Skocz do zawartości

jacjez

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 330i xDrive

Osiągnięcia jacjez

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy używasz wycinania jadąc autostradą? U mnie w F30 często oslepiam kierowców TIRow których światła są zaslonione barierką więc wtedy auto włącza długie światła na całość drogi. Kolejna kwestia to pagórkowaty teren gdzie znowu kierowcy są oślepiani w sytuacji gdy wyjeżdżają na szczyt górki i ich szyba jest juz widoczna a światła pojawią się dopiero później. W F30 tak miałem, w G20 jest ok. Nikt nie mrugnął a jeżdżę bardzo dużo po autostradach.
  2. Mnie przekonuje hipoteza o zawieszeniu, kątach kół itp. Dużo jeżdżę sam i jest ok, a jak wsiada rodzinka 2 osoby na prawych fotelach to hałas z kół jest zauważalnie większy. Zauważył ktoś coś podobnego?
  3. Z iPhone 8 tak się zachowuje. Mi uwzględnili nawet reklamację na radio, ale że nie były dostępne to czekałem 3 miesiące. W tym czasie zamieniłem telefon na SE i wszystkie problemy zniknęły., a zlecenia na radio i tak nie wycofali i właśnie wymienili mi na nowe.
  4. czasami ten malutki schowek na lewo od kierownicy daje o sobie znać trzaskami - otwarcie pomaga i coś w zamocowaniu pasa - bardzo cicho, ale idealnie przy uchu. Generalnie nie jest źle. Na liczniku prawie 30 tys
  5. Ale i tak zawsze wraca do Comfort po wyłączeniu zapłonu. Mam za każdym razem włączać jak wchodzę do samochodu? Zanim ruszysz : adres do nawigacji, tryb jazdy na adaptive, wyłączenie start/stop, odpalenie Yanosika, - powoli się robi jak checklista B737
  6. Podpinam się pod to pytanie. Niby Apple twierdzi, żeby nie zamykać aplikacji, ale jak skończyć ich działanie w tle z poziomy Carplay? Przy okazji - jak działa to wszystko u Ciebie? - bo u mnie fatalnie. Soft uaktualnili mi w serwisie już trzy razy i nadal dramat. Godzina jazdy na Yanosik, iPhone na ładowarce indukcyjnej i wszystko się wiesza, rozłącza, a co najgorsze głośnomówiący zrywa połączenia - nie da się normalnie rozmawiać. Mam iPhona 8 - może on jest przyczyną?
  7. Ja ustawiłem żeby sam hamował jak wykryje przeszkodę, jak słońce świeciło z tyły, nie mogłem zaparkować :D Zaparł się i nie cofał :duh:
  8. Dravit nie jest fajny, cieszę się że go nie wziąłem - chwilowy zachwyt, a potem się nie podoba. Ja uznałem, że szkoda kasy na 19", działem za to fajne czarne 18" na zimę - zdecydowanie chciałem uniknąć zbyt twardego zawieszenia, a niski profil może obić kręgosłup. Kamera - to nie jest jakaś konieczność, ale nie jest chowana tak jak winnych samochodach - w zimie to porażka, od października do marca tak brudna więc jakby jej nie było. Z drugiej strony czujniki parkowania są bardzo słabe, albo wariują i są za czułe, albo jakby były zablokowane i nagle odpalają jak już jest blisko. Asystent dodania też nie jest rewelacyjny - potrafi nie trafić w drogę, a często nie trzyma tych 50 m - pojedzie 5, 10 i się kończy - w efekcie, z reguły nie używam. W ogóle te wszystkie systemy w BMW nie są rewelacyjne (tempomat, utrzymanie pasa itp.) - kupiłem żeby nie żałować, ale wszystko działa "tak sobie". A jak nałapiesz śniegu w zimie albo much w lecie to wariują. A i na środku S5 Poznań-Wrocław potrafi zahamować bo pół roku temu tam nie było drogi :D :D :D - zadzwoniłem nawet do BMW obiecali poprawić. A grzana kierownica, to jedyna niewielu gorszych rzeczy niż w F30 - coś tam grzeje ale nie tak fajnie jak w starym. Ale żeby źle nie zabrzmiało, samochód zdecydowanie "na plus".
  9. Jeżdzę 7 miesięcy więc już co nie co wiem o tym samochodzie ad1) bierz szary - wg mnie najlepszy kolor, poprzednie F30 miałem też w tym kolorze. Praktyczny ad2) mam pro, nie mam porównania ad3) fajne, działa lepiej niż w F30, polecam ad4) ja robię trasy dla mnie konieczne, lasery robią robotę, oświetlenie pobocza rewelacja ad5) mam, nie lubię, ale czasami się przydają - czy na nich dojrzysz krawężniki? wątpię, muszę sprawdzić ad6) mój niby taki sam a zupełnie inny :-) ja nie brałem żadnych ozdób typu czarne nerki (te wybitnie mi nie leżą), lusterka, ani 19" kół. Weź HK koniecznie. Nie masz grzanych siedzeń ????? Wszystkim rowerzystom przypominam o haku - jedyny sensowny sposób wożenia roweru - koszt dołożenia to jakaś abstrakcja - już nie pamietam ale kilkanaście tysięcy.
  10. w 330xdrive za adaptacyjny zawieszeniem mam to samo, za pierwszym razem dziwne uczucie, ale czy to wada? W ASO nie rozumieli o co pytam :-). Warto by dostać wytłumaczenie od producenta czy to normalne.
  11. 19 RF i takie też miałem w demówkach. Nie zwróciłem natomiast uwagi na potencjalną różnicę w zawieszeniu między xDrive a RWD. Na zimę wybrałem 18 RF, sam jestem ciekaw czy będzie duża różnica. To chyba racja - po zmianie na zimówki zawieszenie lepiej się zachowuje. Mam wrażenie, że mniej "podskakuje". A oba zestawy RF i 18". Dziwne
  12. Ja mam B48D ale mój serwis nie ma informacji o akcji dla mojego samochodu. Oby się nic nie pojawiło ;-)
  13. Też mi się nie udało. W F30 jak się nacisnęło OPTION na podświetlonej stacji to można było wejść w zmianę opisu stacji - ale w G20 nie działa. Może komuś ta metoda zadziała.
  14. Wg VIN mój też się załapie. No to coś czuję że nas czeka niezła jazda. Na razie poprosiłem dealera mailowo o weryfikację czy to w ogóle jest prawda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.