Skocz do zawartości

grabson79

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d
  • Lokalizacja
    Manchester

Osiągnięcia grabson79

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Zakupiłem pełna wersje Carly i posiadam do niej oryginalny adapter drugiej generacji, wszystko w celu monitorowanie DPF w F10. Przejrzałem temat i wynika z tego ze należy zwracać uwagę na soot mass – wypalanie przy wartościach 30-45g oraz differential pressure – wypalanie przy wartościach 20-30mbar Jak u was z parametrem regeneration requested? Przeglądając inne for a wyczytałem ze wartość zmienia się w zakresie od 1 do 5, natomiast u mnie jest 255. Dystans od ostatniej udanej regeneracji jest parametrem pustym, nie wiem czy wynika to z błędu czy jest nie wspierane przez model silnika? Dystans pozostały dla DPF to 102k przy 160k przebiegu, wiec jeszcze sporo.
  2. nie patrzylem bo to nie moja okolica, ja w Manchesterze jestem. Moje F10 zostalo odebrane w weekend, udalo mi sie urwac £1500 z ceny i dostalem 3 lata gwarancji :D :D :D
  3. Witam Przymierzam sie do zmiany samochodu I F10 to jeden z moich faworytow. Interesuje mnie 3 latek, 2011 rok, 520d. mogla by to byc benzyna ale niestety ceny F10 w benzynie w UK sa zdecydowanie wyzsze niz budzet pozwala. Mniej wiecej rocznie przejezdzam 10tys mil czyli 15tys km i autko powinno posluzyc rodzince przez 4-5 lat. Mam dwa egzemplarze nad ktorymi obecenie sie zastanawiam; http://www.hplmotors.co.uk/used-cars/vehicle/bmw-5-series/OU61WTK niewielki przebieg, ale brak navi i ogolnie wyposazenie podstawa. http://www.hplmotors.co.uk/used-cars/vehicle/bmw-5-series/WN11NBY nawigacja i bluetooth do telefonu to dwie zalety i jest to moj faworyt ze zwgledu na wyposazenie wlasnie. Zastanawiam sie tylko czy przy przebiegu 70k mil, czyli 110tys km, nie czekaja mnie za rok dwa jakies powarzniejsze wydatki typu turbina albo dpf?
  4. nie kazde, moje niestety nie czyta mp3 a jest po liftowe ze srebrna galka. bylem w salonie po kupieniu auta i powiedzieli mi ze sa rozne wersje radia business jedne czytaja mp3 inne nie. teraz sam mysle o przejsciu na pro
  5. Zaliczylem 3 tankowania i mozna juz wyciagnac jakas srednia dla spalania, wyszlo 6.8 l/100km przy 90% zrobionych w miescie. NIe tak zle, ale przed kupnem spodziewalem sie wyniku blizej 6 l, nepwno troche winne sa szerokie gumy i noga ktora daje sie czasem poniesc emocja :)
  6. To by bylo idealnie bo akurat dwie tylne wygladaja marnie, ktos probowal przykleic do nich jakis taki plastkiowy protektor uzywajac super glue, protektor odpadl a slady po super glue zostaly. Przednie listwy sa w satnie bardzo dobrym
  7. Skoro mowisz ze to norma to sie ciesze :) choc przyznam ze mialem juz nie jeden samochod i nigdy nie widzialem takiej reakcji obrotomierza na toczenie samochodu :) EGR wyminione z powodu notorycznego swiecenia sie kontrolki o pogorszeniu jakosci spalin, tutaj o tym pisalem: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=33&t=146735 Wymienili mi to na gwarancji i teraz wszystko jest ok :D
  8. Mozna wiedziec gdzie i za ile kupiles progi? Mam w M Sporcie takie same ale dosyc podniszczone, szegolnie z tylu i myslalem o wymianie
