Skocz do zawartości

Pavlik

Zarejestrowani
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    silesia

Osiągnięcia Pavlik

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. witam również poproszę: WBAEV91030PF80880 Wielkie dzięki! Pozdrawiam
  2. jedź na warsztat, niech skasują błędy, to powinno pomóc podejrzewam, że błędy wynikają z padniętego akumulatora (w czasie testowania airbagów mierzone jest m.in. zasilanie - voltarz) pozdrawiam
  3. A wiesz, gdzie można takie listwy (nowe) kupić ??
  4. radzę to przeczytać!! http://www.akumulatory.auto.pl/porady.htm#9
  5. witam ponarzekam sobie i ja :) (E34 95') Kolejność bez znaczenia, co przyszło do głowy (mogę dublować inne opinie, ale co tam): - spalanie (średnio równe 10l -dla mnie spoko, ale mogło być mniej, choć jak na prawie 200 KM to i tak nie dużo, nawet przyrównując do współczesnych aut, z silnikiem benzynowym oczywiście) - maska otwierana jak w dużym fiacie (przy zmianie lamp nieźle sie nakląłem) - słabe standardowe światła mijania (ale wymiana na nowe + te przeklęte przez wielu HIDy 4300K potrafią zdziałać cuda - oczywiście poprawnie wyregulowane) - odklejona i rozcięta uszczelka drzwi kierowcy (ciężko gdzieś kupić nową) - trzeszcząca roleta tylna (może w końcu się za nią wezmę - silikon w sprayu itp. może zdziałać cuda :) ) - check control (że niby światła, itp) - za twarde zawieszenie jak na nasze drogi (te dziurawe, których jak na razie jest większość, bo na te równe - bajka) - mam oryginalne sportowe zawieszenie (jakiś tam pakiet) - niewiarygodne wskazania poziomu paliwa (przy pełnym baku najpierw wskazówka szybko spada, że z przybliżonych obliczeń wynika, że auto pali 15 l/100km w trasie, ale potem coraz wolniej, tak, że przy ponownym tankowaniu pod korek wynik pokrywa się z wskazaniem OBC) - durna wymiana filtra kabinowego, robota w warsztacie na dobre 40 min (może kwestia warsztatu :) - szybko zużywające się opony (co ciekawe, tylko te tylne :mrgreen: ) Pomijam takie drobnostki, jak odczepiające się końcówki listw bocznych, czy tez ostatnio skruszony króciec górny zbiornika wyrównawczego chłodnicy - auto w końcu ma swoje lata!! Generalnie z auta jestem zadowolony (dowodem tego jest to, że tłumaczę go z niektórych wad :) ). Czuję że prędko się z nim nie rozstanę (choć miałem już inne auta na oku)... Pozdr
  6. Pavlik

    wysoka temperatura

    Witam po długiej przerwie na forum :) Podepnę sie pod temat: autko śmiga mi bez problemu już 18kkm, ale ostatnio pojawił się mały problem z chłodzeniem właśnie. Uciekał płyn, okazało się, że jeden z króćców wychodzący ze zbiornika wyrównawczego się ukruszył- sprawę załatwił mocny i szeroki zacisk (choć na dniach kupuję nowy zbiornik z kompletem uszczelek). Dolałem płynu, już nie ubywa, ale dalej świeci mi się komenda kuhlwasserstandt, co ciekawe przy zimnym silniku, mimo, że jak sprawdzę poziom, to jest prawidłowy. Z kolei kiedy silnik jest już ciepły i próbuję odkręcić korek, to ciśnienie wywala mi trochę płynu, po ostygnięciu poziom jest już prawidłowy (no ale dalej ta komenda świeci). W czym tkwi problem, zapowietrzony układ, czy co?? Pozdrawiam Pavlik
  7. Pavlik

    BMW 525i 192km

    może to pomoże (mój wpis): http://ocenauto.onet.pl/28,2,60,0,1508566436,index.html
  8. Pavlik

    e39 528 vs alfa 166 3.0

    :cool2: nic dodać, nic ująć.... awaryjność alf jest już legendarna, więc jeśli ktoś się na nią decyduje musi się liczyć z wysokimi kosztami utrzymania (legendy legendami, ale ten przypadek sprawdza się niestety w praktyce...). Jedyny plus to wygląd (rzecz gustu, mi sie dość podoba, ale nie tak bardzo, żebym przymknął oko na resztę). Pozdrawiam!
  9. Pavlik

    Reflektory e34

    Biotit, a czy mają one metalowe wkłady (odbłyśniki), czy plastikowe, tak jak hella??
  10. witam, jako że już niedługo rodzina mi się powiększy :) rozpatruję sprawy fotelików. Wiadomo, że te z systemem ISOFIX są lepsze, ale co zrobić, jeśli w aucie nie ma odpowiednich zaczepów do mocowania?? Czy jest możliwość zamontowania czegoś takiego w kanapie E34?? Zależałoby mi, żeby było to jak najbardziej pewne mocowanie, a nie jakaś prowizorka. Czy idzie gdzieś takie mocowania kupić? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi...
  11. jak to rozumieć: nakładam pastę a jak już przeschnie to ścieram mokrą gąbką?? wyjaśnij mi to proszę, bo też muszę takie zacieki zwalczyc....
  12. Pavlik

    [E34] Elektryczne fotele ???

    mam to samo, poprzedni właściciel mówił, że trzeba rozebrać tył foteli i tam jakieś trybiki plastikowe naprawić (szybko siadają, czy coś). Na razie nie mam czasu nad tym przysiąść, ale jak bym coś robił, to dam znać i fotki porobie... Jeśli Ty prędzej się za to weźmiesz, to daj znac na forum i wrzuć jakiś opis :)
  13. Pavlik

    Kuhlwasserstand

    a czym grozi niski poziom płynu (taki, że wywala ten komunikat)?? dodam, że silnik nie przegrzewa się..
  14. Każda z tych to konkretna firma, ze wskazaniem na Lemforder (no cóż, najdroższa...) tu podobnie (jakość proporcjonalna do ceny), z tym, że kupisz już najtańsze po 20 zł z allegro - sam mam takie (na razie 3000km i nic sie nie dzieje, ale poczekamy - zobaczymy :mrgreen: ) Pozdrawiam!
  15. niestety, ale łoś jestem :mrgreen: ale i tak przymierzam sie do zmiany całych lamp, bo te są za bardzo zjechane (czyszczenie nie dało nic, bynajmniej nie zauważyłem różnicy) - szkła zmatowiałe i pełne mikrouszkodzeń (od kamieni, piasku, itp), a wkłady wypalone przy żarówce (poprzednik pewnie używał niestandardowych) z ubytkami na powłoce..... P.S. Co te paski dają w ogóle??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.