Skocz do zawartości

dawidd3

Zarejestrowani
  • Postów

    207
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawidd3

  • Urodziny 18.06.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 340Xi
  • Lokalizacja
    wielkopolskie
  • Zawód
    Informatyk

Osiągnięcia dawidd3

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć, posiadam F30 LCI z USA, ogarnąłem już kilka rzeczy, ale napotkałem też kilka problemów. 1. Zmiana języka (mam polski na liście, ale po wyborze nadal jest angielski) 2. Zmiana jednostki mocy z HP na KM (do wyboru jest tylko HP i kw) 3. Ustawienie, aby kamera cofania sama się wyłączała po przekroczeniu np 15km/h 4. Zmiana jednostki tempomatu w liczniku z mph na km/h (na HUD wyświetla km/h zarówno prędkość jak i ustawienia tempomatu). 5. Zmiana regionu i fal radiowych, to co udało mi się znaleźć chyba nie jest do NBT EVO, u mnie wygląda to zupełnie inaczej.
  2. Rozumiem, czyli cięcie i spawanie plastiku, muszę przemyśleć sprawę. Dzięki.
  3. No właśnie niektórzy piszą, że tną i później spawają (po montażu nie ma śladu), inny, że rozklejają. Sama wymiana diod to żaden problem, są dostępne markowe Osram, najbardziej chodzi mi o samo otwarcie. Domyślam się, że firmy, które to robią zarobkowo za 800zł się tutaj nie wypowiedzą, dlatego zapytałem, czy jakiś majsterkowicz z forum robił to samodzielnie.
  4. Witam, Czy ktoś z Was wymieniał samodzielnie diody kierunkowskazów w tylnych lampach LED w BMW F30 LCI?
  5. Jeśli po ponownym odczytaniu modułu nie zapisuje Ci zmian to kodujesz przy użyciu niewłaściwego profilu NCS. (2m 57s na filmie, który zamieściłeś)
  6. Silnik zaczyna inaczej pracować wtedy? Bardziej twardo? DPF wyłączony programowo?
  7. Znamienne jest to ze "miejsce bylo dobre" a na samym zlocie bylo wiecej aut z Warszawy niż Mazowsza niż Wielkopolski ;) Miałem na myśli bardziej obiekt niż lokalizację. :) Do Ułęża miałem ponad 300km i dotarłem. Impreza jest (była) raz w roku więc chyba te 100 czy 200km wielkiej różnicy uczestnikom nie robi, tak uważam.
  8. Miejsce w mojej ocenie super, po prostu mało uczestników się pojawiło.
  9. Ogromna szkoda, ale patrząc na koszty organizacji i frekwencję w Bednarach to jest to w pełni zrozumiałe.
  10. Jeśli w perspektywie masz strojenie to lepiej poczekać i połączyć te dwie usługi. Nie ma sensu płacić "na raty".
  11. Po samym usunięciu mechanicznym DPF auto będzie już miało moc, ale będzie się palił check tak jak napisałeś. Jaka kwota jest dla Ciebie akceptowalna za taki zabieg?
  12. EGR wyłączali Ci programowo? Jeśli tak to jedź na poprawkę, jeśli nie to oprócz DPF wyłącz jeszcze EGR programowo i będziesz miał spokój. Odnoście 4CA0 to błąd czujnika ciśnienia oleju i nie ma on wpływu na soft, po prostu czujnik się kończy, eksploatacja. PS. Ale odgrzałem kotleta. :/
  13. Jakby przebieg był niekombinowany to też byłoby źle, bo byłby za wysoki. :)
  14. Wrzuć ten raport, który został wygenerowany, zobaczymy jak to wygląda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.