Skocz do zawartości

ekspertos

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 36

Osiągnięcia ekspertos

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tutaj masz przebieg całego procesu regeneracji przekładni a na obrazku w pkt. 3 drugi od lewej wyrobione zęby w przekładni od BMW jak się nie mylę E39 http://allegro.pl/maglownica-regeneracja-bmw-e36-e39-e46-e60-e65-e81-i1509877109.html A na zgaszonym silniku stuka luz zębowy między rozdzielaczem a listwą i przez taki luz wyrabiają się zęby na listwie. Im dłużej jeździsz z luzem tym gorzej dla listwy.
  2. W E60 trzeba wyjąć poduszki i łapy silnika, oraz podnieść silnik żeby wyjąć maglownicę. Trochę zabawy jest.
  3. Brak samopowracalności układu kierowniczego Przyczyny problemu - Nie przesmarowane zwrotnice lub inne części przenoszące ruch. - Naprężona przekładnia kierownicza. - W wałku kierowniczym przegubowym lub w przystawce kątowej mogą wystąpić opory ruchu. - Dociśnięta osłona gumowa przez czoło złącza przegubu do obudowy rozdzielacza. - Punkt środka parcia przekładni nastawiony ze zbyt dużym momentem oporowym. Polecam udać się do jakiegoś warsztatu specjalistycznego np. PURM w Łodzi diagnostyka układu kierowniczego za darmo: http://www.purm.com.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.