Skocz do zawartości

marooooo

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BYŁO E46 318 ,E60 525D JEST F10 520D M SPORT,AUTO odebrane 1- 9-2012

Osiągnięcia marooooo

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, Tak sobie czytam i przypomniałem sobie jak testowałem "piątki" przed zakupem mojej obecnej, jedno jest pewne od chwili gdy te auta opuscily fabryke nie zaznały spokojnej jazdy. Dostałem kluczyk od sprzedawcy i heja , gaz do podłogi , krótko mówiac trzeba sprawdzic ile to potrafi.... I tak po kilkunastu klientach i jazdach probnych salon wystawia auto jako "premium selection" w polsce , w UK demonstrator lub "ex managment". Problem w tym ze te auta sa katowane od pierwszego kilometra , głownie na jazdach próbnych. Zazwyczaj te auta sa dobrze wyposarzone aby zaprezentowac potencjalnemu kupujacemu wszystkie bajery i po to aby tymi bajerami otumanic przyszlego nabywce tego egzemplarza. Na moim przykładzie, miałem oferte zakupu auta którym miałem jazde próbną , sprzedawca zapewniał ze autem jezdzi kierownik salonu i dali mi sie przejechac tylko dlatego ze było podobne do mojego modelu z konfiguratora. Jak dla mnie to wole calkiem nowe robione pod mój gust ,niz napakowane wszystkim co mozliwe i "dotartym silnikiem" Pozdrawiam.
  2. Może to były silniki benzynowe...... :D , a tak pozatym to w e60 od 2005 roku każda jedna ma dpf, chyba że go sam wywalisz . W moim przypadku na fakturze dpf jest jako opcja standard .
  3. Witam , Panowie dziś bardzo się śpieszyłem do domu ( noga w podłodze ) i w trybie DS silnik na biegu 1 i 2 kręci do 5000 rpm :shock: , dodam ze skrzynia w trybie D tylko do 4500rpm. Przyznam ze jak mam auto to z trybu DS korzystałem kilkanascie razy i dopiero teraz zwróciłem uwage :duh: , zazwyczaj korzystałem z manualnej zmiany biegów. Czy ktoś z Was ma tak samo?? Ukryte menu pokazuje max rpm 4600, a rzeczywiście kręci do 5000 rpm czy to jest normalne? Auto 2 lata temu miało wgrany soft przez serwis od nowszego modelu i jak twierdzi serwis po tym zabiegu moc mogła lekko wzrosnąc. Jak dla mnie auto kula sie bardzo dobrze :D . Czy jest to bezpieczne , bo szczerze dopiero teraz zwróciłem uwage na obroty jakie wchodzi silnik. Dzięki za odpowiedż.
  4. Ale tam panowie , podejśc trzeba do lokalnej redakcji i opisac zdarzenie dokładnie w prasie, jeżeli auto przebywa w warsztacie prasa sie tym zajmie zadając pare niewygodnych pytań do ciecia serwisu i po sprawie. Auto bedzie naprawione i przepraszac będą. :cool2: Osobiście poszedł bym do adwokata i wrócił na drugi dzień z prawnikiem , dałbym sprawe w ręce adwokata, auto w takim stanie jakim opisałeś było by dowodem w sprawie....serwis zaraz by naprawił bez kosztów abyś cicho siedział. Serwis ma przegrane w sądzie na całej lini , a dlatego ze przyjmując auto na warsztat musza na piśmie poinformowac o usterkach typu nieposkładana tapicerka lub awaria elektroniki. Ty dałeś im fure w dobrym stanie i oni auto przyjeli , wiec musza naprawic na wlasny koszt. Na moim przykladzie ( nie BMW)-oddalem do serwisu na wymiane oleju ,ciec mechanik brudnymi łapami dotykał maske i błotnik , auto po naprawie gotowe do odbioru umyte - niby , a tu zonk paluchy na blotniku i na masce . Poszedłem do recepcji i oznajmiłem ze mają umyc auto bo takiego nie odbieram. Okazało sie że ciec maczał łapy ( rękawiczki) w jakimś rozpuszczalniku i z tym smarem przykleił sie do gabloty. Na koniec pomalowali auto i przepraszali. powodzenia
  5. Hej, To nie jest normalne moim 255 km/h :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Może miałes pod górke. W moim nawigacja tom tom po 230km/h straciła orientacje i szukała nowej drogi :D . Ustawiłem limit w kompie i było ding na 255km. Pozd. Ps e61 chyba jest troche cięższe.
  6. Hej, Ja posiadam M zawieszenie wraz z kompletem ROF i zwykłych rozmiar to 245x40x18 i jak na zwykłych biore zakręty bardzo szybko to czuc różnice na niekorzyśc zwykłych opon. O tyle dobre sa zwykłe ze do spokojnej jazdy bedą ok i dobrze tłumią nierówności.Do szybkiej run flaty biją na łeb zwykłe pod względem stabilności w zakrętach i na prostej . Może kup sobie fajne 17 cali koła i bedziesz miał spokój. Wymiana zawieszenia chyba też kosztuje sporo kasy ( ori) , po co zmieniac zawieszenie?? Rozumiem komfort to podstawa ale przy tym aucie to raczej karzdy chce miec M pakiet wraz z zawieszeniem. Miałem okazje polatac E60 ze zwykłym zawieszeniem i powiem ci że może na krótką mete to fajnie płynie ( jak dla mnie), ale po czasie to wyginała sie na każda strone jak polonez. :mrgreen: co męczyło mnie strasznie przeważnie w zakretach i hamowaniu nie wspomne o manewrach awaryjnych.
  7. http://www.autoscaners.ru/data/launch/launch_x431_detector.pdf dla tych co znają angielski
