Skocz do zawartości

mody

Zarejestrowani
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 2006r. 163km
  • Lokalizacja
    Śląsk
  • Zawód
    Ciągle się ucze

Osiągnięcia mody

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, bardzo proszę o rozkodowanie PP08578. Jeśli ktoś ma dostęp do wglądu do serwisów to też bym prosił kiedy był ostatni serwis i jaki przebieg. Pozdrawiam! Dzięki bardzo.
  2. Witam. Bardzo proszę o rozkodowanie nr VIN KE26430. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
  3. Witam, bardzo proszę o rozkodowanie GX46352. Pozdrawiam!
  4. Witam, bardzo proszę o rozkodowanie GX46352.
  5. Witam, bardzo proszę o rozkodowanie PP03445. Dziękuje i pozdrawiam!
  6. Krzysztof_Toruń dzięki bardzo za błyskawiczną pomoc. Pozdrawiam! Miłego weekendu:))
  7. Witam Panowie, bardzo bym prosił o rozkodowanie Vin-u z e46 WBAAL71010KE31194. Z góry bardzo dziękuje. Pozdrawia!
  8. Ja też kiedyś zgubiłem nasadke do śrub zabezpieczających, pojechałem do ASO, dopasowałem odpowiedni numer nasadki. Zamówiłem i na drugi dzień miałem. Cena 14,75zł. Do dziś pamiętam:)
  9. Duża nakrętka z imbusem to jedynie element przykręcania napinacza do "tuby" na której on pracuje . Napinanie czy luzowanie napinacza jedynie przy pomocy jakiegoś pręta lub rurki wsadzając w specjalny otwór w napinaczu.
  10. Mi ostatnio też nie chciało się połaczyc w e60 525d i skasowałem przez Functional Job. Co do błędu to zobacz klemę pirotechniczną na akumulatorze, pozostałe wtyczki oraz samo mocowanie akumulatora - czy czasem nie przemieszcza się lub czy któryś z kabli nie jest gdzieś przełamany. Tak czy tak najlepiej byłoby odczytać błąd bo ten komunikat może oznaczać wiele. Pozdro
  11. Słuszna uwaga kolego Trandolf, klapki są na dwóch nitach...:/ Także szukamy...
  12. Karcher i jakaś chemia np. do mycia silnków czy aktywna piana i wymyć. Później wydmuchac powietrzem i wysuszyć.
  13. Przed pochopną wymianą czy zaślepianiem radziłbym wymoczyć cały zawór w ropie , poczyścić oczywiście z tego co piszesz to zakładam, że sterowanie podciśnieniowe ok ( wężyki , zaworek).. Gdy to nie pomoże można szukać dalej
  14. W e46 sanki ( ława ) silnika jest stalowa. Najlepszym wyjściem jest belka do podwieszania ale jeśli nie mam to trzeba jakoś sobie poradzić. Lewarkami też można ale mogą ograniczać ruchy pod autem . Najlepiej delikatnie unieść silnik lewarkami a od góry oprzeć na rynienkach błotników drewnianą belkę i na sztywno przywiązać do silnika pasem. I później lewarki wyrzucić , zrobić co zrobić i składać. Jak dobrze usztywnimi pas to silnik nie opadnie. Dodatkowo można odkrecić przekładnie kierowniczą od belki to będzie można usunąć belkę z pod auta. Pozdro!
  15. Witam, czasem bawię się w malowanie a widzę, że jesteś ze Śląska to możemy spróbować psiknąć jakiś model pistoletem. Co do sprayów to nie wiem, jest zwykły podkład lakierniczy w sprayu ( chyba z Boll'a) nakładasz potem na mokro matujesz i możesz kłaść bazę i bezbarwny. Kilka cieńkich warstw bazy powinno "wzmocnić lakier". Jak co to się odezwij . Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.