Skocz do zawartości

BartekE92

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest e92 320dA `07
    Była e36 316i compact :)

Osiągnięcia BartekE92

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jestem po kliku dniach testowania mapy i uważam, że naprawdę warto kupić mapę 2012. Przybyło sporo miejsc które widzi nawigacja np. Gliwice - węzeł sośnica Autostrada A1 do Gliwice Rybnik (do Bytomia jeszcze nie ma) Katowice - węzeł Murckowska Siewierz - obwodnica Siewierza. Ktoś sprawdzał jak jest z obwodnicą Kielc i odcinek w stronę Radomia (Skarżysko Kamienna, Suchedniów) ? Płyty wkładałem w kolejności DVD1 potem wyłączyłem zapłon i w moim aucie (e92) trzeba dwa razy nacisnąć zamkniecie drzwi aby przyspieszyć moment odczytu DVD. Słychać jak napęd przez około 1 min pracuje potem cisza i to chyba wystarczy... Potem włączyłem zapłon i włożyłem DVD nr 3 i znów wyłączyłem zapłon i domknąłem drzwi :). Na początku były problemy z odczytem DVD (nagrałem na TDK) podczas ustalania obeznej pozycji, ale po nocy spędzonej na parkingu zaczęło działać. Pozdrawiam
  2. CZESC ! Daje cynk bo znalazłem oryginalną dokładkę zderzaka na allegro, za fajne pieniądze :) http://allegro.pl/bmw-3-e92-e93-05-10-spoilery-zderzaka-i2006837833.html Ja mam już z laminatu więc demontował nie będę. Może komuś się przyda. Pozdrawiam
  3. O ale szybko odpisujecie ;) A wie ktoś jakie jest procentowe pokrycie mapy 2012 ? Pozdro
  4. Witam Aktualnie mam używam mapy 2010, ponieważ ma ona około 90% pokrycia (z tego co pamiętam to chyba 93%). Rok temu jak wyszła mapa 2011 i według tabelki miała pokrycie 22%, a na forum padały informacje że jest to pokrycie wystarczające Helmutowi na przejazd przez Polskę do Rosji odpuściłem ściąganie wersji 2011. Jak wygląda pokrycie wersji w 2012 ? Czy warto ściągać ? Pozdro
  5. Witam Ja kupiłem auto z przebiegiem ok 142tys km i przy około 165tys pękł rozrząd - obstawiam że jak kupiłem to już klekotało. Teram mam 181tyś na budziku, czyli około 15 tys na nowym/uzywanym silniku. Działa bez zarzutu... Pozdro
  6. I gotowe! Masa roboty przy spasowaniu i przyklejeniu tego laminatu. Cała operacja zawierała: demontaż i montaż zderzaka, przyklejenie dokładki, uzupełnienie ubytków w laminacie, doszlifowanie miejsc gdzie laminatu było za dużo, pomalowanie lakierem bazowym dokładki oraz ścieniowanie zderzaka, pomalowanie całości lakierem bezbarwnym. Oto efekt: http://images43.fotosik.pl/845/205e45be2ab1401cm.jpg Poniżej miejsca w których widać, że kopia dokładki z laminatu jest grubsza od orygianału. http://images43.fotosik.pl/845/1e5d408f37934cc6med.jpg ps. Cała przyjemność kosztowała mnie: 145zł dokładka z przesyłką 500zł malowanie ps. Nie doczekałem się foli w czarnym macie do oklejenia grilla i założyłem nerki bez modyfikacji. Czy uda mi się zdemontować nerki bez demontażu zderzaka ?
  7. Witam Kupiłem parę miesięcy temu dokładkę AREO PACK do E92. Dorobiłem już lakier, a teraz szukam lakiernika który mi to polakieruje i przyklei do auta. Chcę żeby zrobił to ktoś profesjonalnie bo sam laminat nie jest idealny, ale uważam, że jeżeli lakiernik to wyszpachluje, dobrze doszlifuje, zagruntuje i dobrze polakieruje to będzie to przyzwoicie wyglądać. Czy znacie kogoś na terenie śląska kto ma doświadczenie w lakierowaniu laminatu, taka zaufana osoba, która przyłoży się do roboty a nie będzie kombinowała jak tu najszybciej zarobić...? Pozdrawiam
  8. Witaj Ja montowałem, kilka dni temu boxa do swojej e92 320dA tez mam auto z rynku belgijskiego - silnik n47 ale moc 163ps. Boxa stroiłem samodzielnie (jazda na autostradzie i podgląd parametrów pracy silnika OBD + sonda AFR), do pewnego momentu auto fajnie zwiększa moc, jednak po przekroczeniu pewnej granicy pojawiały się podobne objawy. Przy 1,8 - 2,4tyś obrotów lekkie drżenie (mrowienie) pochodzące z silnika + dźwiek przypominający stuk metalu (spalanie stukowe, a może skrzynia). Oczywiście udało mi się dojść do parametrów przy których nie ma wibracji. Przejechałem już 1,5kkm i nic się nie dzieje. Jakie parametry uzyskało autko po modzie a jakie były parametry przez modem? Pozdrawiam
