siwek330
Zarejestrowani-
Postów
125 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia siwek330
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
Kucharz456 obserwuje zawartość siwek330
-
Mam e60 530d w automacie ponad 2 lata. Koszty? - olej, filtry, klocki przód, płyn hamulcowy - ok 1000zł - konwerter skrzyni (olej, programowanie itp) + kolektor + łącznik elastyczyny - faktura prawie 6000zł - kilka elementów zawieszenia + klocki tył - 3000zł - przepływomierz - 750zł - maglownica (regeneracja) + paski, napinacze, odma, filtry - ok 1200zł Do tego wiadamo jeszcze opony, serwis klimy, żarniki xenon, mapy, kolejne wymiany olejow, filtrów, aku, itp itd..
-
Model: E60 Silnik: 3.0da/seria Przebieg: 323000km Styl jazdy: MIESZANY Użytkowanie: 60% MIASTO 40% TRASA Zużycie bieżące na l/1000km: do 100ml DPF: NIE Przebieg rocznie: OK 15/20tys Dotychczas zalewana Castrolem EDGE 5w40 Warto zmieniać na inny? Jak tak to jaki byłby odpowiedni przy tym przebiegu? Jeżeli mógłby ktoś podpowiedzieć jeszcze czy warto zastosować płukankę silnika i ewentualnie jaką? Z góry dziękuję za informacje:)
-
A powiedz mi jakie dystanse założyłeś?
-
Widzę, że u Ciebie też koła nieco schowane i nie obejdzie się bez dystansów. Mam ten sam "problem" z tym, że ja mam felgi 8' i myślałem, że szersze załatwią sprawę ale widzę, że Ty na szerszych masz podobnie. Myślałeś może jakie ewentualnie dystanse byłyby odpowiednie?
-
E60 530D WBANC71020B149046 Żagań
siwek330 odpowiedział(a) na Kuuki temat w Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż
W swojej e60 mam przelatane prawie 320tyś i turbo oryginał, wtryski również. Wnętrze wygląda zdecydowanie lepiej, zwłaszcza zużycie kierownicy chociaż to nie jest wyznacznikiem stanu auta. Ja osobiście swojego auta bym nie sprzedał za taką cenę chociaż ta w ogłoszeniu jest "uszkodzona" więc wyjdzie nieco więcej. Obejrzeć, sprawdzić zawsze moża. Ważne, żeby sprawdzić dokłądnie jej stan bo z doświadczenia wiem ile kosztuje utrzymanie tego samochodu. Powodzenia;) -
Na prośbę kolegi dodaje do oceny e38: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-e38-lift-lpg-ID6ybjaB.html#77007f2f4f Vehicle Identification Number WBAGE41060DN19128 Type GE41 Model 728i - EUR Development Code E38 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M52/TU Displacement 2.80 Power 142 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Cosmosschwarz Metallic - 303 Upholstery Standardleder/schwarz - N6SW Production Plant DINGOLFING Production Date 1999-09-10 261 Side Airbag For Rear Passengers Seitenairbag Fuer Fondpassagiere 303 Lt/aly Wheels/ellipsoid Styling 60 Lm Raeder/ellipsoidstyling 60 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 401 Sliding/vent Roof, Electric Schiebe-hebedach, Elektrisch 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 441 Smokers Package Raucherpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 549 Radio Clock Funkuhr 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 629 Car Telephone (gsm) W Card Reader Front Autotelefon Mit Kartenleser Vorn 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Steptronic Steptronic 210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc) 548 Speedometer With Kilometer Reading 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 602 On-board Monitor With Tv
-
