Skocz do zawartości

vystelior

Zarejestrowani
  • Postów

    903
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    :))

Osiągnięcia vystelior

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. Dokonałeś słusznego wyboru. Wolnossące R6-ki BMW to dobre motory. Ja swoim 328I zrobiłem już ponad 100,000 km i jazda ciągle dostarcza frajdy.
  2. Ja mam E90 328i LCI, automat. 3,0 R6 233 KM. 0-100 km/h w idealnych warunkach zrobię w 6,8-7,0s (średnio jakieś 7,2-7,3s). 0-160 km/h robię w ~16,5s. Dla porównania 330I LCI 272 KM 0-100 km/h można zejść do ~6,5s, 0-160 km/h ~14-14,5s. Moja E90 też spala na krótkich dystansach w mieście około 14l i nie jest to nic dziwnego. Za to są wystarczająco dobre osiągi, genialny dźwięk , dobra kultura pracy, brak turbodziury, harmonijna praca silnika itp itd Coś za coś. Wiadomo 335i (nie mówiąc już o 340i) to to nie jest. Jednakowoż wolę wolnossącą, trzylitrową rzędową szóstkę BMW od turbodoładowanych R4, które jak się "przyciśnie" też żłopią po kilkanaście litrów na 100 km.
  3. Sądze, że E92 325XI nie zrobi 0-100 km/h szybciej niż w 7s. Jednak wziąć pod uwagę należy, że GT86 jest skrzynia manualna, więc bardzo dużo zależy od umiejętności kierowcy. Wiadomo o co chodzi. Odpowiedni start i zmiana biegów.
  4. Nie wiem, nie mam pojęcia. Nie interesowało mnie to. Było to 3 albo 4 lata temu. Pojawił się taki komunikat, poszperałem trochę w sieci. Znalazłem informację, że prawdopodobną przyczyną może być sonda lambda. Zasugerowałem to w jednym z ASO. Zdiagnozowali i potwierdzili, że to sonda lambda. Wymienili i wszystko ok. Autkiem zrobiłem już prawie ok 100 tys km. I było to 100 tys km frajdy z jazdy. Ogólnie to bardzo dobry silnik. Ps taki komunikat może się też pojawiać po zatankowaniu paliwa bardzo słabej jakości. Jednak skoro zalewałeś bak 100 oktanami to nie ten przypadek.
  5. Ja miałem taki komunikat. Przyczyną okazała się sonda lambda. Po wymianie wszystko ok.
  6. Nie tuning tylko możesz zamówić Ferrari z tzw lightening options fabrycznie. Są to zwyczajne opcje.
  7. To wtedy mówimy o sytuacji perfekcyjnego runa. 458 nie wystartowało idealnie z tego co widać na filmiku. Choć bezpiecznie można powiedzieć, że skoro ten egzemplarz M6 Competition robi 100-200 w 7-7,5s to w zasadzie jest tak szybki jak przeciętna Italia. Są Italie co robią 100-200 w ok 6,5s, ale to są egzemplarze z opcjami lekkimi. Generalnie ta M6 to prawdziwy potwór. Duże, bardzo wygodne, ciężkie coupe co w serii 100-200 robi w low 7s ? Kosmos.
  8. Chodziło mi o to żeby się nie zamykać na wersje amerykańskie 328i. Najczęściej uda się znaleźć w sieci zdjęcia jak dany egzemplarz był uszkodzony i o ile faktycznie zdecydowana większość ma przeszłość wypadkową to takich przysłowiowych składaków z kilku aut czy modeli po dachowaniu nie ma dużo. A już na pewno nie w przypadku E90. A trzeba mieć świadomość tego, że prawdziwe igły 330i - samochody realnie bezwypadkowe z przelotami poniżej 150 tys km trzymają cenę bardzo mocno zwłaszcza, że to prawdopodobnie ostatnia Trójka z mocną wolnossącą R6.