  8. Hej, ja posiadam NOKIANY zimówki w rozmiarze 245 40 18 , 2 sezony sprawowały sie rewelacyjnie i wytrzymają trzeci , na lato nosze sie z zakupem NOKIANÓW albo TOYO . Nokiany dobrze sprawują sie na tylnej osi , trakcja jest bardzo dobra i wytrzymują długo. Na ytubie znalazłem info ze ludzie zakładają je do BMW właśnie z tego względu. Sprawdz Toyo http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=38973932.110.14371&typ=R-220370&ranzahl=4&Breite=225&Herst=Toyo&Quer=50&Felge=17&Speed=H&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=110&sowigan=So Kolega ma takie same w porszawie i mi tez je poleca. Pozdrawiam
  9. Hej , to jest tak jak z butami , mozna wygłądac ja wieśniak albo jak cwaniak. Wybór zależy od ciebie :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:
  10. Człowieku nie o krytyke chodzi ale zanim coś napiszesz to pomyśl dwa razy to nie boli. To forum czytają polacy na całym swiecie i też w UK , podając swój numer tablic powodujesz dodatkowe zagrożenie na drodze, np. mijam się zTobą na drodze i wpadam w furie śmiechu , przez którą powoduje wypadek. Inni mogą wytykac Cie palcami i też potencjalni klienci Twojej firmy mogą to przeczytac , co w konsekwencji doprowadzi do upadlości Twojej firmy. Do admina- sorry ale nie moglem sie powstrzymac
  11. Hej, jak to czytam to oczom własnym nie wierze,"dziadowski asfalt"??? :shock: skąd kolego takie wnioski? Tu w UK małe miejscowości i wsie mają lepsze drogi (włącznie z asfaltem :!: ) jak w PL nowoczesne autostrady. Troche po UK śmigam i napewno asfalt to jest ok nawet i mokry. Auto którym próbowałeś popełnic samobójstwo miało pewnie opony firmy "summers" które nie nadają sie nawet na blokady rolnicze :mrgreen: a w uk ludzie ze względów oszczędnościowych zakładają takie nawet do bmw gdzie sam byłem ofiarą takiej sytuacji po zakupie poprzedniej E46. Poz
  12. Sugeruje poczytanie instrukcji obsługi , jest tam jasno opisane do czego i jak stosowac "p" "R""N"i "D".
  13. Witam, Dzieki za podpowiedz , ale obeszło sie bez wyciągania gratów. Mianowicie , zdemontowałem ramke otaczająca klamke podłokietnika, potem trzeba jednocześnie nacisnąc klamke i mocniej (tylko z wyczuciem) szarpnąc w kierunku przedniej szyby. Po tym zabiegu odginamy blaszke ( bardzo sprężysta) i wyciągamy klamke. Widzimy zapadke którą trzeba pchnąc palcem i gotowe. Składamy kolejno od końca. Powód zablokowanego podłokietnika???...... kawałek plastiku , myśle że pochodzi z kinder niespodzianki umieszczony we wnęce zatrzasku przez moja córke :D . Pozdrawiam.
  14. Jak dudni to niedobrze :) od dudnienia są inne głosniki, sub ma tylko wypełniać najniższymi częstoliwościami, których niestety nie uzyskasz podłączając sie do tylnych głosników. Mocne i dobrze skonfigurowane subwoofery działają tak że przy dużej glosności np. na swiatłach wśród wielu samochodów wszyscy dookoła czują bas, ale nie można zlokalizować jego żródła, a jak dudni to od razu wiadomo skąd :) Podsumowując nie ma siły żeby przy dobrej instalacji nie było słychać w środku auta Tylko profesionalna instalacja subwofera w bagażniku załatwia sprawe wraz ze specjalnymi otworami w tylnej pułce przez które przedostaje sie powietrze wraz z dzwiękiem. Bez tego bedzie słaby efekt. Do swojej e46 kupiłem subwoofer aktywny ze wzmacniaczem za ponad 1000 zl plus radio ALPINE za ponad drugie tyle i kasa w błoto wywalona, efekt w srodku mizerny bo bagażnik bardzo wyciszony( brak dzielonych oparc ). Owszem bas był bardzo głęboki i dynamiczny ale tylko po otwarciu klapy. A z otwartą klapą bagażnika to wiocha jeździc. W E60 sedan jest tak samo w przypadku braku dzielonych kanap nie ma sensu montowac. Chyba że mamy do wydania pare ładnych tysięcy złotych na totalną przebudowe bagażnika. Przy standardowym nagłośnieniu proponuje oddac auto do warsztatu co zajmuje się nagłosnieniem samochodowym i zapytac o maty wygłuszające , które są montowane w drzwiach , poprawia to efekt dzwieku w srodku wraz z basem. Można pokusic sie o wymiane głośników w drzwiach i to już powinno zadowolic średniowymagających , koszt porównywalny do zakupu dobrego basogrzmota :lol: a w efekcie mamy estetyke oraz miejsce w bagażniku. Pozdrawiam.
  15. Hej, U mnie było tak samo a mianowicie jedna tulej(pływająca) trzeszczala a druga nie , po ogledzinach obie wylądowaly na złomie. serwis zaleca wymiane dwóch , bo zazwyczaj padają jedna po drógiej. W moim przypadku auto w zakretach wynosilo tylem zbyt mocno a lampka kontroli trakcji pojawiała sie na najmniejszych dziurach. Koła też były dziwnie pochylone a po wymianie całkiem inaczej. Obowiązkowo geometria kół do ustawienia po wymianie i jest git. Czy ustawiałeś geometrie po wymianie tych tuleji??? Może to byc przyczyną albo druga siedzi tylko że nie skrzypi. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.