skyy3
Zarejestrowani-
Postów
66 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
BMW Serie 3
było : E36 318i M43
- E46 316i N42
jest - E90 320i N46 2006 -
Lokalizacja
Rotterdam
Osiągnięcia skyy3
Współtwórca (5/14)
0
Reputacja
-
Witam i dzieki za odp. Ok rozumiem Tylko po wyjęciu hdd z navi nie było tam zworki , a ten - Zheino 2.5 Inch Pata Ide 44 Pins 128gb SSD ją ma Na angielskim forum ktos napisal aby koniecznie ją wyjąć,chyba przed montażem ssd do navi...no właśnie - chyba ;) stad moje pytanie .
-
Witam forumowiczów, Krótkie pytanie, czy zworkę ( jumper) na dysku SSD wyciagamy przed klonowaniem czy po, czyli przed montazem z powrotem w navi cic Moj ssd to - Zheino 2.5 Inch Pata Ide 44 Pins 128gb SSD Solid State Drive Pozdrawiam czekam na odp.
-
pewnie takie samo jak OEM aku :wink: tyle ze ten OEM działał 10 lat a nowe innej marki 3/4 lata :wink: :wink: i jeszce jedno Rivasi - w Polsce nikt nie chciał wziąść do skupu tego katalizatora :( - bo sie nie opłaca ,za mało tych metali szlachetnych -jakos tak tłumaczyli ) a kupiony OEM w servisie BMW Breeman wziął po wymianie stary bez gadania za przeszło 60 eur..... :)
-
Dziękuję za odpowiedzi :cool2: :cool2: . lukaszbmw90 - ok , doleje napewno :) , ale najpierw 0,5l i sprawdze stan :? .. ( choc nie daje mi spokoju dlaczego jest aż tak wielka róznica w tym wskazaniu poziomu oleju przez ten czujnik :cry: :?: :?: )
-
Kolejny wiec powód aby uniknąć problemów :nienie: i niespodzianek :shock: :shock: :shock: dlatego pisałem Ci wcześniej - montuj OEM :D ( choć wiadomo że cena jest :shock: wysoka )
-
Czyli rozumiem ze tylko wtedy jest wskazany faktyczny poziom ( na rozgrzanym silniku ,po 10-15km jak w ks serwis. ) ? Sposób wydaje sie najpewniejszy ,tylko problem z miejscem :( , ale da sie zrobic Jednak dalej pozostaje pytanie , co jest przyczyna takiego stany tzn.aż tak dużej róznicy ? ( wiadomo ze rozgrzany olej przykleja sie i zostaje jakis czas w silniku ,spływa jak silnik ostygnie-ale aż taka róznica? moze jakiś problem z układem? )
-
Witam serdecznie, Problem dotyczy dużej róznicy :shock: poziomu oleju . Rano po odpaleniu, gdy slinik pochodzi tyle ile konieczne do wskazania poziomu oleju na elektronicznej podziałce przy zegarach ( u mnie nie ma bagnetu-tylko elektroniczna kontrola :( ) pokazuje poziom MAX :!: . Po przejechaniu 30km - 40km (trasa ,spokojna jazda 110-120 km/h ) na parkingu pokazuje MINIMUM i info + 1 l :?: :?: . Co moze byc powodem aż takiej róznicy w poziomie oleju :?:
-
Witam - i chyba sam sobie odpowoedziałes :mrgreen: OEM ma dwie - i takiego szukaj i montuj
-
Witam ponownie , Odswieżę pytanie :lol: - dotyczące wymiany elektrozaworów w e90 320i n46b20,a mianowowicie: - czy przy uszkodzeniu jednego z dwóch elektorozaworów zalecana jest wymiana dwóch ? :?: - czy wymieniamy również komplet oringów ( na nowym elektrozaworze jest jeden - drugi trzeba dokupić osobno) ? :?: - czy potrzebne jest kodowanie ? :?: Pozdrawiam :D
-
