Skocz do zawartości

Taucher

Zarejestrowani
  • Postów

    575
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120i 2004
  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza

Osiągnięcia Taucher

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. 0,45 V (nie 4,5)
  2. Zrobilem dzisiaj pomiar. Odpiąłem obie sondy i mierzyłem w kierunku ECU. Na obu obwodach pomiar identyczny. Dwa białe do grzałek 12V, szary z czarnym 4,5V Zgłupiałem
  3. Mam problem z jedną sondą za katem (mam dwa banki). Na skanerach napięcie wg ECU stoi cały czas na 0V, gdy na drugim banku są wskazania. Sondy zamieniane miejscami, bankami, itp. i cały czas na tym jednym banku odczyt 0V. Podejrzewam, że mam coś nie tak z wiązką lub samym sterownikiem. Pytania mam dwa: - jaki odczyt powinien prawidłowo pojawić się po fizycznym odpięciu sondy za katalizatorem? (na tym "sprawnym" banku wskakuje mi na 0,45V. Na niesprawnym zero zmian - dalej 0V) - jak sprawdzić wiązkę na tym uszkodzonym banku?. W sensie co prawidłowo powinien pokazać woltomierz, omomierz i na których pinach (patrząc od strony wtyczki) ps. na jakimś zagranicznym forum wyczytałem wzmiankę, że sonda za katem może być wyłączona i że INPĄ się ją włącza ale to chyba jakaś pomyłka?? Z góry dzięki za odpowiedzi
  4. Zasilanie szyberdachu
  5. eisenmann 4x70mm. Posiadam i brzmi spoko (biorac pod uwage cztery cylindry pod maska). Roboty z zamontowaniem nie ma duzo, w zasadzie p&p. Jedynie w zderzaku trzeba ladnie wyciac zaglebienie na druga pare koncowek
  6. a czemu pw? to jakas tajemna wiedza? :)
  7. Zamówiłem z opcja zwrotu, a opakowanie dopiero otworzyłem jak w serwisie mieli już auto rozbebeszone. Parownik coś koło 560zł (Valeo), a robocizna z czynnikiem, płukanie itp. 1500zł Usługa była robiona u P.bańki w Będzinie na ul. Namiarkowej Ogólnie jestem zadowolony (nie widać żeby było coś "prute"). Jednak umówiony jestem na dopieszczenie, gdyż chyba jakieś uszczelnienie dźwiękochłonne nie jest dobrze spasowane bo słychać z lewej strony od słupka odgłosy z komory silnika przy wyższych obrotach, a wcześniej w kabinie było cichutko
  8. Winowajcą była malutka dziurka w parowniku
  9. Na pokładzie siedział parownik VALEO
  10. Witam, Proszę o wycenę: 64119179802
  11. Wie ktoś jak sprawdzić jakiego producenta ogrzewania-klimatyzacji ma się na pokładzie swojej beemki? Wg mojego VINu mogę mieć zarówno DENSO jak i VALEO, przy czym na realoem i w sklepach z częściami jest wyraźnie zaznaczone, że np. parownik pasuje tylko do reszty tego samego producenta. Potrzebuję kupić właśnie nowy parownik i się zastanawiam czy obojętne który. Czym się sugerować? Dzięki za odpowiedź
  12. A może to wina samej szerokości tych kolein? :) najpopularniejszy rozmiar opon na drogach to 185 - 205, wiec i te koleiny zapewne sa po takich pojazdach, a jak ktos leci na 245 to sie nie miesci i go rzuca :)
  13. Do wspomagania bym dodal, jak ma byc komplet
  14. U mnie winowajca drgan przy hamowaniu byly jednak tarcze (a wlasciwie jedna). A z tym delikatnie luznym bananem jezdze do dzis. Na przegladach nawet mi odradzali zeby to ruszac gdyz jest na bardzo niskim poziomie. A, ze robie bardzo male przebiegi i nie jezdze po dziurach jak autem offroadowym to nie bylo powodu do wymiany
  15. wszystko sie zgadza. Masz przod i tyl wiec czujniki "wygaszaja sie" po chwili jazdy do przodu lub po recznym wylaczeniem za pomoca przycisku na konsoli centralnej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.