Skocz do zawartości

poltor

Zarejestrowani
  • Postów

    246
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325i N53 wcześniej E36 328.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia poltor

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. śruby do regulacji pochylenia koła tył odwierciłem wiertłem 10mm po dwa otwory przez tuleję gumowo stalową oczywiści sruby oraz tuleje nowe.
  2. Nie 215 a 218 ale to było przed wymianą kolektora oraz sterownika teraz jest 250KM wiem co mam.
  3. To faktycznie żre dużo ja mam n53 325i co prawda wolno ssący ale też ma 250 KM no i zużycie paliwa prawie o połowę mniejsze coś ta turbina założona mało profesjonalnie
  4. Miałem problem z tarczami przerabiałem ATE ,TEKSTAR, jakieś niemarkowe zawsze lipa, ostatnio kupiłem polskie nie podam nazwy nie robię reklamy, ale tarcze spisują się świetnie moje tarcze mają rozmiar 312mm.
  5. Wygląda na całkowicie zużyte koło dwumasowe , ale to musi mieć co najmiej 400 000tyś km przebiegu i jeszcze na oryginalnym sprzęgle
  6. Obstawiłem poduszkę silnika wiedziałem że silnik obija jakąś częścią o nadwozie , ale OK.
  7. Szukacie problemów na siłę producent zaleca stosować olej 5w-30 Castrol i taki stosować tak jak inne płyny eksploatacyjne zalecane przez producenta .
  8. O.K może zle to napisałem ''wykodowac'' coś tam w programie namieszali ale chodził bardzo dobrze tylko spalanie trochę wyższe, mimo wszystko najlepiej chodzi na sprawnym katalizatorze NOX. Polecam tak zrobić .
  9. bez diagnostyki komputerowej nic nie zrobisz ,ale błąd NOX to zdecydowanie zła informacja to trzeba wykodować albo zakup w BIMMER.
  10. czyli samodzielnie programem INPa nie da rady?
  11. czujnik poziomu oleju sprawny na sto procent , błędów żadnych pewnie masz rację z tym sterownikiem tym bardziej że na liczniku ponad pół miliona kilometrów, tylko jak zrobić refresh oprogramowania?
  12. po wymianie oleju nie można wykasować inspekcji oleju nie działa z poziomu zegarów oraz poprzez program diagnostyczny INPa może ktoś przerabial ten problem, nic nie moge znależć na forum.
  13. poltor

    Rozrząd N53

    Feel co ty nie kumasz informację o momencie dokręcenia śruby wału umieściłem dwa miesiące po wymianie rozrządu gdzie tu matactwo coś nie kumaty jesteś :idea:
  14. poltor

    Rozrząd N53

    Poprawka jeżeli chodzi o moment dokręcania sruby centralnej wału korbowego nie 50N m a 100Nm i nie 2 razy po 90 stopni , ale jeden raz 250 stopni - naprawdę mocno.
  15. Co to znaczy - z wydechu leci nadmiar powietrza -? natomiast jeżeli z wlewu oleju mocno dmucha to może być uszkodzona odma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.