Skocz do zawartości

pawci06

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330i 2001FL

Osiągnięcia pawci06

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Sory poprawione :roll:
  2. Witam bardzo prosze o rozkodowanie VIN WBAEP51050PF08324
  3. A jak ci to hałasuje na wolnych obrotach ?
  4. Większość ludzi nie radzi Castrola więc ja też uważam że są lepsi na rynku co do parametrów to teraz mam zalany 0W - W40 zamierzam przejść na 5W - 40
  5. Nie no ludzie nie osłabiajcie mnie M54b30 to nie jest silniczek który ma uszczelniacze z chińskich gumek ale mniejsza z tym podstawowym objawem luznych uszczelniaczy jest dymienie na niebiesko co za sobą ciagnie kiepski skład spalin i w niedługim czasie problemy z katami , sondami lampda i tak dalej , wczoraj zrobiłem analize spalin i wyszła całkiem spoko jak na na nasze paliwo i stan silnika , oznaki oleju są wykluczone , jeszcze zmierzę kompresje jak cos wyjdzie albo uda mi sie uporac z tym problemem to sie pochwalę.
  6. A ja na uszczelniacze nie stawiam pomijając że wymiana nic nie pomaga to zupełnie inne są objawy tej usterki .
  7. NA 100% niema żadnych wycieków obejrzałem wszystkie miejsca sam nie wiem gdzie ten olej znika najdziwniejsze jest ze nie dymi na niebiesko tylko trochę na biało no ale to jest raczej para wodna bo robie krótkie odcinki dziwne to wszystko
  8. Wszystkie wężyki wymienione na nowe jeden tylko wyczyszczony bo nie kupiłem i dalej bez zmian jak brał tak bierze :(
  9. Panowie jednaka to nie odma ale jak już kupiłem to wymieniłem niestety dobrą na dobrą przy okazji została wyczyszczona przepustnica krokowy oraz bagnet choć był w świetnym stanie i nadal borykam się z problemem brania oleju i to bardzo dużym już sam nie wiem mam wrażenie że wlewam ten olej a on gdzieś się wylewa dosłownie co tydzień muszę dolewać i go ciągle nie ma a autko wcale nie kopci na niebiesko rura specjalnie się nie kopci więc sam już nie wiem gdzie ten olej znika proszę o wszelkie sugestie co mogę jeszcze sprawdzić ? :cry:
  10. A wie ktoś może co dają te wersje na kraje zimowe zarówno odma jaki i te wężyki są produkowane na kraje ciepłe i zimne przerabiał ktoś ten temat ?
  11. Nie no takich dziwnych dzwiekow nie mam ale zasysać to troche zasysa na zimnym szczególnie no i można powiedzieć że obroty zafalowały ale tylko na zimnym silniku co do mazi to jest jej trochę na końcówce bagnetu
  12. Powiem tak gdy przyłożyłem dłoń do korka wlewu oleju specjalnie nic nie czułem ale można było stwierdzić lekkie zasysanie powietrza ale to naprawdę leciutkie co do obrotów nie zmieniały sie więc pewności nie mam zna ktoś może 100% sposób na sprawdzenie że to na pewno odma ?
  13. Wie ktoś może jak rozpoznać popsutą lub zapchaną odmę w moim silniku objawy są dość dziwne samochodzik mruczy na niskich obrotach na końcówce wydechu osadza się sadza , dodam że sprawdzałem na zapalonym silniku jak zachowa się przy zdjętym korku wlewu oleju i po wyjęciu bagnetu nic się nie działo silnik chodził jak chodzi nie przygasał nie dławił się , czy to odma ?
  14. U mnie jest tak zle wrecz tragicznie pasy prawie wogole sie nie zwijają muszę je wpychać po trochu i wtedy jest ok jest to irytujące wiec sadze ze żaden preparat tu nie pomoże
  15. Mam teaki problem od jakiegoś czasu mam problem z pasami bezpieczeństwa chodzi o pas pasażera i kierowcy , bardzo się słabo zwijają a wrecz nie zwijają się , może przerabiał ktoś ten temat za co się wziąć czy wystarczy wymienić jakąś sprężynkę w mechanizmie czy trzeba cały mechanizm wymienić i czy jest sens szukać używki czy raczej kupić z ASO , z góry dzięki za info temat naprawdę jest upierdliwy nikomu nie życzę takich pasów :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.