Skocz do zawartości

Młody02

Zarejestrowani
  • Postów

    197
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1991

Osiągnięcia Młody02

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Mam to samo. U mnie podpora na wykończeniu. Objawy dziwne stuki i szarpanie.
  2. Można wymienić bez zdejmowania głowicy jest na to kilka patentów można samemu prosta robota lub zlecić warsztatowi jeśli nie czujesz się na siłach.Sprawdź ciśnienie sprężania jeśli głowica trzyma to nie ma co wszystkiego rozbebeszać i pakować się w koszty.Jeśli jest kiepsko i jak kolega wyżej pisze lepiej zrobić wszystko i mieć spokój.
  3. Trochę mi to wygląda na powietrze w przewodach paliwowych lub wodę bo objawy podobne do kończącego się paliwa.Odepnij przewód paliwowy załóż przeźroczysty wężyk wyprowadź z auta do butelki włącz pompę na stałe spinając przekaźnik na krótko i patrz co się będzie działo.Może warto by wymienić jednak filtr paliwa.
  4. Popatrz sobie na to zdjęcie będziesz wiedział o co chodzi http://matizgal.wrzuta.pl/obraz/6Rjrllfu6EJ/kolektor_bmw_e36_m50
  5. Sprawdź jak wyglądają króćce w kolektorze ten od korowca i na końcu od regulatora ciśnienia paliwa.Są one wpinane w kolektor i uszczelnione origami u mnie problemem był ten drugi króciec latał luźno i oring był trafiony.Znajdują się one pod kolektorem od strony silnika zobaczysz je patrząc od góry pomiędzy żeberkami kolektora.
  6. Coś drogo ja wymieniając u siebie ściągałem oryginał bosha z Niemiec za 230 zł.
  7. Jak kolega pisze sprawdź regulator ciśnienia paliwa.Może gasnąć na wolnych bo jeśli regulator zdechł będzie miał zbyt niskie ciśnienie na wolnych obrotach.
  8. Zbierze ci się dużo nagaru ze spalonego oleju przy demontażu to co można się przeczyści reszta się wypali.Gorzej z katalizatorem który może się po prostu zatkać.W teorii nie powinno nic się stać ale jeździsz na własna odpowiedzialność bo nikt nie da ci gwarancji ze będzie wszystko ok.Takiego rodzaju usterki niewolno bagatelizować a poza tym szkoda kasy na olej oraz inni kierowcy na pewno nie będą zadowoleni jadać za tobą.
  9. Młody02

    M50B20 masa cewek

    Panowie szybkie pytanie czy czujnik wału z m50b20 vanos podejdzie do mnie na sprawdzenie? Oraz czy odpalę swój silnik na tamtym sterowniku?
  10. Ustaw jeszcze raz luz tylko trochę ciaśniej.Powodem tego są wyrobione dźwigienki zaworowe przy ustawianiu luzu luz w rzeczywistości jest większy niż taki jaki się ustawi.W takim wypadku trzeba ustawiać trochę na czuja jak już ktoś to robił nie ma problemu dla amatora może to być mały problem ale metodą prób i błędów powinno się udać :D Co do pary to normalka takich warunkach brak kata to potęguje nie ma co się martwić.Co do zapachu benzyny to może nie przepalać jeśli kable Wn oraz świece są już stare.
  11. Przy skręcaniu kołami to norma przy używaniu wyposażenia nie powinno się nic dziać muszą być spadki napięcia gdzieś lub zbyt duże opory. Jeśli pobór prądy jest zbyt duży i nie uciągnie tego alternator prąd pójdzie z akumulatora :!: Sprawdź klemy :!: główny przewód prądowy pod maską przy rozruszniku przy alternatorze oraz zasilanie komputera silnika oddzielny kabel czerwony wychodzący pod prawym zawiasem maski i wchodzący do skrzynki komputera.Jest tam taki mostek.Masa akumulatora i masy pod maską jest ich kilka.Jeśli cokolwiek ma złe połączenie lub jest zardzewiałe opór wzrasta i takie kwiatki się będą dziać.Może gdzieś być zwarcie lub przebicie.Same przypalone przekaźniki mogą powodować problem w zależności z czym masz trzeba się zastanowić i pozaglądać tu i tam.Jeśli nice nie pomaga i na oko jest ok to miernik w rękę i sprawdzać wszystko po kolei.
  12. Napięcie sprawdzałeś na jałowych z obciążeniem czy bez? Bo jeśli bez to mierz jeszcze raz poklei sprawdzając napięcie po włączeniu kolejnych odbiorników czy nie spada i tak aż włączysz wszystko co tylko możliwe.Jeśli spadnie masz odpowiedz jeśli nie to napięcie może być w porządku trzeba by sprawdzić pod obciążeniem ile daje amperów.Dodatkowo końcówki kabli czy nie są pordzewiałe i czy wszystko dobrze dokręcone.
  13. Młody02

    M50B20 masa cewek

    Jak miałem problem z benzyną czasem się dławił i dusił wtedy się to zdarzało też po tym błędzie sprawdzane było parę rzeczy wyszło lewe powietrze.Jak dawno tego nie określę ze 3 miesiące temu może trochę więcej. Cewki umyte dodatkowo wyczyściłem czujnik na wale i koło zębate. Dalej to samo przypuszczam że to będzie któryś z czujników już siadał tylko który? Mam jeszcze taki objaw że nie chce ostatnio palić na zimnym myślałem ze to wina niskiego poziomu paliwa ale zatankowałem i dalej to samo. Co dziwne na gazie zapali na benie nie czy komputer może odciąć pompę paliwa jak jest coś nie tak?
  14. Młody02

    M50B20 masa cewek

    Świece i fajki mają około 10-15tysiecy.Świece dobierałem pod gaz NGK tak jak kolega pisze jednoelektrodowe. Co do błędów był sprawdzany parę razy tyko wywalało błąd lambdy ale to wina gazu.Wcześniej zdarzało się to sporadycznie a ostatnio 8 na 10 odpaleń.Uszczelka pod pokrywą jest ok oleju nie ma w gniazdach. Spróbuję jeszcze wyjąć cewki i umyć z brudu i tłuszczu niektórym podobno to pomogło.
  15. Młody02

    M50B20 masa cewek

    Nie u mnie niema czujników spalania stukowego.Wezmę pod uwagę te cewkę posprawdzam czy to ona jest winna.W teorii po odpięciu jej i próbie odpalenia nie powinno strzelić jeśli to jej wina wiec to sprawdzę.Wczoraj sprawdzałem czy niema przebić na cewkach i fajkach ale wszystko jest porządku nic nie błyska.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.