuja tak? co mnie zaciekawilo ze w digidal chyba 2 na inpie vanos sie nie wlacza czyli ta czarna kropka jest caly czas biala nawet jak przygazuje ale to na postoju bo nie robilem pomiaru na drodze zastanawiam sie czy to nie czujnik walka rozrzadu a i jak jade rano i przelaczy sie na gaz i ja zgasze to jest zalana musze dlugo krecic zeby zapalila
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.