Skocz do zawartości

Krzysztof_Toruń

Zarejestrowani
  • Postów

    1 645
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E39 530d 2000, było E46 320d 2004
  • Lokalizacja
    Toruń

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krzysztof_Toruń

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Rzadko zaglądam (obowiązki zawodowe), ale aby zachować ciągłość historii napraw muszę napisać, że po wymianie oleju, wszystkich filtrów itp. zauważyłem dwa mokre amortyzatory (lewa strona). Kontrola na diagnostyce - lewy tył - 9%, pozostałe powyżej 70%. Ale ponieważ lewy przód też się pocił więc szybki kontakt z Maćkiem, w miarę dobra cena i decyzja - wymiana wszystkich czterech. Kupiłem SACHS - polecane jako pierwszy montaż. Nie za bardzo wiedziałem czego się spodziewać ale przyznaję - jest różnica. Postaram się podjechać na stację diagnostyczną i sprawdzę odczyt ich sprawności. Pozostał jeszcze do zrobienia dolny rant drzwi kierowcy i okolice oświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej ale to już chyba czerwiec :) Muszę się umówić z moim lakiernikiem.
  2. Albo miał :)
  3. Sprawdź na www.realoem.com po VIN lub: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AP91-EUR-01-2001-E46-BMW-330d&diagId=34_0758
  4. Co tylko potwierdza zasadę, że nie należy szukać kwadratowych jaj, tylko zacząć od najtańszych i najprostszych w diagnozie wariantów. Szerokości :)
  5. Od 2011 na Castrolu Edge 5W30. Nie twierdzę, że to najlepszy olej, ale nigdy mnie nie zawiódł. Wymiana co 15 tys. km i zero problemów.
  6. Ja od zawsze kupuję u Maćka na czescidobmw.pl i jeszcze nigdy nie miałem problemów z silnikiem.
  7. Moim zdaniem - olej z pewnego źródła. Reszta to niuanse, ile osób zapytasz - tyle dostaniesz różnych propozycji.
  8. Całkiem niedawno taki temat przerabiałem. Kluczyk w pozycji zapłon, nie słyszałem cichego buczenia pompy w zbiorniku - auto nie odpalało. Zaczęła buczeć - auto odpalało. Wymiana przekaźnika i auto pali na dotyk.
  9. Ja bym wywalił tylna kanapę i słuchał czy słychać pompę paliwa z zbiorniku. Jak nie będzie jej słychać to zawężasz poszukiwania do przekaźnika pompy (nie działa pompa paliwa w zbiorniku i nie działa pompa progowa). To nic nie kosztuje, minuta pracy i chociaż coś już wiesz. Jeśli przekaźnik szwankuje to nie będziesz widział żadnego błędu.
  10. Miałem dokładnie tak samo, błąd dwóch świec, wymieniony komplet - pozostał błąd jednej świecy i dopiero sterownik od Rogera załatwił temat.
  11. Zainteresowałeś się przekaźnikiem pompy paliwa? Jak zaczyna szwankować to są właśnie takie objawy.
  12. Dokładnie tak samo. Pierwsza diagnoza - dwie przepalone. Po wymianie kompletu - błąd jednej i dopiero sterownik od Krzyśka załatwił sprawę :)
  13. Dawno tu nie zaglądałem, niestety ostatnio cierpię na permanentny brak czasu. Ale znalazłem troszkę czasu i przed zimą wymieniłem świece żarowe (Beru 4 szt.) i klocki z przodu - dzięki Maciek :), a dziś sterownik świec żarowych - taka szybka transakcja z Roger-Nysa - dzięki Krzysiek :) Mam nadzieję, że zima mnie niczym nie zaskoczy.
  14. Przez rok mogło coś się zmienić, sprawdzaj. Lepiej sprawdzać niż inwestować kasę :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.