W tej sytuacji , podejrzewam że tak (ale nie zawsze droższe = lepsze :norty: ) chyba lepiej jakby wypowiedział się Ktoś kto używa lub używał katalizator(y) BOSAL-a . Ja mam org. więc niepoprawne było by wprowadzać Cię być moze w bład :nienie: że ten jest OK. Co do BOSAL mogę napisac że wymieniałem wydech (wszystko co za katem) i nie narzekam :cool2: . Ale cena nie odbiegała zbytnio od OEM. ps. w Twoim opisie widać przebieg 135.000 :shock: hmm :? i juz padł kat :?: coś chyba nie tak z tym przebiegiem :wink:
-
Witam , jesli można coś doradzić ...nowy ,używany , zamiennik :?: -tak to bolączka wielu uzytkowników która tak naprawde spowodowana jest ceną częsci. Oszczędzić tu i tam ,a póżniej narzekac :o :cry: :cry2: na forum jaka to kiepską jakość BMW produkuje. Niektóre marki nie "trawia" zamienników :nienie: i nasze BMW niestety się do nich zalicza :wink: ( niektórzy sie z tym zgodzą ,inni nie - ja stwierdzam ten fakt z autopsji :wink: ) Napisałeś np 600zł :?: 199 funtów no tak -oszczędzisz ,ale gorzej jak za miesiąc ,pól roku problem powróci w tym samym miejscu lub innym...stracony czas,kasa,NERWY.. :mad2: . Dlatego proponuje Ci abys rozejrzał sie za orginałem Koszt duzy ok ( mnie kosztowal -niecałe 800eur ale minus znizka i zwrot starego =680 eur ) i masz spokój i pewność i wymarzone auto na ori - nie naszpikowane zamiennikami. BMW to BMW ,swoje kosztuje ..i tak juz zostanie. Ale mimo to i tak jest dla Nas The Best :!: :!: Ale wybór jest Twój . Pozdrawiam :cool2:
-
Wiesz może jaka jest "żywotność" katalizatora w tym modelu (e90 N46 320i) ? 160 tys km srednia (oficjalna dla wszystkich katow benzyna w E9X) trzyma tak do 200/220. I widać to sie zgadza i potwierdza w praktyce -mój wytrzymał prawie 200.000 km.
-
Witam, czasu jednak w Niedziele nie bylo -za to był dziś rano. Co zrobiłem : - jeszcze raz porządnie je "wykąpałem" w benzynie ekstrakcyjnej, porządnie sie wymoczyły - przedmuchałem sprężonym powietrzem (kompresor) - po zamontowaniu (odwrotnym) odczyt INPą Więc tak;błedy dalej nie powróciły , jeden screen który zamieścilem wcześniej - wartości prawie takie same - 56,20,było 55,50 więc skoro dalej jest w zakresie "na czerwonym" nie wrzucam go(może to jest ja napisał"sobon2000" są to wartości startowe) ,ale dodam ten : http://images77.fotosik.pl/802/85d815b2ff4f0c24med.jpg Nie widząc zmian po zamianie w montażu zrobiłem małą rundę autem i wydaje mi sie że auto jest troche żwawsze,nie wiele ale zawsze coś. Może to ponowne mycie i spręzone powietrze cos pomoglo. Czy Ktoś z forumowiczów na podstawie powyższego screen-a moze odpowiedziec czy to są prawidłowe wartości,lub w granicach normy :wink: :?:
-
Hmm :P :idea: właściwie bardzo dobry pomysł -muszę wiec jutro znaleść czas...
-
Gdyby tak było - nie było by tego tematu :| Naprawdę uwierz mi na słowo :wink: cieszył bym się jak by można je u mnie tak zamontować to pewnie nie pisał bym na forum. A tak może się komuś przyda. Na razie pozostaje jeszcze do wyjaśnienia czy muszę jednak ten jeden elektrozawor wymienić. :?: :?: Pomimo tego ze żaden błąd na Inpie nie powrócił,silnik pracuje równo bez efektów dźwiękowych (klekotu jak w dieslu) to wykres taki sam jak zamieściłem wyżej :|