  9. 458 Italia 100-200 robi średnio w około 7s (tak podaje fabryka) i w sumie w tym przypadku to by się zgadzało. Chyba miałeś trochę lepszy start, ale Italia i tak odjechała trochę. Myślę, że w tym runie Ferrari zrobiło 100-200 gdzieś w 6,8-7,1s biorąc pod uwagę, że troszke lepiej wystartowałeś (a przynajmniej tak to wyglądało). M6 CP ma naprawdę imponujące osiągi, ale popatrzmy na Ferrari 458. Relatywnie nieduży silnik wolnossący V8 4,5 L a objeżdża takie potwory jak M6 CP, które objedzie w rolce bez najmniejszych problemów takie auta jak Mercedes SLS AMG, Audi R8 V10, Gallardo , Porsche 991 GT3 itp itd.
  10. Wersje europejskie też niełatwo znaleźć bezwypadkową a jak już to nawet roczniki 2006-7 kosztują ~ 15k Euro w DE (jak chcesz bezwypadek). A w PL takich aut jest bardzo mało. Nie wiem dlaczego 328i brzmi lepiej, ale brzmi naprawdę nieźle jak na normalne, cywilne, seryjne auto.
  11. @Waldek dzięki, że wrzuciłeś filmik z Italią. Fajna sprawa :cool2: . @Edoneil M6 Competition na papierze ma 575 KM czyli o 5 KM więcej niż Italia. A taka M6 w realu ma grubo ponad 600 KM i potężny moment obrotowy na dokładkę.
  12. Ja też polecam 328i. Mam E90 328I 2009r (3,0 R6 233 KM). Zrobiłem nim już ponad 80 tys km. Mam wersje z automatem, ale i tak osiągi i reakcja na gaz są bardzo dobre. Spalanie na trasie przy normalne jeździe około 7-8 l/100 km (oczywiście może być więcej, zależy jak się jedzie). Miasto - tu cudów nie ma co się spodziewać - zależnie od tego jak się jedzie i od natężenia ruchu - 12-16l/100 km. Nie ma co liczyć na to, że takim autem w zatłoczonym, zakorkowanym mieście zejdzie się do 12-13l. Wtedy minimum 14-15 l/100 km. Jeżdżąc w miare dynamicznie. Manualem pewnie uda się coś z tego urwać. Weź pod uwagę również fakt, że 328i świetnie brzmi (jeżeli zwracasz na to uwagę). Lepiej od 325i i 330i.
  13. Zobaczymy co się będzie działo w sobotę. Ponoć mogą paść wszelkie rekordy temperatury wszech czasów. W Warszawie, Wrocławiu, Rzeszowie, Krakowie może być apogeum. Dlaczego nie marzysz o takich autach...Pewnie za pare lat będziesz się woził F12 Speciale (-200 kg + 50 bhp) :wink: . Tak czy inaczej najnowszy model M6 to jest wóz ! Miałem okazję się ostatnio przejechać takim jako pasażer...I mój komentarz był taki : "nie wiedziałem, że może tak wciskać w fotel" :) .
  14. 991 Turbo S ? To jest wybór. Nie ma potężniejszego auta na ziemi poza 650S , Aventadorem SV i F12 (nie licząc > 0,5 mln $ cars). No i 488 GTB. Jednakowoż nowe M6 w tłumie ujdzie :lol: :norty: . Wolnossaki dostają teraz nieźle w pupe. U mnie dzisiaj w cieniu 35 stopni(Kraków) i mam wrażenie jakby z 3,0 R6 zostało 1,2 R3 :).
  15. Oooo a właśnie miałem zapytać jak tam M3 w okresie tych zdumiewających upałów... Gratulacje M6...To nigdy nie było, nie jest i nie będzie "zwykłe" auto...To w zasadzie jest superauto :cool2: . A powiedz co chciałeś wziąć ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.