Skocz do zawartości

arcisz

Zarejestrowani
  • Postów

    693
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 330D

Osiągnięcia arcisz

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. A jak ma się wyższe ciśnienie do pękających felg na runflatach :?: :roll:
  2. Dzięki za info! 8-)
  3. Wiem wiem, stary zimny kotlet ale sprawa jest ;) Czym smarowaliście i na jak długo pomogło? Smar silikonowy, grafitowy czy może zwykły? Grafitowy chyba odpada ale nie jestem pewien jaki najlepiej się sprawuje wiec odgrzewam kotleta :mrgreen:
  4. Miętusy to wożę w schowku pod pokrętłem od swiateł. Nikt sam mi ich nie podwędzi 8-) Gniazdko w podłokietniku jest wg mnie za daleko i kabel w dodatku jest przytrzaśnięty. Najciekawsze jest to że w aucie nigdy nie było palone, pakiet dla palaczy był podstawową opcją a dopłata była do schowków? Jeśli płaciło się za popielniczkę to nie kumam dlaczego mój poorzednik zamówił i nie używał.
  5. Obstawiłbym ładowarkę bo gniazko wyda więcej prądu, tak masz chyba 20A bezpiecznik więc to nie jest problem że masz dwa urządzenia podpięte. Zresztą sama spirala grzejna żre więcej niż cb i telefon. Zobacz jaki długo nagrzewa się sama zapalnika
  6. Ten Philips ma powera i powinien uciągnąć bez problemów, wiesz ile cb ciągnie?
  7. A w telefonie co uruchomione? Nawigacja może, radio internetowe? Miałem tak z dwoma dziadowskimi ładowarkami. Proponuję kupić porządną, wydajną ładowarkę 1A i powinno zacząć ładować jak u mnie.
  8. a czym mieniać się będziecie? Bo albo już późno na czytanie forum albo mi mój moduł logiki szwankuje :wink: :norty: Mam pakiet dla fajarzy ale szkoda mi stracić właśnie to gniazdko na rzecz schowka na okulary :think:
  9. All to jakby wyłączenie dwustrefowej klimy, sterujesz swoim /kierowcy/ pokrętłem dwoma strefami na raz. W nowszych autach /nie pamiętam od kiedy/ zamiast REST jest właśnie ALL ale można to kodowaniem zmienić z powrotem na REST.
  10. Jeśli będziesz mieszał nowy płyn to mieszaj wg zaleceń producenta. Nie rób mocniejszego niż powinien być -taki "swojski" czasem wcale nie ma niższej temperatury zamarzania a w dodatku zaczyna chrupać ameliniowe części w układzie chłodzenia.
  11. A ja napiszę swoje ;-) Co innego kodowanie /potrzebne przy zmianie pojemności/ a co innego zarejestrowanie nowego akku które powinno się robić za każdą wymianą na nowy akku. A co, jak już radzić komuś to do końca i niech sam zdecyduje. :mrgreen:
  12. 1 - czujnik od ściemniania lusterek, czujnik od włączania świateł siedzi pod stopką lusterka na szybie o ile dobrze pamiętam. 2 - automatyczna zmiana długie/krótkie w przypadku wykrycia auta przed Tobą, tzw FLA
  13. W tym Touringu siedzi niby 63 litrowy zbiornik, da się to wcisnąć pod warunkiem użycia brzeszczotu, 63 litrowy zbiornik ma średnicę zew. 65 cm, wysokość 24 cm więc przy cięciu podłogi da to się tam wcisnąć.
  14. Tankowanie co 200km? http://www.abart.com.pl/Galeria/BMW/330i-Touring-E91 Zasięg na gazie: ok. 400 km - poza tym to czas na przerwę :8)
  15. arcisz

    Muzeum BMW

    Po niemiecku lub angielsku rejestrujesz/zarezerwujesz się pod nr +49 89 12501 6001 lub mail [email protected]. Teraz przebudowują fabrykę i nie zobaczysz samego składania auta ale zobaczysz inne procesy włącznie z składaniem silnika :cool2: Powodzenia ! Ja żałuję że nie wiedziałem :cry:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.