Panowie mój znajomy jest zainteresowany tym samochodem. Sprzedawca mówi, że sprawdzał miernikiem elementy auta i pare el miało 180um, pare 150 i dwa 300um. Poza tym auto ładnie pracuje na benzynie i gazie. Co sądzicie o tej ofercie? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-skora-comforty-navi-telefon-ID6yagul.html#811ac88678 VIN: WBADM51040GS07139 Type code: DM51 Model: 528I (EUR) E-F-R series: E39 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M52/TU Displacement: 2.80 Power: 142 (193 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC Upholstery code: N6SW - STANDARDLEDER/SC Prod.date: 2000-07-03 S235 Towing hitch, detachable S263 LA wheels with mixed tyres S302 Alarm system P337 M Sports package S339 Shadow-Line S354 Green windscreen, green shade band S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S434 Interior surface aluminium S441 Smoker package S459 El. front seat adjustment w. memory S464 Ski bag S465 Through-loading system S473 Armrest front S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S500 Headl.washer system/intensive cleaning S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S555 On-board computer V with remote control S602 On-board monitor withTV S609 Navigation system, Professional S629 Car telephone (GSM) w card reader, front S672 CD changer for 6 CDs S676 HiFi speaker system S694 Provisions for BMW 6 CD changer S705 M sports suspension II S710 M sports steering wheel, multifunction S715 M Aerodynamics package S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S970 Business Package S980 Exclusive package
-
Przekładnie mam zwykłą. Głownie to stuka dość uporczywie. Zawias igła wiec po sprawdzeniu wyszło, że magiel. Czytałem kilka tematów i wywnioskowałem, że dobry serwis jest w łodzi. Dzwoniłem i w poniedziałek planuję wysłać do regeneracji. Zastanawia mnie tylko dlaczego goście z serwisu mówią, że nie warto regenerować;/ Ma ktoś jakieś doświadczenia jeżeli chodzi o regeneracje i zachowanie się auta po tej operacji?
-
Panowie potrzebuje waszej pomocy na temat maglownicy. Niestety u mnie przyszedł czas na jej wymianę i tu pojawia się pytanie czy kupować używkę czy regenerować? Dzwoniłem do serwisu, gdzie zawsze naprawiam samochód i powiedzieli mi, że nie ma sensu regenerować tylko lepiej kupić używkę. Dodam, że serwis zajmuje się tylko bmw więc teoretycznie wiedzą co mówią ale... Podrzućcie mi jakieś rady, doświadczenia z regeneracją itp.. Przyznam szczerze, że boję się kupować używkę ponieważ tak na prawde nie będe wiedział w jakim jest stanie..
-
Panowie chce zrobic cos ze swoim autkiem a mianowicie zamontować sprężyny H&R 35/35. Niestety w moim aucie jest zawias seryjny bez sportowego dostosowania, dlatego chciałbym lekko ja obniżyć zeby ładnie wygladała na letnich 18'. Moje pytanie tylko czy moge sprężyny założyć na seryjne amortyzatory no i oczywiście czy przyniesie to ładny efekt? Kolejna sprawa to fakt, ze wczoraj odstawilem auto na wymianę elementów zawiasu i pytałem chłopaków o to, to mówili zeby nie kombinować bo bedą często problemy z zawiecha. Jak to ma sie do rzeczywistości? Ma ktoś moze takie cos u siebie albo jakies doświadczenia? Bede wdzięczny za pomoc. Dodam, ze ostatnio nie jeżdzę dużo a jednak chciałbym zeby autko ładnie wyglądało.
-
Panowie nie chce nikogo straszyć ale w listopadzie przerabiałem temat. Wszystko wydawało sie byc wporzadku aż tu nagle 1 listopada zapalił sie komunikat skrzyni (koło zębate). Po odczekaniu (zgaszeniu auta) było wszystko ok ale pozniej znowu. Odstawilem auto, umówilem sie na diagnostykę. Jechałem 60km i wszystko grało, błędu brak. Wyniki diagnostyki: do wymiany konwerter. Przyznamy szczerze ze nie czułem zeby skrzynia szarpala ale to mój pierwszy automat. W każdym razie po wymianie wszystko gra;) stało sie to przy przebiegu nieco ponad 300tys. Niestety portfel troszkę oberwał ale da sie przeżyć.