  9. Ja nie tak dawno wmienialem zawor EGR i powymianie zaobserwowalem ze gdy auto jest na luzie i stoi to obroty spadaja wlasnie o jakie 50 obrotow niz jak auto jest na luzie a jeszcze sie toczy. Wyglada to tak; przed samym zatrzymaniem na swiatlach wrzucam luz, obroty spadaja powiedzmy do 900 a gdy auto sie zatrzyma spadaja o 50 do 850. Wratosci obrotow podaje przyblizone bo trudno dokladnie je odczytac. Dodatkowo kiedy auto zatrzyma sie na gorce i puszcze hamulec to kiedy zacznie sie toczyc obroty same sie podniosa, bez dodawania gazu. Czy to normalne zachowanie? WYdaje mi sie ze po zaraz po kupnie, a przed wymiana ERG tego nie bylo, ale moze to sila sugestii??? A moze tak ma byc a wczesniej nie dzialalo z powodu zapchanego ERG?
  10. koniec, koncow sprawa sie wyjasnila, autko w koncu wyladowalo w serwisie BMW, jako ze warsztat dealera w ktorym auto bylo kupione nie potrafil sobie z tym poradzic. Tam wymienili sterownik do zaworu recyrkulacji spalin i teraz wszystko gra :D Dzis z radosci az wypucowalem cale autko i zrobilem sobie rundke zeby zatrzec zle wsponienie po zastepczej Corsie :lol:
  11. na moj gust wyglada kozacko :D
  12. Jak sie okazalo babeczka sie pomylila mowiac ze to przeplywomierz, kod bledu wskazal zawor recyrkulacji spalin - EGR. Zaworek wymienili, autko odebralem wczoraj po pracy i wszystko bylo w porzadku, wieczorem jadac na silke kontrolka znowu sie zapalila :evil: podjechalem wiec od warsztalu dzis rano, sprawdzili kod bledu i wyszedl ten sam :shock: koles go skasowal i powiedzial zebym zrobil rundke autostrada na wysokich obrotach a nie wielkiej predkosci (tak jak mowil Hipo) bo stwiedzil ze moze kanaly dolotowe sa jeszcze brudne. Tak tez zrobilem, przejechalem 30 mil autostrada i kontrolka sie nie zapalila. Jednak po pracy wyjezdzajac z parkingu i po przejechaniu okolo 500 metrow, znowu sie swieci :evil: wyglada wiec na to ze po skasowaniu bledu, poki silnik jest cieply nie ma problemu a po ostygnieciu i ponownym odpaleniu blad znowu wyskakuje? macie pojecie co to moze byc? komuter upiera sie ze to EGR ale ten jest nowy, musze znow umowic wizyte zeby wyszyscili te wszystkie kanaly dolotowe. Zaczyna mnie to irytowac, ale koleszka w warsztacie stwierdzili ze to czesta usterka i ze ten zawor lubi sie psuc w nowych dieslach. :mad2:
  13. Diagnoza to walniety przeplywomierz, dziwne bo nie bylo zadnych objawow, silnik rowno chodzil i nie stracil na mocy, ale czesc juz zamowiona i na jutro autko bedzie zrobione :)
  14. Dotankowanie paliwa na innej stacji nie pomoglo, wiec wizyte mam juz zabookowana na srode. Zastanawia mnie jedna rzecz, czy jezdzenie z wylaczona funkcja START/STOP moze mniec jakis wplyw na odczyt jakosci spalin? Teoretycznie nie powinien, ale jako ze jezdzimy z ta opcja zawsze wylaczona to napewno ilosc zanieczysczen jest wyzsza niz gdyby funkcja byla wlaczona, np w przeliczeniu na 100 km. moze to powoduje swiecenie sie tej kontrolki? Jeszcze pytanie z innej beczki, gdybym chcial sobie sam odczytywac lub kasowac bledy to co byloby mi potrzebne? jaki kabelek, jaki program?
  15. a zapalila ci sie zaraz po zatankowaniu? mnie od tankowania do zapalenia sie kontrolki zeszlo 3/4 baku, zreszta zawsze tankuje na tej samej stacji (Shell) ale doleje jutro do pelna V-Power i zobacze czy kontrolka zgasnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.