  9. Dwie dniówki i motor przełożony. 1 dzień. od godziny 12 do 16 - silnik oraz skrzynia biegów (automat) wyciągnięte z auta - diagnoza zerwany rozrząd 2 dzień poniedzialek od 8 do 16 włożenie nowego silnika + przełożenie wymienionego wyżej osprzętu (turbinkę mam od tego nowego silnika ale stara byla zregenerowana 12tyś temu wiec zostaje na zapas ;) ) oraz próba odpalenia. No i dzisiaj wtorek od 8 do 12 z czego 2godziny zeszły na poszukiwanie przyczyny braku ciśnienia na listwie rail, tutaj właśnie wyszło że listwa w nowym silniku ma inna charakterystykę czujnika ciśnienia. Około godziny 10 silnik odpalił a o 12 auto było gotowe do wyjazdu :). Całą pracę wykonał jeden mechanik + pomoc innych mechaników przy przenoszeniu silnika. Jutro jeszcze podjadę na serwis klimy. Jestem mocno powiązany z branżą, stąd moja bliska współpraca przy naprawie autka. Jakby ktoś ze śląska chciał robić taką przekładkę to dam namiary na warsztat. Pozdrawiam ps. Odnośnie szarpania podczas ruszania - jeździlem dzisiaj trochę po mieście i nie szarpnął ani raz, sądzę więc że poszarpywanie może rownież występować przy skrzni automatycznej jeśli pojawia się poruszany w tym wątku problem.
  10. Witam Auto naprawione. Łączny koszt naprawy do którego zaliczał się: - nowy silnik (z drugiej polowy 2009roku z niewielkim przebiegiem) - olej do przepłukania silnika + filtr (zrobię na nim około 500km) - olej silnikowy + filtr - robocizna wyniósł około 5800zł. Nowy silniczek chodzi jak marzenie i dopiero teraz wiem jak ten silnik powinien pracować. Ps. Zadałem pytanie odnośnie kodowania wtrysków itp. I jako, że komuś wcześniej czy później przytrafi się podobna awaria i będzie wymieniał motor, to napiszę jakie są różnice w osprzęcie w silniku z 07.2007 a 06.2009: - EGR wogóle jest inaczej sterowany więc trzeba przełożyć ze starego silnika - Listwa wtryskowa RAIL - czujnik cisnienia RAIL (sterownik pokazuje 450bar na włączonym zapłonie, a na starej listwie - prawidłowo 0bar) Pozostały osprzęt jest identyczny lub na tyle podobny że nie trzeba go wymieniać. Pozdrawiam
  11. Auto kupiłem w sierpniu z przebiegiem 142 tyś km i z tego co pamiętam od początku coś hałasowało pod maską, ale podjechałem na warsztat pokazać to chłopakom i stwierdzili (po zrzuceniu paska od osprzętu), że to rolka. Po wymianie rolki trochę jakby ucichło ale do końca nie jestem przekonany. Potem już było słychać takie poklepywanie, którego częstotliwość narastała wraz z prędkością obrotową silnika.Co do szarpnięć skrzyni biegów o których tutaj piszecie, to ja mam automata i często zdarzalo się że szarpnął podaczas ruszania ze świateł i raczej to szarpanie zdarzało się coraz częściej. Przy 164tys nastąpił kres, silnika nie opłaca się remontować, bo za 4-6tyś można dostać roczny silnik z całym osprzętem. Czy jak wrzucę nowy silnik, to czy poza zakodowaniem wtrysków będę musiał kodować pompę wtryskową (co z immo)? Pozdro
  12. Witam Miałem ten sam problem z silnikiem n47 w e92 z 2007 z przebiegiem 164tyś km. Ponad tydzień temu zaniepokoiło mnie narastające stukanie czegoś w silniku i znalazłem ten post i jeszcze kilka innych na tym forum, które wskazywały na problem z łańcuszkiem rozrządu. Dosłownie trzy dni po odwiedzinach tego forum podczas przyspieszania auto zgasło i już nie odpaliło. Tak wygląda zerwany łańcuszek rozrządu oraz zębatka na wale silnika w moim aucie. http://images49.fotosik.pl/644/32286be47f07889dm.jpg http://images49.fotosik.pl/644/1280354044be62cam.jpg. Kupiłem już używany silnik z drugiej połowy 2009 roku, czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy silnik n47 z tego rocznika ma już poprawiony rozrząd? Według realoem.com od kwietnia 2009 te silniki maja inny łańcuszek, ale czy problem z tajemniczym "stukaniem" został w tym roczniku rozwiązany? Pozdrawiam BartekE92 ps. Jestem tutaj nowy i już wkrótce uzupełnię profil.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.