Jak kupowałem swoją to podobnie najtańsza nie była. Podobnie jak ta, co nie co w z wyposażenia miała. Jednak zacząłem od wizyty u blacharza/lakiernika na miernik i look. W tym samym czasie bmwcheck, ale w zasadzie niczego specjalnego się nie dowiedziałem i jednocześnie research wpisów w ASO, na końcu mechanik od bmw. Jakbym dziś miał swoją sprzedawać, czego nie zamierzam robić, ale abstrahując od tego co wymieniłem bo to się nigdy nie zwraca, za mniej niż 50k nie ma szans, ale przede wszystkim dlatego że 1 el malowany i wszystkie znaki na niebie wskazują, że stan licznika może być rzeczywistym przebiegiem. Jeśli chodzi o tą sztukę - pomijając, że nie cierpię chromów ( miałem w e46 titansilber 8 lat niestety ) i drewnianych dekorów, wolę kupować od kogoś kto rzeczywiście to użytkował dłuższy czas a kombi już mi starczy - chyba że rs6 To zainteresowałbym się, przede wszystkim dlatego, ze mało jest ciekawych sztuk i tyle. Z droższymi sztukami bywa o tyle fajnie, ze jest czas na przeanalizowanie danych, bo nie schodzą na pniu.