Skocz do zawartości

karant

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 2006 520D

Osiągnięcia karant

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam, chętnie kupię moduł bluetooth z dobrej ręki. Nr jaki szukam 84109226711. Proszę o kontak jak ktoś ma i za jaką cenę? Sprawa pilna bo jadę 15 na wczasy.
  2. Niestety sterownik dopływu powietrza od zawieszenia padł i kaplica, ale kupiłem na allegro za 250zł z przesyłką i wszystko działa. Nie trzeba nic programować, wystarczy podłączyć i jest ok. Nie dajcie się naciągać. Mi gość powiedział za programowanie 300zł, jawnie chciał mnie naciągnąć. Jeszcze raz piszę, że tylko podłączasz i działa. Mało tego numery sterownika są inne niż miałem bo moduł jest nowszy. Jeśli chcesz profilaktycznie wyczyścić przód to można bez zdejmowania. Jeśli chodzi o tylne odpływy to trzeba uchylić podsufitkę. U mnie zapchała się rurka u samego dołu. Nawbijał się piach z wodą. Potraktowałem rurkę od góry kompresorem i takiego 2cm gluta wypluło :duh:
  3. Witam, dzisiaj się już naczytałem dlaczego mam problemy. A mianowicie wczoraj jak wracałem do domu zaczęły pokazywać mi się dziwne błędy różnych modułów raz ciśnienia w oponach, poziomowania auta raz całego systemu elektronicznego i raz były a raz znikały. Dowiedziałem się, że prawdopodobnie zalała je woda. Teraz moje pytanie, czy jak tak zaczęły głupieć te moduły to znaczy, że już z nimi koniec, śmietnik, czy da się je jeszcze uratować. Dzisiaj samochód zostawiłem w domu i nie jeżdżę. Wieczorem chcę wyjąć koło i chociaż osuszyć je trochę, ale czy to pomoże?
  4. karant

    E61 - woda w bagażniku

    Witam, torxy już namierzyłem są one na prowadnicy rolety bagażnika, ale gdzie są te dwie śrubki 8mm i czy jak zdejmę plastik ze słupka to nie muszę nic odkręcać z podsufitki tylko pociągnąć? Ok, już sobie poradziłem. Co do opisu dostania się do rurki to dodam jeszcze, że trzeba odkręcić uchwyt do przegrody, czyli siatki. On trzyma podsufitkę i w łatwy sposób można połamać.
  5. To była metafora. Fakt jest taki, że to obciach brak autostrady, która była pół roku temu skończona.
  6. Wgrałem, lata i prawie jest ok. Niestety nie widzę różnic między 2012 a tą. Myślałem, że jak już mamy te trzy autostrady w Polsce to Niemcy ten fakt zauważą. Niestety nie. Obwodnica Warszawy S8 kończy się tam gdzie wcześniej a autostrady A2 do Poznania jak nie było tak nie ma. Wielka lipa dla inżynierów z BMW :mad2:
  7. karant

    servicemile w Konstancinie

    Jasne jest to, że turbosprężarek ze zmienną geometrią się nie generuje. Czy się kupi regenerowane za 900 czy za 2000 zł to jest loteria albo się uda albo nie!!! W przypadku Twoich znajomych to może czysty fart. Tak czy inaczej w serwisie klasy servicemile nie powinni proponować regeneracji. Mało tego powiedzieli, że oleju nie trzeba wymieniać tylko przefiltrują. To też według Ciebie normalna sprawa?
  8. karant

    servicemile w Konstancinie

    A ja w 100% odradzam. Miałem wymienić turbo w e60 i byłem dogadany a tu nagle telefon, że będzie 200zł drożej. Powiedziałem, że rezygnuję to właściciel młodszy zaczął mnie namawiać na regenerowane za 2tysie mniej ale dla niego lepiej po kwotę kszyknął 1800zł +vat. Z choinki się urwał bo regenerowane kupię za 900zł brutto. A tak naprawdę to nie powinien taki serwis namawiać na regenerację bo wszyscy wiedzą, że to loteria i nie powinno się ich regenerować. Jeszcze było kilka gwiazdek z tym serwisem ale już nie chce mi się opisywać. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. Ok, przeczytałem i wiem, że mogę je wywalić. Ale czy nie będzie to źle wpływało na filt cząsteczek? Czy zna ktoś serwis w Warszawie, który to dobrze umie zrobić?
  10. ale po coś są te klapki w kolektorze? można je tak sobie wyrzucić? Na nową turbinę zaczynam zbierać, idą Święta i pod kościół pójdę to szybko nazbieram :cool2: :twisted: :cool2:
  11. O luzach mi nic nie mówili, samochód jedzie ok, przyśpiesza jak ta lala. Dymić raczej nie będzie, mam filtr cząsteczek. Ogółem dla mnie wszystko jest ok. Jakby nie serwis to w ogóle bym nie przejmowałsię sprężarką. Mam przebieg 178tyś i tu się właśnie zastanawiam, czy to po prostu nie czas? Co do regenerowanej to gość mówił mi, że używają najlepszych maszyn do wyważaniach i wszystko na nowiutkich częściach. Regeneruje moją a nie wstawia innej. Daje gwarancję na 12 miesięcy. Nowa jednak jest dość droga bo mówią mi, że ok 200tyś będę musiał wymienić kolektor dolotowy. Co prawda powiedzieli mi, że nie ma żadnych wycieków z mocować klapek i nie muszę się tym jak na razie przejmować. Tak naprawdę to nie wiem co mam robić. A może ktoś regenerował i jest zadowolony ? :mad2:
  12. Witam, dołączę się to tematu. Bmw E61 2L 163 koników rok 2006. Na ostatnim serwisie w ASO powiedzieli mi, że turbina zbliża się do wymiany, bo jest lekki przeciek i łopatki ponadcinane. Auto na razie jeździ ok. Moje pytanie, czy ktoś już regenerował turbinę w Warszawie i może polecić jakiś serwis godny uwagi. Chciałbym aby wszystko było w jednym miejscu (wymiana i regeneracja). Proszę o info.
  13. a ma wszystko ściągnięte, ale do tej pory nie mam jasnej odpowiedzi jak wyznaczyć drogę z Polski do Chorwacji i nie musieć zatrzymywać się i kombinować ze zmianą płyt i czekaniem. Jak to można zrobić w najmniej bolesny sposób?
  14. to znaczy, że mnie oszukują. Powiedzieli, że jest to oddzielny kabel a za wiązki już raz kasę wzieli i właśnie też skarżyłem się na nie działanie szyby. No to ja do nich jutro pojadę :mad2: Dzięki wielkie za rozjaśnienie tematu.
  15. Ok, przełączyłem się na firefoxa i już działa, ale wydaje mi się, że mnie to trochę przerasta. Schematy ok ale gdzie ja mam jej szukać jak oni twierdzą że te wiązki wszystkie oni naprawili a teraz złamała się masa, jakiś gruby kabel, który idzie oddzielnie tylko do szyby ogrzewanej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.