Skocz do zawartości

hitch5

Zarejestrowani
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Różne

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hitch5

  1. Siedzenia to na pewno duży plus, aktualne są za krótkie.
  2. Mamy w naszym IX, święcą bardzo dobrze, ale aż takie różnicy w stosunku do dobrych matrycowych led-ów nie widzę.
  3. hitch5

    Opony lato/zima dla iX

    Mieliśmy podobny problemy z Continental w EV6. Serwis umywa ręce, temat załatwiony bezpośrednio z Continental: 2 nowe opony w ramach gwarancji. 2 pozostałe też ledwo w granicach normy. W C43 AMG też mieliśmy problemy z Pirelli. Generalnie najmniejsze problemy mieliśmy w ostatnich latach z Hankook, które seryjnie stosuje na przykład Audi. DO EV6 na pewno takie będą następne, w IX jeszcze nie badałem tematu.
  4. hitch5

    Box dachowy dla iX

    I jak to wygląda ze zużyciem po dłuższym użytkowaniu?
  5. Pierwsza dłuższa trasa do Chorwacji i z powrotem za nami. Zużycie w drodze powrotnej Rovinj-Poznań wyszło 22.9 kWh, EV6 2 tygodnie wcześniej zużyła 22.0 kWh. Jazda normalna jak ICE: ograniczenie plus 10-20 kmh w zależności od kraju. Trasa pokonana w jeden dzień, z 3 ładowaniami po drodze, 2 x Ionity plus Greenway w Pl. Samochód jest bardzo komfortowy w długiej trasie, nawet bardziej niż A8 D4. Miękkie zawieszenie już tak nie przeszkadza, pomogło też zwiększenie ciśnienia w kołach.
  6. Rzadko się wypowiadam i często się nie zgadzam z Adamem, ale w przypadku I5 mając kilkukrotne doświadczenie na trasie Poznań-Rovinj za kierownicą EV6 i IX zgadzam się w 100 %. Biorąc pod uwagę wolniejsze ładowanie nie będzie na takiej trasie w ogóle szybsze niż EV6, a to ma być limuzyna na trasy. A6 Etron jeśli w końcu trafi na rynek będzie miało na starcie 2 duże przewagi nad I5: bateria 96 kWh netto plus 800V.
  7. Dokładnie, w zeszłym roku jadąc do Chorwacji ładowałem praktycznie wyłącznie na ładowarkach 350 kW. IX trasie jest rewelacyjny, do ideału mu brakuje właśnie tylko 800V.
  8. hitch5

    Opony lato/zima dla iX

    Teraz Cię zaskoczę, ale ev6 też ma seryjnie opony z pianką wygłuszającą.
  9. hitch5

    iX3 uszkodzony silnik

    W Jaguarze po zdiagnozowaniu czekaliśmy 2 miesiące. Na szczęście dostaliśmy wtedy nowszy egzemplarz jako auto zastępcze.
  10. hitch5

    Wyciszenie iX

    Musisz generalnie mieć wrażliwe ucho, dla mnie IX w serii jest bardzo dobrze wyciszony. Słychać jedynie toczenie letnich walców z szerokimi opiniami, ale jakoś mi to nie przeszkadza.
  11. hitch5

    iX3 uszkodzony silnik

    Ja jestem po wymianie tylnego silnika na gwarancji w Jaguarze. Niestety, na razie producenci jeszcze się uczą silników elektrycznych.
  12. hitch5

    iX3 2025 Neue Klasse

    Jak aktualnego IX3 fanem nie jestem tak ten nowy zapowiada się świetnie.
  13. U nas to tak wygląda. Po ostatnich testach KiI EV9 zacząłem szukać przyczyny wyższego zużycia energii na krótkich trasach w mieście niż w tym czołgu. Wyłączenie klimatyzacji z tyłu bardzo pomogło.
  14. My też ogólnie jesteśmy zadowoleni, w dobie przybywających jak grzyby po deszczu odcinkowych pomiarów prędkości komfortowa natura "bobra" jest bardzo fajna. 🙂
  15. Z jednej strony tak, z drugiej takie q8 również z pneumatyką ma trochę inną charakterystykę prowadzenia. Taki był zamysł konstruktorów BMW, tyle. Za to komfort Ix ma świetny i tu się chyba zgadzamy 🙂 A8 też na eskach i autostradach przełączam na Dynamic, po prostu cenię pewność prowadzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.