Mam problem z jedną sondą za katem (mam dwa banki). Na skanerach napięcie wg ECU stoi cały czas na 0V, gdy na drugim banku są wskazania.
Sondy zamieniane miejscami, bankami, itp. i cały czas na tym jednym banku odczyt 0V.
Podejrzewam, że mam coś nie tak z wiązką lub samym sterownikiem.
Pytania mam dwa:
- jaki odczyt powinien prawidłowo pojawić się po fizycznym odpięciu sondy za katalizatorem? (na tym "sprawnym" banku wskakuje mi na 0,45V. Na niesprawnym zero zmian - dalej 0V)
- jak sprawdzić wiązkę na tym uszkodzonym banku?. W sensie co prawidłowo powinien pokazać woltomierz, omomierz i na których pinach (patrząc od strony wtyczki)
ps. na jakimś zagranicznym forum wyczytałem wzmiankę, że sonda za katem może być wyłączona i że INPĄ się ją włącza ale to chyba jakaś pomyłka??
Z góry dzięki za odpowiedzi