Skocz do zawartości

Dexter87

Zarejestrowani
  • Postów

    392
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Dexter87

  • Urodziny 25.12.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E36 328i e46 320d 330d e39 530d e39 540i e60 530f obecnie F10 530D 258KM
  • Lokalizacja
    Ostrowiec Świętokrzyski

Osiągnięcia Dexter87

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Witam, czy ktoś może wie kiedy przyjdą do serwisów te nieszczęsne chłodniczki? Moje F10 już 4 tydzień stoi w serwisie w Kielcach, porażka.
  2. Witam, moje auto już po sprawdzeniu w serwisie BMW ZK MOTORS W Kielcach co trwało 3 godziny. Chłodniczka do wymiany,autem do domu już mnie nie puścili. Czas oczekiwanie na część? 2-4 tygodnie sami nie wiedzą, brak auta,brak również zastępczego ;/ auto nie zarejestrowanie w PL więc samochód zastępczy sie nie należy. Auto zastępcze mogę dostać dopiero po 14 dniach na koszt BMW. :nienie:
  3. Witam, prosiłbym bardzo o sprawdzenie również mojego vinu C585373. Z góry dziękuję.
  4. Wszystkie wtryski rozebranie wyczyszczone ustawione, + zawór i wymiana.
  5. Za całość zapłaciłem 1600zł.
  6. Tak dla potomnych.Dwa wtryski były uwalone + regulator ciśnienia pompy cr.
  7. A co ma odma do skaczących obrotów? auto jak sie rozgrzeje to obroty tak skaczą że aż sama gaśnie.
  8. Witam, problem polega na skaczących obrotach gdy silnik jest nagrzany. Czasami lekko falują czasami tak skaczą aż silnik potrafi zgasnąć. Silnik 3.0 184 km z automatem 2000 rok. Byłem na diagnostyce,nie ma żadnych błędów. Jedynie 6 wtrysk lekko odstają parametry od pozostałych.
  9. Wtryski oddałem do sprawdzenia i nie leją. Zostaje turbina do sprawdzenia.
  10. Sprawdzałem luzy góra duł jest nie wielki, osiowy jest troszkę większy ale bez tragedii. Oleju nadal nie ubywa. Jak jezdze spokojne to zero dymu jak dam po gazie to jest szaro bardziej niebieski dym z rury w dużych ilościach. Chodzi mi tylko o poprawną diagnozę, bo u mnie w mieście mechanicy sa poniżej krytyki (wymieniali by na tyle długo aż by trafili na prawdziwą usterkę).A i na czarno praktycznie nie kopci. A jak już za kopci to w małych ilościach.
  11. Ok to zabieram się za turbinę. Po prostu nie chce pchać kasy nie w tą dziurę co trzeba. Program tez wgram seryjny i zobaczymy Co sie będzie działo.
  12. Program robił TC z forum. Program wydawał mi się ok (Po przednio robili mi w e46 330d i nic złego sie nie działo). Teraz byłem sie przejechać auto dostało w dupę i zasłona dymna za mną,na niebiesko nawet na wolnych obrotach kopci,zrobiłem fotkę. Chyba turbina pada ale moc ma nadal. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25c06e0d8bd104ad.html
  13. Sprawdziłem korekcje wtrysków: 1 cylinder. -0.9 2 +1.0 3 -1.5 4 +2.3 5 -2.5 6 +1.5 Mam sie szykować na wymianę wtrysków czy szukać innej przyczyny kopcenia?
  14. Szukałem i nic podobnego nie znalazłem. Otóż od pewnego czasu auto zaczyna kopcić na szaro niebieski kolor, na postoju jak i podczas jazdy. Kopcenie jest bardzo duże wręcz z rury wydechowej wydobywają sie obłoki dymu!. Płynu nie ubywa, oleju tez nie zaobserwowałem jakiegoś drastycznego spadku. Objawy występują tylko na zimnym silniku, gdy sie rozgrzeje kopcenie ustępuje. Auto z 2004 roku dpf wywalony i wgrany program. Ma ktoś pomysł co to może być?wtryski?turbo? Dodam ze auto chodzi równiutko, nie hałasuję, odpala na dotyk.
  15. Mój wykres po chipie u TC. Jestem zadowolony puki co ;) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6bf5e0c791066de.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.